Wat denk je zelf? Zuiden des lands... zompige moerassen, open riool, etc... ziektes liggen op de loer...quote:
Nooit wat van gemerkt, wellicht daarom ben ik hier in Indonesie ook nooit ziek, met al die zompige moerassen, open riool, etc...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:57 schreef OA het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Zuiden des lands... zompige moerassen, open riool, etc... ziektes liggen op de loer...
ik heb diabetes en ben werkzaam in de zorg, alleen het eerste maakt me al een risico geval en het tweede doet er nog een schepje bovenopquote:
ah, da's duidelijk dan..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb diabetes en ben werkzaam in de zorg, alleen het eerste maakt me al een risico geval en het tweede doet er nog een schepje bovenop
Oude man of werkzaam in de zorg?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:51 schreef Klonk het volgende:
vandaag ff griepprikje laten zetten zie ik
zie een paar post´s laterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oude man of werkzaam in de zorg?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oude man of werkzaam in de zorg?
Helderquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb diabetes en ben werkzaam in de zorg, alleen het eerste maakt me al een risico geval en het tweede doet er nog een schepje bovenop
Hé!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:57 schreef OA het volgende:
Wat denk je zelf? Zuiden des lands... zompige moerassen, open riool, etc... ziektes liggen op de loer...
De wondere wereld van onder de rivierenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:57 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
maar ook met gezellige mensen en zo.. de meeste Nederlanders die hier in de buurt wonen komen uit Brabant, dus dat is met enige regelmaat stevig zuipen en een goede avond lol.quote:
Neem wel je paspoort mee he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De wondere wereld van onder de rivieren
Altijd op zakquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neem wel je paspoort mee he.
Jawel hoor ^^, heb het zelfs gepostquote:Op maandag 13 oktober 2008 @ 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo moe dat je niet eens merkt dat je muckt?
Thanks, het was lekker. Moet nu alweer haasten, want beetje aan de late kantquote:Op maandag 13 oktober 2008 @ 22:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Slaap lekker Jo0lz.
Nee okéquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:20 schreef indahnesia.com het volgende:
maar ook met gezellige mensen en zo.. de meeste Nederlanders die hier in de buurt wonen komen uit Brabant, dus dat is met enige regelmaat stevig zuipen en een goede avond lol.
Ik denk bij het zuiden altijd aan Limburg, dus dat was nu niet anders.quote:
Is dat wel de VS, met zulke kleine auto's?quote:
Ohh.. nou vooruit. Daar hebben ze trouwens wel lekkere vlaai.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:36 schreef OA het volgende:
Ik denk bij het zuiden altijd aan Limburg, dus dat was nu niet anders.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat wel de VS, met zulke kleine auto's?
Dat wel..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh.. nou vooruit. Daar hebben ze trouwens wel lekkere vlaai.
Ik kijk al de hele tijd naar een lege ruimtequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
is dat ruimteschip er al?
Wij wonen toch ook niet in Ze Joenaitet Steets...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk al de hele tijd naar een lege ruimte
Alabama is verquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk al de hele tijd naar een lege ruimte
12 lichtjaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
12 jaar vertraging wegens een technische storing aan 1 van de wielen.
of ze staan in de filequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
details, details. te laat is te laat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |