Sorry! Niet gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:44 schreef lynda het volgende:
LadiHet FOK! Maffia-spel, deel 17! Waar we vrolijk verder killen
Blaquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:59 schreef Silentalarm het volgende:
P.S. Jammer PP, SG nog wel gelynched alleen die kut zombie verpest het weer!
En PP voor de fucking 1324909128e keer wel weerquote:
Niet eerlijk...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En PP voor de fucking 1324909128e keer wel weer
Was deze link, dat we misschien een paar rollen vervangen of bijvoegen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:59 schreef Silentalarm het volgende:
Okee, spel ten einde!
Ik doe weer mee met de volgende ronde.
Ik ben de hele dag weg geweest, en las in het vorige topic iets over nieuwe rollen ofzo. Maar aangezien ik zo'n 150 posts gemist heb heb ik geen zin om die allemaal te lezen. Iemand in het kort vertellen waar dit over gaat.
P.S. Jammer PP, SG nog wel gelynched alleen die kut zombie verpest het weer!
Nee, dat is Marillion.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hahaha PP's eigen sig komt gewoon van de BB
Nasty bitch dat je er bent
Tja, wist eigenlijk niet echt wat ik ermee moest, je té opvallend gaan gedragen is ook weer zoiets....quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet eerlijk...
Yosander was een slechte dorpsidioot dan!
Ik kan wel een poll maken, maar moeten we eerst beslissen over welke rollen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
Als er iemand is die even 3 of 4 leuke nieuwe rollen wil opzoeken en deze wil posten in een poll, dan kan iedereen hierover meebeslissenIk heb geen idee hoe een poll te maken, dus als iemand deze taak even op zich wil nemen? Sheep?
http://lyrics.filestube.c(...)reak-Your-Heart.htmlquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
Backstreet Boys --> sig PrincePolly is een hit van de Backstreet Boys
Wtf?
Christquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:14 schreef lynda het volgende:
[..]
http://lyrics.filestube.c(...)reak-Your-Heart.html
Zo dom was het anders niet, aangezien ik de enige was die nog leefde.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ooh sorry -SG-!
PP toch maffia, dan heeft hij erg dom gespeeld
Wie was er dorpsgek dan?
Ik was rechercheur
Mijn andere bodyguard was Trevland
Alleen beetje jammer dat ik er nog tussendoor kwamquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zo dom was het anders niet, aangezien ik de enige was die nog leefde.
Daarbij dacht IEDEREEN dat ik dorpsidioot was. Nog een enkel nachtje en het was echt close geworden.
PS :
Sun 12 October 2008 22:40u door YY veeeeeel te duidelijk, als je dan toch de idioot bent, doe het dan subtiel
Sun 12 October 2008 22:40u door XX Als je dorpsidioot bent, kom je nu pas op gang. Why is that
Ik zal later vanavond even goed doorlezen en wat rollen toevoegen aan de OPquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:14 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik kan wel een poll maken, maar moeten we eerst beslissen over welke rollen.
Ben persoonlijk voor een Serial Killer erbij of in plaats van 1 maffia.
Maar misschien kunnen we een paar rollen van die link aan de OP toevoegen. Dat die rollen gebruikt kunnen worden door de moderator van het spel. Maar dat de moderator zelf beslist welke. Dan kan je een vaste verhouding gebruiken voor het opdelen van de rollen bijvoorbeeld: 1/4 maffia-rollen 1/4 speciale rollen (niet-maffia) en 1/2 gewoon dorp in elk spel gebruiken?.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Was deze link, dat we misschien een paar rollen vervangen of bijvoegen.
Gewone dorpsbewoners heb je wel nodig anders wordt het veel en veel te makkelijk voor het dorp als iedereen een speciale rol heeft. Maffia heeft al hints en hun aantal tegen zich, veel moeilijker moet je het imo niet maken door het dorp te veel speciale rollen te geven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik zie het liefst dat er geen normale dorpsbewoner meer overblijft en dat de bodyguards een tweede rol er bij krijgen, dan heeft iedereen wat te doen
Dan voeg je toch meer maffia spelers toe?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gewone dorpsbewoners heb je wel nodig anders wordt het veel en veel te makkelijk voor het dorp als iedereen een speciale rol heeft. Maffia heeft al hints en hun aantal tegen zich, veel moeilijker moet je het imo niet maken door het dorp te veel speciale rollen te geven.
Dat is wel heel weinigquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:02 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wil de verhouding sowieso op 50-50 houden. Dus minimaal de helft gewoon dorp. In een geval van 20 spelers betekent dit 10 speciale rollen, waarvan al 5 maffia. Dan houd je dus 5 andere rollen over, die we al makkelijk hebben op dit moment..
Ik zal jou wel beschermenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:10 schreef Thieske het volgende:
1. Silentalarm
2. Harajuku.
3. Lynda
4. Sheepcidus
5. Trevland
6. PS
7. Yosander
8: Boswachter
9. timmmmm
10. SiestaGuru
11. Wouser
12. Thieske
En nu wil ik niet meteen dood.
Zombie is nog wel leuk, dorpsidioot kan er wat mij betreft inderdaad uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:13 schreef PrincePolly het volgende:
Bodyguard is gewoon een fuck-rol. Die mag er best eentje uit. Oh ja, en die Zombie en Dorpsidioot ook. Alsof ook maar iemand vind dat als de dorpsidioot gelynched wordt hij dan gewonnen heeft.
Ook alleen maar omdat jij dacht de dorpsfool te hebben...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:17 schreef lynda het volgende:
Vond zombie juist wel handig..
Nou als die persoon in ieder geval een beetje actief is, resultaat van vandaag bijvoorbeeld.. Het was wel bye bye maffia
Leuk!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:13 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb op dit moment deze als leuke rollen toegevoegd:
Bom - Als bom ben je schadelijk voor een ieder die jou vermoordt. Je ontploft en je moordenaar gaat met je mee het graf in. Als de bom bij een lynch sterft, gaat degene die als laatst op deze persoon stemde, ook dood.
Kogelvrij – Je bent ontzettend bang om vermoord te worden en draagt daarom altijd ’s nachts een kogelvrij vest. ’s Nachts kun je dus niet dood gaan, je kunt alleen vermoord worden in een lynch.
Seriemoordenaar – Je hoort niet bij de maffia, maar je ambieert een positie bij hun groep. Daarom ga je zelf maar op pad en vermoord je iedereen; dorpelingen, maffialeden, het maakt niet uit. Jouw doel is om alleen over te blijven.
Tweeling – Twee mensen die op de hoogte zijn van elkaars rol en daardoor samen kunnen overleggen. Ze zijn allebei dorpsbewoner en hebben verder geen bijzondere krachten, maar kunnen wel samen op onderzoek uit.
Op deze manier hebben we 2 extra kill mogelijkheden èn 2 beschermmogelijkheden, dus de balans blijft dan aardig
Topquote:
Toen we daar de vorige keer aan begonnen (maanden terug) bloedde het spel binnen enkele dagen dood.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de hints mogen misschien ook wel op de schop, maar het is dan wel de vraag of het niet in het wilde weg gokken wordt dan. Al hebben we het in het begin ook zonder gedaan, alleen op basis van hoe de anderen zich gedroegen
We hebben het nog nooit zonder hints gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de hints mogen misschien ook wel op de schop, maar het is dan wel de vraag of het niet in het wilde weg gokken wordt dan. Al hebben we het in het begin ook zonder gedaan, alleen op basis van hoe de anderen zich gedroegen
Nu weetje wie als eerste dood gaat als ik maffia ben. Omdat je er om vraagt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:10 schreef Thieske het volgende:
1. Silentalarm
2. Harajuku.
3. Lynda
4. Sheepcidus
5. Trevland
6. PS
7. Yosander
9. timmmmm
10. SiestaGuru
11. Wouser
12. Thieske
En nu wil ik niet meteen dood.
Gewoon random, geeft in PM door wie er dood moet. Net als nachtwaker nu zeg maar, alleen de nachtwaker is voor het dorp en de seriemoordenaar voor zichzelfquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kogelvrij vind ik minder en seriemoordenaar, hoe moordt die?
Oh, dat weet ik dan niet meer. Maar lijkt me hier vrijwel onmogelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jawel, helemaal in het begin was het hintloos!
Lijken me leuke rollen, maar wordt het nu niet nog moeilijker voor maffia? Je zou er een rol bij moeten doen die het makkelijker maakt voor de maffia imo. Maar het is aan Ladi, en vindt dit 3 erg leuke rollen, kogelvrij iets minder, die inruilen voor een rol in het voordeel van maffia?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:13 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb op dit moment deze als leuke rollen toegevoegd:
Bom - Als bom ben je schadelijk voor een ieder die jou vermoordt. Je ontploft en je moordenaar gaat met je mee het graf in. Als de bom bij een lynch sterft, gaat degene die als laatst op deze persoon stemde, ook dood.
Kogelvrij – Je bent ontzettend bang om vermoord te worden en draagt daarom altijd ’s nachts een kogelvrij vest. ’s Nachts kun je dus niet dood gaan, je kunt alleen vermoord worden in een lynch.
Seriemoordenaar – Je hoort niet bij de maffia, maar je ambieert een positie bij hun groep. Daarom ga je zelf maar op pad en vermoord je iedereen; dorpelingen, maffialeden, het maakt niet uit. Jouw doel is om alleen over te blijven.
Tweeling – Twee mensen die op de hoogte zijn van elkaars rol en daardoor samen kunnen overleggen. Ze zijn allebei dorpsbewoner en hebben verder geen bijzondere krachten, maar kunnen wel samen op onderzoek uit.
Op deze manier hebben we 2 extra kill mogelijkheden èn 2 beschermmogelijkheden, dus de balans blijft dan aardig
Ik neem aan dat jij dat voornamelijk bepaald aangezien jij de spellei(j)ster bentquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:35 schreef Ladidadida het volgende:
Die is wel beperkt in z'n kills, mag denk ik ook gewoon elke nacht iemand killen.
Daarom hoor ik nog wel graag hoe jullie erover denkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dat voornamelijk bepaald aangezien jij de spellei(j)ster bent
Uitleg?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, en als je nou de traitor (AKA SPY) er bij doet?
idd, check mij bovenstaande post voor aanvulling.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:53 schreef Ladidadida het volgende:
Aha. Dus een soort maffiaspion, die niet moordt, maar de maffia helpt door hen niet te lynchen.
Ah, ja. Maar die wordt dus wel mafia als de mafia daarom vraagtquote:
Okee:)quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef Ladidadida het volgende:
We hebben nu 4 extra rollen, best een mooi aantal lijkt me. Dorpsidioot eruit dus.
Ik PM jullie allemaal morgenavond, want college tot 18:00 (). Dus dan horen jullie meer
En waar haal jij dat uit?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij dacht de dorpsfool te hebben...
Rijtjes van de vorige pagina kopiëren is nooit grappig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:15 schreef Rimas het volgende:
Zal dit keer wat meer aanwezig zjin, had het druk tijdens de vorige ronde.
1. Silentalarm
2. Harajuku.
3. Lynda
4. Sheepcidus
5. Trevland
6. PS
7. Yosander
9. timmmmm
10. SiestaGuru
11. Wouser
12. Thieske
13. Rimas
Last man standing!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef lynda het volgende:
[..]
En waar haal jij dat uit?
Je bent gewoon lekker gedood door een zombie nep maffia
Zie geen ander nieuw lijstjequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Rijtjes van de vorige pagina kopiëren is nooit grappig.
quote:
quote:1. Silentalarm
2. Harajuku.
3. Lynda
4. Sheepcidus
5. Trevland
6. PS
7. Yosander
9. timmmmm
10. SiestaGuru
11. Wouser
12. Thieske
13. PP
14 wendytje
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Maar wel een met een BSB liedje in d'r ondertitel![]()
En dood door een dode
Oh echt?? Foutje!quote:
quote:
Hm.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Lekiamh het volgende:
Oh, komt er weer een nieuwe ronde?
Dan wil i kwel weer eens meedoen.
Tja...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:59 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik zit daar nu al zeker paar maanden, en k heb jou nog niet voorbij zien komen
Is niet geheel ongebruikelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:59 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik zit daar nu al zeker paar maanden, en k heb jou nog niet voorbij zien komen
Mafia bestond al eerder volgens wikipedia.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:01 schreef DuTank het volgende:
Het idee overgenomen van Weerwolven van Wakkerdam toevallig?
Wikipedia ja?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mafia bestond al eerder volgens wikipedia.
En dat dan in plaats van de tweeling?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het ook wel heel cool om een Cupido in te stellen en ook te werken met het verliefde stelletje![]()
Die is idd wel leuk:D. in plaats van de tweelingen dan neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja, dat is wel leuker denk ik. Het enige verschil is namelijk eigenlijk dat als de een sterft de ander ook sterft. maar volgens mij hoeven zij niet per se burgers te zijn, omdat cupido ook niet weet wie wie is. Dus een maffialid kan zo aan de velddoctor gekoppeld worden ofzoelkaars rol krijgen ze ook niet, alleen weten ze dat ze verliefd zijn op elkaar volgens mij. Ik vind dat wel een echt leuke toevoeging
Moeten ze elkaar ook levend proebren te houden
Krijg je wel leuke situaties,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PP en Isdatzomaar die zal het een zorg zijn als ze zelf sterven, alleen maar om de ander dood te krijgen
En dat vind ik flauw
Dat vind ik flauw sloeg ook niet op Cupido maar op wat timmmmm nog meer zeiquote:
Hm, cupido zal toch ook wel een strategische keuze worden? er zullen dus echt niet steeds dezelfde gekoppeld te worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef timmmmm het volgende:
Bij cupido moeten we wel een regel hebben dat je maar 1 keer dezelfden mag koppelen
Anders vind iedereen het leuk PP aan isdatzo te koppelen, en zijn die straks altijd de lul
Jaha, en ik heb B.ertha, Supersheep, MaJo en jou ooit in dit topic gebracht, al dan niet directquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik bracht ook hawaii_tim terug
Cupido kiest twee mensen uit. Deze worden hopeloos verliefd op elkaar, zo erg dat als de een sterft, de ander niet meer kan leven met het liefdesverdriet. Deze gaat dan ook dood. Het verliefde stelletje wint alleen als zij als laatste overblijven. Er is geen beperking op de geliefden: dorp-dorp kan, maffia-maffia kan, maffia-dorp ook. In dat laatste geval zullen de geliefden ook mensen van hun eigen "team" af moeten maken om te winnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:20 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is dat cupido-gebeuren dan? Kan iemand 't even kopiëren van de site en/of duidelijker uitleggen?
Zorgen dat ze die ander niet gelynched wordt of geen maffia kill krijgt of wat dan ook. ze weten natuurlijk wel dat ze verliefd op elkaar zijn en wie hun liefde is, maar niet of hun liefde mafia,bom, of serial killer is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:32 schreef Ladidadida het volgende:
De verliefden vertellen het elkaar misschien? Hoe moeten ze elkaar dan in leven houden?
Rollen worden toch random gekozen lijkt me? De cupidos zijn dan een random dorp en een random maffia?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef timmmmm het volgende:
Bij cupido moeten we wel een regel hebben dat je maar 1 keer dezelfden mag koppelen
Anders vind iedereen het leuk PP aan isdatzo te koppelen, en zijn die straks altijd de lul
Ik weet al wie ik als eerste lynch-vote.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef timmmmm het volgende:
Ow, ik zeg het nu trouwens maar alvast: Ik ben de eerste paar dagen niet zo actief! ik zeg het nu maar, anders denken sommigen weer dat dat verdacht is
De Cupido-rol wordt random gekozen, maar deze Cupido mag zelf kiezen wie verliefd op elkaar wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:43 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Rollen worden toch random gekozen lijkt me? De cupidos zijn dan een random dorp en een random maffia?
Ooh, begreep het al niet echt dacht dat cupido op de 2 verliefden sloeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Cupido-rol wordt random gekozen, maar deze Cupido mag zelf kiezen wie verliefd op elkaar worden
als ik het zo zie, zeg ik zelfs dat dat al 6.25 maffia is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:55 schreef Ladidadida het volgende:
Zoveel, dat is al bijna 6 maffia ofzo?
Ja, we proberen deze ronde een paar nieuwe rollen uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:26 schreef MaJo het volgende:
Huh tweeling? Zijn er nieuwe rollen bij?
Ladi ik ga mijn PM's nu opschonen
Ah ok. Wordt dat ook nog toegelicht? Zie het in de OP niet staan namelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja, we proberen deze ronde een paar nieuwe rollen uit.
ff dringend oproepen PMready te zijn en anders .....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef Ladidadida het volgende:
Jep,d at komt nog
Wat moet ik met mensen die zich aanmelden maar niet bereikbaar zijn via PM?
Vanaf 7 uur helaas pindakaas..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef Ladidadida het volgende:
Jep,d at komt nog
Wat moet ik met mensen die zich aanmelden maar niet bereikbaar zijn via PM?
Ook geen mailadres in hun profiel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef Ladidadida het volgende:
Nee, maar als ik geen reactie krijg..Ik heb het al in dit topic gezet maar kan ze verder dus niet persoonlijk benaderen.
mee eens, maar ik vind wel dat iedereen hier in het forum minimaal 1 waarschuwing moet hebbben gehad dat zijn inbox vol is of wat dan ook, omdat veel mensen het niet door hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zal even kijken hoe het straks is. Ik ga nu eten en daarna rollen verdelen, als de inboxen dan nog niet gefixed zijn, houdt het helaas op voor deze ronde voor hen.
Ik ben aardig voor de luie medemens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:44 schreef Ladidadida het volgende:
Clesar03 en bloodysunday, graag even de PM activeren. Rolverdeling en andere communicatie vindt plaats via PM, dus deze moet geactiveerd zijn
MaJo, je inbox is vol, dus graag even legen ivm rolverdeling.
F5 F5 F5quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:29 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, helemaal geen patat
Maar ik ga nu rollen verdelen
frietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:03 schreef Ladidadida het volgende:
LALALALALLAAAAAAAA
morgen eet ik patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |