zou verboden moeten worden, hij draait toch ook op tv het geluid niet wegquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rob is er en dus gaat de webcam weer naar de gang...
Het zal wel aan mij liggen, maar die vergelijking snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou verboden moeten worden, hij draait toch ook op tv het geluid niet weg
Ik geef hem groot gelijk. Naar radio moet je luisteren, niet kijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rob is er en dus gaat de webcam weer naar de gang...
Och, dan maar allebei.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Sersjee het volgende:
I got sunshine van the Drifters aanvragen terwijl het My girl van the Temptations is... Kolere.
Sweet Soul Music
hij gebruikt het excuus op radio moet je geen beeld hebben , dus op tv hoeven we ook geen geluid te hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar die vergelijking snap ik niet helemaal.
Let's dance
Radio heeft geen beeld nodig, anders zou het wel televisie zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij gebruikt het excuus op radio moet je geen beeld hebben , dus op tv hoeven we ook geen geluid te hebben
Euhm, I got sunshine van the Drifters bestaat niet.quote:
Dat zou zomaar eens kunnen kloppen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heee Noortje
Leuk je hier weer eens te zien*
* = mits je hier eerder was en ik je gezien heb
Handig !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:49 schreef gerbenp het volgende:
Hmm.. ik ontdekte een klein foutje in de userbar.. hier een editje:
[ afbeelding ]
Waar kun je die voor gebruiken...?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:49 schreef gerbenp het volgende:
Hmm.. ik ontdekte een klein foutje in de userbar.. hier een editje:
[ afbeelding ]
Wat kun je in hemelsnaam met een 3FM-userbar?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:46 schreef gerbenp het volgende:
Heb een 3FM Userbar gemaakt, je mag hem ook gebruiken..
Dat was enige tijd terug een rage op forums. Is op FOK echter niet geweest, omdat je hier geen afbeeldingen in je signature mag hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:47 schreef broer het volgende:
[..]
Wat kun je in hemelsnaam met een 3FM-userbar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |