das inderdaad behoorlijk ergquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Das wel erg he![]()
het was maar iets meer dan 2 dagen hoor..
[ afbeelding ]
Darlingquote:
Precies. En als je een beetje je best doet kan je er leuk aan verdienenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat valt tegen..![]()
Toch maar in de horeca blijven dan![]()
die schoenenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En als je een beetje je best doet kan je er leuk aan verdienen
[ afbeelding ]
quote:
het viel mij ook pas iets later op hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar wil ik best overheen kijken voor deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:22 schreef Ladylike het volgende:
Dat staat nog te beZIEN natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat staat nog te beZIEN natuurlijk.
nee die staat in mn foboquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat had je al verteld ja.![]()
Zeg, dit jouw kleine?![]()
[ afbeelding ]
Das wel erg meisjemeisje hequote:
Have funquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das wel erg meisjemeisje he
Ik ga een dansje maken! Tot laters allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Gewoon, ontsporen en zonder rails onder de wielen doorrijdenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, bier en tieten en zo, dat begrijp ik allemaal wel. Denk ik. Een beetje. Soms.
Maar hoe in de neuk krijg je DIT voor elkaar?![]()
[ afbeelding ]
Dat noem ik nou service!quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
"Oh meneer de machinist? Ik weet wel dat de rails rechtdoor lopen, maar ik moet eigenlijk beneden in het dorp zijn!"
-"Geen probleem meisje, regelen we"
Die eerste springt eruit dus dan staat die trein al scheef, dan kan dat tweede wielstel (niet "draaistel") automatisch het spoor ook niet houden maar glijdt nog even mee zo lang dat lukt. BZMOT-jes hebben maar 2 wielstellenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:45 schreef DaMart het volgende:
Dat noem ik nou service!
Wel interessant om te zien dat het tweede draaistel een paar meter verder uit de rails is geschoten dan het voorste. En nog een geluk dat dat ding zo stil is komen te staan.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, bier en tieten en zo, dat begrijp ik allemaal wel. Denk ik. Een beetje. Soms.
Maar hoe in de neuk krijg je DIT voor elkaar?![]()
[ afbeelding ]
Tsjechië, waar precies weet ik niet. 12 juli 2005 schijnbaar.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjechië, waar precies weet ik niet. 12 juli 2005 schijnbaar.
In Tsjechië welquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:41 schreef es70 het volgende:
Zo wereldschokkend dat treinen uit de rails lopen is mijn verjaardag toch echt niet
.
Gewoon vlakbij een groot station gaan wonenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef Klonk het volgende:
gewoon een optimale vorm van openbaar vervoer bedenken en dan zul je zien dat zíjn baas ook nog gaat zeuren...
Ontkennerquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
ik woon vlakbij mijn eigen oprit en schuur en daar staat alles in wat ik nodig heb om van a naar b te komen zonder me in de trieste vertoning die zich openbaar vervoer noemt te hoeeven vertonen....
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
ik woon vlakbij mijn eigen oprit en schuur en daar staat alles in wat ik nodig heb om van a naar b te komen zonder me in de trieste vertoning die zich openbaar vervoer noemt te hoeeven vertonen....
Je hebt wisselende smileys erinquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Enne DaMart, hoop dat mijn UI nu niet op die van jou lijkt.
Zo'n ding zeker? En dan je vriendin laten trappenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
Ferrari hoef ik ook niet te hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt wisselende smileys erin.
En hij haalt geen Ferrari in.
Een Hamilton die Ferrari's in blijft halen niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ferrari hoef ik ook niet te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |