Dat noem ik nou service!quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
"Oh meneer de machinist? Ik weet wel dat de rails rechtdoor lopen, maar ik moet eigenlijk beneden in het dorp zijn!"
-"Geen probleem meisje, regelen we"
Die eerste springt eruit dus dan staat die trein al scheef, dan kan dat tweede wielstel (niet "draaistel") automatisch het spoor ook niet houden maar glijdt nog even mee zo lang dat lukt. BZMOT-jes hebben maar 2 wielstellenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:45 schreef DaMart het volgende:
Dat noem ik nou service!
Wel interessant om te zien dat het tweede draaistel een paar meter verder uit de rails is geschoten dan het voorste. En nog een geluk dat dat ding zo stil is komen te staan.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, bier en tieten en zo, dat begrijp ik allemaal wel. Denk ik. Een beetje. Soms.
Maar hoe in de neuk krijg je DIT voor elkaar?![]()
[ afbeelding ]
Tsjechië, waar precies weet ik niet. 12 juli 2005 schijnbaar.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjechië, waar precies weet ik niet. 12 juli 2005 schijnbaar.
In Tsjechië welquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:41 schreef es70 het volgende:
Zo wereldschokkend dat treinen uit de rails lopen is mijn verjaardag toch echt niet
.
Gewoon vlakbij een groot station gaan wonenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef Klonk het volgende:
gewoon een optimale vorm van openbaar vervoer bedenken en dan zul je zien dat zíjn baas ook nog gaat zeuren...
Ontkennerquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
ik woon vlakbij mijn eigen oprit en schuur en daar staat alles in wat ik nodig heb om van a naar b te komen zonder me in de trieste vertoning die zich openbaar vervoer noemt te hoeeven vertonen....
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
ik woon vlakbij mijn eigen oprit en schuur en daar staat alles in wat ik nodig heb om van a naar b te komen zonder me in de trieste vertoning die zich openbaar vervoer noemt te hoeeven vertonen....
Je hebt wisselende smileys erinquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Enne DaMart, hoop dat mijn UI nu niet op die van jou lijkt.
Zo'n ding zeker? En dan je vriendin laten trappenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
Ferrari hoef ik ook niet te hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt wisselende smileys erin.
En hij haalt geen Ferrari in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |