Kon daarmee niets verzinnen/quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Hamilton die Ferrari's in blijft halen niet?
Ik wel. Zet je wagen een paar millimeter naar links, en laat af en toe rechts een stukje zijkant van een Ferrari langsschieten, vanaf de voorgrond naar de achtergrondquote:
Weetje, probeer jij het maar. Ik kan dat niet en kan niet weer wat vragen in dat topc.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel. Zet je wagen een paar millimeter naar links, en laat af en toe rechts een stukje zijkant van een Ferrari langsschieten, vanaf de voorgrond naar de achtergrond.
Als ik binnenkort eens tijd heb... heb ook nog een idee voor een extra thema-avatar voor mezelf, dus ga binnenkort sowieso even knutselenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Weetje, probeer jij het maar. Ik kan dat niet en kan niet weer wat vragen in dat topc.
Ok.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik binnenkort eens tijd heb... heb ook nog een idee voor een extra thema-avatar voor mezelf, dus ga binnenkort sowieso even knutselen..
Verklaar u nader.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef OA het volgende:Eindelijk eens een ronde in het weersvoorspellingstopics gewonnen!
Ja, nu nog koffiequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam bij toeval langs een gebeurtenis op 13 oktober in een ander jaar, namelijk 1972, en ik zit al de hele dag artikelen daarover te lezen. Bloedstollend gewoonHier begint het.
Krijg je nu de ijskast?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef OA het volgende:
Eindelijk eens een ronde in het weersvoorspellingstopics gewonnen!
als je national geographic channel nu aanzet is er een docu over te zien, nog tot half 12quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam bij toeval langs een gebeurtenis op 13 oktober in een ander jaar, namelijk 1972, en ik zit al de hele dag artikelen daarover te lezen. Bloedstollend gewoonHier begint het.
nee, hij krijgt de gouden peter timofeefquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Krijg je nu de ijskast?
naar TV nuquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je national geographic channel nu aanzet is er een docu over te zien, nog tot half 12
Trusten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef Klonk het volgende:
dat hele slaapgebeuren spreekt me eigenlijk wel aan, eens kijken of ik nog ergens een plekje kan vinden tussen onze poezels
Ik kan altijd koffie drinkenquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:40 schreef JortK het volgende:
plaatjes.
risico-geval ja?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:51 schreef Klonk het volgende:
vandaag ff griepprikje laten zetten zie ik
Wat denk je zelf? Zuiden des lands... zompige moerassen, open riool, etc... ziektes liggen op de loer...quote:
Nooit wat van gemerkt, wellicht daarom ben ik hier in Indonesie ook nooit ziek, met al die zompige moerassen, open riool, etc...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:57 schreef OA het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Zuiden des lands... zompige moerassen, open riool, etc... ziektes liggen op de loer...
ik heb diabetes en ben werkzaam in de zorg, alleen het eerste maakt me al een risico geval en het tweede doet er nog een schepje bovenopquote:
ah, da's duidelijk dan..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb diabetes en ben werkzaam in de zorg, alleen het eerste maakt me al een risico geval en het tweede doet er nog een schepje bovenop
Oude man of werkzaam in de zorg?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:51 schreef Klonk het volgende:
vandaag ff griepprikje laten zetten zie ik
zie een paar post´s laterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oude man of werkzaam in de zorg?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oude man of werkzaam in de zorg?
Helderquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb diabetes en ben werkzaam in de zorg, alleen het eerste maakt me al een risico geval en het tweede doet er nog een schepje bovenop
Hé!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:57 schreef OA het volgende:
Wat denk je zelf? Zuiden des lands... zompige moerassen, open riool, etc... ziektes liggen op de loer...
De wondere wereld van onder de rivierenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:57 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
maar ook met gezellige mensen en zo.. de meeste Nederlanders die hier in de buurt wonen komen uit Brabant, dus dat is met enige regelmaat stevig zuipen en een goede avond lol.quote:
Neem wel je paspoort mee he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De wondere wereld van onder de rivieren
Altijd op zakquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neem wel je paspoort mee he.
Jawel hoor ^^, heb het zelfs gepostquote:Op maandag 13 oktober 2008 @ 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo moe dat je niet eens merkt dat je muckt?
Thanks, het was lekker. Moet nu alweer haasten, want beetje aan de late kantquote:Op maandag 13 oktober 2008 @ 22:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Slaap lekker Jo0lz.
Nee okéquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:20 schreef indahnesia.com het volgende:
maar ook met gezellige mensen en zo.. de meeste Nederlanders die hier in de buurt wonen komen uit Brabant, dus dat is met enige regelmaat stevig zuipen en een goede avond lol.
Ik denk bij het zuiden altijd aan Limburg, dus dat was nu niet anders.quote:
Is dat wel de VS, met zulke kleine auto's?quote:
Ohh.. nou vooruit. Daar hebben ze trouwens wel lekkere vlaai.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:36 schreef OA het volgende:
Ik denk bij het zuiden altijd aan Limburg, dus dat was nu niet anders.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat wel de VS, met zulke kleine auto's?
Dat wel..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh.. nou vooruit. Daar hebben ze trouwens wel lekkere vlaai.
Ik kijk al de hele tijd naar een lege ruimtequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
is dat ruimteschip er al?
Wij wonen toch ook niet in Ze Joenaitet Steets...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk al de hele tijd naar een lege ruimte
Alabama is verquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk al de hele tijd naar een lege ruimte
12 lichtjaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
12 jaar vertraging wegens een technische storing aan 1 van de wielen.
of ze staan in de filequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
details, details. te laat is te laat.
quote:
Net als de lemmings hier op aarde.quote:
Niet? En wie zegt dat TOMTOM al een space edition heeft?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:16 schreef OA het volgende:
[..]
Wij wonen toch ook niet in Ze Joenaitet Steets...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet? En wie zegt dat TOMTOM al een space edition heeft?
Just the coffee for me please.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Hallo. Koffie! Brood met kaas. Over 6 uur vrij.
Kunnen ze vast wennen... weten ze hoe dat voelt nadat ze de aarde hebben overgenomenquote:
Frutsel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kunnen ze vast wennen... weten ze hoe dat voelt nadat ze de aarde hebben overgenomen
Misschien komen ze de kredietcrisis oplossen
goedemorgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goeiemorgen! Gisteren zo hard gewerkt, vandaag dus maar ff uitgeslapen![]()
Nu eerst koffie zoeken
Noem je dat uitslapen? Dat is 50 uur pas!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goeiemorgen! Gisteren zo hard gewerkt, vandaag dus maar ff uitgeslapen![]()
Nu eerst koffie zoeken
Slechte cumshot.quote:
jij hebt het liefst cumshots van 2 heren die tom heten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:00 schreef Klonk het volgende:
tomtoms, cumshots, het is maar goed dat ik er weer ben
ik woon niet in Groningenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hebt het liefst cumshots van 2 heren die tom heten?
PS: je vergeet koffie
Wat is er nou weer mis met Groningen.quote:
daar hebben ze toch van die fijne homo sexfeestjes ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Groningen..
Met HIVquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar hebben ze toch van die fijne homo sexfeestjes ?
En hoe weet jij dat dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar hebben ze toch van die fijne homo sexfeestjes ?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Niks mis met Groningen.
Ik wou vorig jaar een website oprichten met homofiele profielen die feesten organiseren maar de url hives.nl bleek al te bestaan!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hebt het liefst cumshots van 2 heren die tom heten?
PS: je vergeet koffie
Same here mèhn! Zoeen toeval.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:34 schreef Klonk het volgende:
even melding maken van een lekker appeltje
ik heb net een paar glazen water achter over geslagen, moet voldoende zijn tot 13:00 uurquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Nadeel is nu wel dat ik al trek krijg in m'n brood.. Stomme verveling.
Ik heb een continuerende drang naar etenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef Klonk het volgende:
ik heb net een paar glazen water achter over geslagen, moet voldoende zijn tot 13:00 uur
ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb een continuerende drang naar eten.
Ahhuh. 's Avonds wordt het ook steeds erger. Dus dan douw ik me maar vol met kiwi's en druiven enzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:47 schreef Klonk het volgende:
ik ook![]()
erg fijn als je minder moet eten omdat dat beter is voor je gezondheid
zwanger?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb een continuerende drang naar eten.
Als ik dat nog een keer doe stuur ik mezelf de laan uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noem je dat uitslapen? Dat is 50 uur pas!
Thanks!quote:
quote:
Oh nee. Ik ben aan het lijnen en dieeten en alles. En dan kan ik altijd alleen maar aan eten denkenquote:
Gaarne!quote:
Ik weet er alles van... Of beter gezegd: ik hoor er alles van en OAdin weet er alles van...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nee. Ik ben aan het lijnen en dieeten en alles. En dan kan ik altijd alleen maar aan eten denken.
Eens in de zoveel tijd keert deze vraag aan Kuuk terug...quote:
Toch maar niet hoor. Ik mag alweer bijna naar huisquote:
Het is vreselijk, maar ja. Och. Keeps you busy hm. Je geniet dan wel ontzettend van eten vind ik.quote:Ik weet er alles van... Of beter gezegd: ik hoor er alles van en OAdin weet er alles van...
Nogmaals; als het zover is, dan lezen jullie het hier vanzelf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:32 schreef OA het volgende:
Eens in de zoveel tijd keert deze vraag aan Kuuk terug...
Wat voor dieet dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nee. Ik ben aan het lijnen en dieeten en alles. En dan kan ik altijd alleen maar aan eten denken.
Daar zorg je maar voor, want wij verhuizen niet meer naar OUDquote:
Omdat mijn vrouw hier niet komt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd keert deze vraag aan Kuuk terug...
Maar ik mis veel, teruglezen doe ik niet, dus misschien had je het al gepostquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nogmaals; als het zover is, dan lezen jullie het hier vanzelf.
Kuukske.quote:
Wat ongezellig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef OA het volgende:
Daar zorg je maar voor, want wij verhuizen niet meer naar OUD
En anders de nieuwe macbookjes welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Eet maar! Nu kan het nog
Straks komen de aliens!
Het antwoord is waarschijnlijk eender...quote:
Mja ik lees ook niet terug. Bevalt uitstekend. Maarehm, ik ben niet zo vies van dingen dan nog maar een keer posten. Zodoende.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef Frutsel het volgende:
Maar ik mis veel, teruglezen doe ik niet, dus misschien had je het al gepost
GTA zequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef Klonk het volgende:
zo, nu ff weer wat spul opblazen en mensen een nekschot verkopen
en voordat er nu mensen die pliesie gaan bellen, ik ga dat virtueel doen
Game ze.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef Klonk het volgende:
zo, nu ff weer wat spul opblazen en mensen een nekschot verkopen
en voordat er nu mensen die pliesie gaan bellen, ik ga dat virtueel doen
waar staan eigenlijk de letters D I voor in DI EET, DIrect EETen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik lees ook niet terug. Bevalt uitstekend. Maarehm, ik ben niet zo vies van dingen dan nog maar een keer posten. Zodoende.
Dat weet men niet. Al heeft MPG wel heel dicht bij de waarheid gestaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het antwoord is waarschijnlijk eender...
Ik heb de film nog, binnenkort weer eens kijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
en bovendien leggen pinquins eitjes
Men?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet men niet. Al heeft MPG wel heel dicht bij de waarheid gestaan.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar staan eigenlijk de letters D I voor in DI EET, DIrect EETen?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef Fha het volgende:
OA![]()
Kaptein
Ph![]()
Fruts![]()
Kuuk![]()
Klonk(hey, nieuwe UI?
)
Thee graagquote:
Zo, wat een kennis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De oorsprong van het woord dieet is Grieks en betekent normaal eten en drinken om je te onderhouden. Pas in de laatste veertig jaar wordt het woord gebruikt als term met betrekking tot het afvallen.![]()
quote:
Geeft nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ff niet aan gedacht.. sorry
![]()
[ afbeelding ]
Mijn internetkennis is onbeperktquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
Dieeten is voor mensen met een negatief zelfbeeld.
Of met een ongezonde hupseflups. Maar goed. Die discussie is al geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
Dieeten is voor mensen met een negatief zelfbeeld.
Calimero!quote:
hupseflupsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Of met een ongezonde hupseflups. Maar goed. Die discussie is al geweest..
Ja weet ik ook niet. Omdat.. nee ik weet het echt nietquote:
Zeikerig kutkuiken is datquote:
Is dat iets wat jongetjes ook hebben? Offeh...quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat iets wat jongetjes ook hebben? Offeh...
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee. Dan hoef ik me er niet druk om te maken ook
Inderdaad. Hier zeggen we hatseflats, maar dat komt op hetzelfde neer.quote:
Juistem!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:20 schreef OA het volgende:
Inderdaad. Hier zeggen we hatseflats, maar dat komt op hetzelfde neer.
Bummerquote:The Ship has already been hoovering for the past 6 hours and ONLY those who believe are seeng it. Some are even allowed to board the ship for a brief moment of time and taken back to earth. The skeptics are missing this great moment because of their disbelief and mockery. Lots of activities are underway inside the ship right at this very moment. Direct contact with leaders of the military has been established and our earth brothers are convinced that the ship and its occupants are not hostile. The mission is due to be completed in 66 hours.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier zeggen we hatseflats, maar dat komt op hetzelfde neer.
Wel jammer even goed. Ik had me er juist op voorbereid dat het vandaag helemaal afgelopen zou zijn. Gisteravond nog even al m'n geld en veel meer dan dat naar de hoeren gebracht, straalbezopen en zo stoned als een aap m'n bed in gedoken, wat denk je? WORD IK GEWOON WEER WAKKERquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:23 schreef Frutsel het volgende:
Bummer
Ik geloof wel, maar zie nog niets
Nee dat gaat over het Galactic Federation Ship of Light dat drie dagen boven enkele staten van de VS zal hangne (zo groot is ie)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat gaat over die UFO boven Amsterdam?
Die is geland, speelt Ajax in sinds kort.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat gaat over die UFO boven Amsterdam?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel jammer even goed. Ik had me er juist op voorbereid dat het vandaag helemaal afgelopen zou zijn. Gisteravond nog even al m'n geld en veel meer dan dat naar de hoeren gebracht, straalbezopen en zo stoned als een aap m'n bed in gedoken, wat denk je? WORD IK GEWOON WEER WAKKER![]()
kut aliens.
ik wil het geen spelen noemen, aanmodderenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is geland, speelt Ajax in sinds kort.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat gaat over het Galactic Federation Ship of Light dat drie dagen boven enkele staten van de VS zal hangne (zo groot is ie)
Pfffquote:
Zij wel...quote:
Wat hij zegt jaquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
PfffIk vind jou wel aardig hoor
wat zijn nog meer stripvogels dan? Ik kom niet verder dan die drie geloof ik..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Bedenk me net dat er maar weinig leuke stripvogeltjes zijn eigenlijk...
Tweety is een kneus met een vreselijk spraakgebrek, Calimero een zeikerd en Alfred J. Kwak een lulletje lampepit...
Road Runnerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
wat zijn nog meer stripvogels dan? Ik kom niet verder dan die drie geloof ik..
Natuurlijk Donald niet vergeten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef OA het volgende:
[..]
Road Runner, Woody Woodpecker, Le Piaf
.
Ik kwam ook niet verder dan die driequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
wat zijn nog meer stripvogels dan? Ik kom niet verder dan die drie geloof ik..
Da's natuurlijk ook gewoon een ouwe chagrijnquote:
Ik ken maar een beroemde pinquin, Tuxquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
Tss, vergeet de beroemde pinguins maar weer
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
Tss, vergeet de beroemde pinguins maar weer
Mja ik dus ook..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet verder dan die drie. Maar ik ben dan ook meer van de boeken met veel lettertjes en weinig/geen plaatjes...
[..]
Da's natuurlijk ook gewoon een ouwe chagrijn.
Dat soort geintjes houd ik ook helemaal niet van. Geld naar de hoeren brengen is sowieso nutteloos, dan kun je er beter nog een paar uitwonen van dat geld. Als je dan toch bezig bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel jammer even goed. Ik had me er juist op voorbereid dat het vandaag helemaal afgelopen zou zijn. Gisteravond nog even al m'n geld en veel meer dan dat naar de hoeren gebracht, straalbezopen en zo stoned als een aap m'n bed in gedoken, wat denk je? WORD IK GEWOON WEER WAKKER![]()
kut aliens.
quote:
oeh lekkah.. koffiequote:
Welk concert?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:08 schreef Fha het volgende:
Bah ik heb nog steeds een piep in mn oren van het concert van gister
http://www.purnodepurno.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=195quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik dus ook..
En inderdaad! Stomme eend
dansenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Haaayquote:
Volbeatquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dansenMaar daar moet je heul geen blauwe plekken van krijgen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Files in de luchtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik hier helemaal gemist! Hoe doen ze dat dan met het vliegverkeer?
![]()
van de paal welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar daar moet je heul geen blauwe plekken van krijgen toch?
k las er ook pasgeleden in de KSC over... het boeit me totaal niet, dus wellicht daarom dat ik dat soort dingen allemaal mis... heel vervelend ook dat ik het misquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Files in de lucht
Het was bij Giel op 3FM... het was op Radio 2 daarnet... interview met site Niburu.nl
Er lopen topics in NWS en TRU (en vast wel nog meer subfora) en het was op de FP... hoe kan je dat nu missen?
goed punt jaquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:41 schreef Ladylike het volgende:
is eerste en laatste keer dat ik dat ga doen..
Tis dat het voor een vriend is die jarig is
tis voor de lol en daarom doe ik het één keer..quote:
eerst beginnen met poeder en weinig mellk, dat mengen tot een gladde pasta, daarna gelijdelijk meer melkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
Chocolademelkmet stomme klontjes want die krijg ik er niet uit
![]()
mja dat werkt nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerst beginnen met poeder en weinig mellk, dat mengen tot een gladde pasta, daarna gelijdelijk meer melk
(ik doe het zo met cacao en suiker)
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:41 schreef Ladylike het volgende:
is eerste en laatste keer dat ik dat ga doen..
Tis dat het voor een vriend is die jarig is
ah okayquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis voor de lol en daarom doe ik het één keer..
daarna alleen nog maar voor mn ventje
Zo hoort het ook. Zo doe ik het met cup-a-soup ook bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:01 schreef Ladylike het volgende:
eerst beginnen met poeder en weinig mellk, dat mengen tot een gladde pasta, daarna gelijdelijk meer melk
(ik doe het zo met cacao en suiker)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Zo doe ik het met cup-a-soup ook bijvoorbeeldweheh ja ik ben trots op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
3FM en Radio 2 zitten hier niet in de ether, en heb niet de hele dag internetradio aanstaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Files in de lucht
Het was bij Giel op 3FM... het was op Radio 2 daarnet... interview met site Niburu.nl
Er lopen topics in NWS en TRU (en vast wel nog meer subfora) en het was op de FP... hoe kan je dat nu missen?
Kan het niet zo geregeld worden dat de kredietcrisis ook alleen maar die gelovers treft? Scheelt mij weer in m'n hypotheeklasten. Dank u welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel blij dat alleen "gelovers" dat ding kunnen zien, anders zou ik toch een bezoekje aan de dokter overwegen
Je hypotheeklasten zouden beter worden, want de rente is verlaagd, nu alleen nog die van een hypotheek en jij wordt weer wat vrolijker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan het niet zo geregeld worden dat de kredietcrisis ook alleen maar die gelovers treft? Scheelt mij weer in m'n hypotheeklasten. Dank u wel
Ik heb gewoon een weegschaal gekochtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
eerst dietiste (kijken hoeveel ik nu weeg)
Maar die geeft vervolgens geen tips om dichter bij je streefgewicht te komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een weegschaal gekocht
Oh maar ik weet heel goed waar het aan ligt hoor, bij mij danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:51 schreef MPG het volgende:
Maar die geeft vervolgens geen tips om dichter bij je streefgewicht te komen
Hoeveel moet je dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar die geeft vervolgens geen tips om dichter bij je streefgewicht te komen
quote:Favo FOK!kers O+ Muck, Kuukske, DaMart, BrandX, eer-ik, OA, en alle andere mensen uit de Koffie-SC
die heb ik ook, en is best handigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een weegschaal gekocht
Ja dat staat er tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben ik dan ook een van je favo fokkers?
Ik bezoek geen dietist, maar zou er graag een kilootje of 10 bij hebbenquote:
quote:[..]
Ben ik dan ook een van je favo fokkers?
Preciesquote:
gewoon een tijdje alleen maar vetbakken, dat werkte bij mij ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bezoek geen dietist, maar zou er graag een kilootje of 10 bij hebben.
[..]Hoewel ik doelde op de oude, harde kern, kan ik het moeilijk ontkennen
Maar ik ga er vandoor. Eten, reizen en dan naar mn werk.
Ik heb wel een kilootje of 10 over, maar er zijn meer liefhebbersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bezoek geen dietist, maar zou er graag een kilootje of 10 bij hebben.
In combinatie met bier. Flink veelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Klonk het volgende:
gewoon een tijdje alleen maar vetbakken, dat werkte bij mij ook
Is ook best lekker jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik lekker een schandalige Magnum Classic in m'n nek stoppen
hey joh, doe mij dr ook een!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom steek je niet gewoon een stokje in een pakje roomboter danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor fiets?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is ook best lekker ja![]()
Ik heb net een fiets gekocht![]()
![]()
![]()
daar zit toch geen chocola om heenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom steek je niet gewoon een stokje in een pakje roomboter dan.
Plak je er een reep opquote:
Omdat ik daar nog croissantjes mee moet bakkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:52 schreef es70 het volgende:
Waarom steek je niet gewoon een stokje in een pakje roomboter dan.
Hoeveelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog croissantjes mee moet bakken
Dan kan je er toch nog steeds een stokje insteken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog croissantjes mee moet bakken
wehehe goed puntquote:
Ja, nou heb ik ook lekkere trek potdommequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet een twix. En ik moet nog 30 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |