Niet? En wie zegt dat TOMTOM al een space edition heeft?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:16 schreef OA het volgende:
[..]
Wij wonen toch ook niet in Ze Joenaitet Steets...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet? En wie zegt dat TOMTOM al een space edition heeft?
Just the coffee for me please.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Hallo. Koffie! Brood met kaas. Over 6 uur vrij.
Kunnen ze vast wennen... weten ze hoe dat voelt nadat ze de aarde hebben overgenomenquote:
Frutsel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kunnen ze vast wennen... weten ze hoe dat voelt nadat ze de aarde hebben overgenomen
Misschien komen ze de kredietcrisis oplossen
goedemorgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goeiemorgen! Gisteren zo hard gewerkt, vandaag dus maar ff uitgeslapen![]()
Nu eerst koffie zoeken
Noem je dat uitslapen? Dat is 50 uur pas!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goeiemorgen! Gisteren zo hard gewerkt, vandaag dus maar ff uitgeslapen![]()
Nu eerst koffie zoeken
Slechte cumshot.quote:
jij hebt het liefst cumshots van 2 heren die tom heten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:00 schreef Klonk het volgende:
tomtoms, cumshots, het is maar goed dat ik er weer ben
ik woon niet in Groningenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hebt het liefst cumshots van 2 heren die tom heten?
PS: je vergeet koffie
Wat is er nou weer mis met Groningen.quote:
daar hebben ze toch van die fijne homo sexfeestjes ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Groningen..
Met HIVquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar hebben ze toch van die fijne homo sexfeestjes ?
En hoe weet jij dat dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar hebben ze toch van die fijne homo sexfeestjes ?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Niks mis met Groningen.
Ik wou vorig jaar een website oprichten met homofiele profielen die feesten organiseren maar de url hives.nl bleek al te bestaan!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hebt het liefst cumshots van 2 heren die tom heten?
PS: je vergeet koffie
Same here mèhn! Zoeen toeval.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:34 schreef Klonk het volgende:
even melding maken van een lekker appeltje
ik heb net een paar glazen water achter over geslagen, moet voldoende zijn tot 13:00 uurquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Nadeel is nu wel dat ik al trek krijg in m'n brood.. Stomme verveling.
Ik heb een continuerende drang naar etenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef Klonk het volgende:
ik heb net een paar glazen water achter over geslagen, moet voldoende zijn tot 13:00 uur
ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb een continuerende drang naar eten.
Ahhuh. 's Avonds wordt het ook steeds erger. Dus dan douw ik me maar vol met kiwi's en druiven enzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:47 schreef Klonk het volgende:
ik ook![]()
erg fijn als je minder moet eten omdat dat beter is voor je gezondheid
zwanger?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb een continuerende drang naar eten.
Als ik dat nog een keer doe stuur ik mezelf de laan uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noem je dat uitslapen? Dat is 50 uur pas!
Thanks!quote:
quote:
Oh nee. Ik ben aan het lijnen en dieeten en alles. En dan kan ik altijd alleen maar aan eten denkenquote:
Gaarne!quote:
Ik weet er alles van... Of beter gezegd: ik hoor er alles van en OAdin weet er alles van...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nee. Ik ben aan het lijnen en dieeten en alles. En dan kan ik altijd alleen maar aan eten denken.
Eens in de zoveel tijd keert deze vraag aan Kuuk terug...quote:
Toch maar niet hoor. Ik mag alweer bijna naar huisquote:
Het is vreselijk, maar ja. Och. Keeps you busy hm. Je geniet dan wel ontzettend van eten vind ik.quote:Ik weet er alles van... Of beter gezegd: ik hoor er alles van en OAdin weet er alles van...
Nogmaals; als het zover is, dan lezen jullie het hier vanzelf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:32 schreef OA het volgende:
Eens in de zoveel tijd keert deze vraag aan Kuuk terug...
Wat voor dieet dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nee. Ik ben aan het lijnen en dieeten en alles. En dan kan ik altijd alleen maar aan eten denken.
Daar zorg je maar voor, want wij verhuizen niet meer naar OUDquote:
Omdat mijn vrouw hier niet komt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd keert deze vraag aan Kuuk terug...
Maar ik mis veel, teruglezen doe ik niet, dus misschien had je het al gepostquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nogmaals; als het zover is, dan lezen jullie het hier vanzelf.
Kuukske.quote:
Wat ongezellig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef OA het volgende:
Daar zorg je maar voor, want wij verhuizen niet meer naar OUD
En anders de nieuwe macbookjes welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Eet maar! Nu kan het nog
Straks komen de aliens!
Het antwoord is waarschijnlijk eender...quote:
Mja ik lees ook niet terug. Bevalt uitstekend. Maarehm, ik ben niet zo vies van dingen dan nog maar een keer posten. Zodoende.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef Frutsel het volgende:
Maar ik mis veel, teruglezen doe ik niet, dus misschien had je het al gepost
GTA zequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef Klonk het volgende:
zo, nu ff weer wat spul opblazen en mensen een nekschot verkopen
en voordat er nu mensen die pliesie gaan bellen, ik ga dat virtueel doen
Game ze.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef Klonk het volgende:
zo, nu ff weer wat spul opblazen en mensen een nekschot verkopen
en voordat er nu mensen die pliesie gaan bellen, ik ga dat virtueel doen
waar staan eigenlijk de letters D I voor in DI EET, DIrect EETen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik lees ook niet terug. Bevalt uitstekend. Maarehm, ik ben niet zo vies van dingen dan nog maar een keer posten. Zodoende.
Dat weet men niet. Al heeft MPG wel heel dicht bij de waarheid gestaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het antwoord is waarschijnlijk eender...
Ik heb de film nog, binnenkort weer eens kijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
en bovendien leggen pinquins eitjes
Men?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet men niet. Al heeft MPG wel heel dicht bij de waarheid gestaan.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar staan eigenlijk de letters D I voor in DI EET, DIrect EETen?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef Fha het volgende:
OA![]()
Kaptein
Ph![]()
Fruts![]()
Kuuk![]()
Klonk(hey, nieuwe UI?
)
Thee graagquote:
Zo, wat een kennis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De oorsprong van het woord dieet is Grieks en betekent normaal eten en drinken om je te onderhouden. Pas in de laatste veertig jaar wordt het woord gebruikt als term met betrekking tot het afvallen.![]()
quote:
Geeft nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ff niet aan gedacht.. sorry
![]()
[ afbeelding ]
Mijn internetkennis is onbeperktquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
Dieeten is voor mensen met een negatief zelfbeeld.
Of met een ongezonde hupseflups. Maar goed. Die discussie is al geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
Dieeten is voor mensen met een negatief zelfbeeld.
Calimero!quote:
hupseflupsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Of met een ongezonde hupseflups. Maar goed. Die discussie is al geweest..
Ja weet ik ook niet. Omdat.. nee ik weet het echt nietquote:
Zeikerig kutkuiken is datquote:
Is dat iets wat jongetjes ook hebben? Offeh...quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat iets wat jongetjes ook hebben? Offeh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |