Kon daarmee niets verzinnen/quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Hamilton die Ferrari's in blijft halen niet?
Ik wel. Zet je wagen een paar millimeter naar links, en laat af en toe rechts een stukje zijkant van een Ferrari langsschieten, vanaf de voorgrond naar de achtergrondquote:
Weetje, probeer jij het maar. Ik kan dat niet en kan niet weer wat vragen in dat topc.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel. Zet je wagen een paar millimeter naar links, en laat af en toe rechts een stukje zijkant van een Ferrari langsschieten, vanaf de voorgrond naar de achtergrond.
Als ik binnenkort eens tijd heb... heb ook nog een idee voor een extra thema-avatar voor mezelf, dus ga binnenkort sowieso even knutselenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Weetje, probeer jij het maar. Ik kan dat niet en kan niet weer wat vragen in dat topc.
Ok.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik binnenkort eens tijd heb... heb ook nog een idee voor een extra thema-avatar voor mezelf, dus ga binnenkort sowieso even knutselen..
Verklaar u nader.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef OA het volgende:Eindelijk eens een ronde in het weersvoorspellingstopics gewonnen!
Ja, nu nog koffiequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam bij toeval langs een gebeurtenis op 13 oktober in een ander jaar, namelijk 1972, en ik zit al de hele dag artikelen daarover te lezen. Bloedstollend gewoonHier begint het.
Krijg je nu de ijskast?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef OA het volgende:
Eindelijk eens een ronde in het weersvoorspellingstopics gewonnen!
als je national geographic channel nu aanzet is er een docu over te zien, nog tot half 12quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam bij toeval langs een gebeurtenis op 13 oktober in een ander jaar, namelijk 1972, en ik zit al de hele dag artikelen daarover te lezen. Bloedstollend gewoonHier begint het.
nee, hij krijgt de gouden peter timofeefquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Krijg je nu de ijskast?
naar TV nuquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je national geographic channel nu aanzet is er een docu over te zien, nog tot half 12
Trusten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef Klonk het volgende:
dat hele slaapgebeuren spreekt me eigenlijk wel aan, eens kijken of ik nog ergens een plekje kan vinden tussen onze poezels
Ik kan altijd koffie drinkenquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:40 schreef JortK het volgende:
plaatjes.
risico-geval ja?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:51 schreef Klonk het volgende:
vandaag ff griepprikje laten zetten zie ik
Wat denk je zelf? Zuiden des lands... zompige moerassen, open riool, etc... ziektes liggen op de loer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |