abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61764101

Superharregarre heeft dit plaatje gemaakt.

We zijn mensen aan het werven voor het FOK! Mafia spel. Voor de eerste ronde hebben we nog minstens 8 leden nodig en die hopen we hier te vinden.

Om mee te doen kan je in dit topic je aanmelding posten of een PMetje sturen naar Harajuku welke in de eerste ronde de gamemaster zal zijn.

Hieronder staat in het kort de inleiding en de rollen.
Voor meer informatie kan je in het hoofdtopic terecht

--------------------------------------

Inleiding

Bij het mafiaspel is het de bedoeling om alle mafialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getalen zijn dan de dorpsmensen. Elke dag zullen er aanwijzingen zijn die leiden naar een mafialid, wat de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de mafialeden te vinden en lynchen.

Dit spel zal iets anders werken dan andere Mafiaspellen; Eerst zal iedereen een rol aangewezen krijgen via PM, en daarna zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. De burgemeester zal een aantal bodyguards hebben die zullen voorkomen dat hij s'nachts sterft aan de hand van de mafia. Hij kan wel gelynched worden.

's Nachts kunnen de mafialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Ik zal elke dag een datum zetten waarop we van dag naar nacht of omgekeerd gaan.

Gedurende de dag zullen er meerdere mensen sterven aan de handen van de mafia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Elke dag zal er iemand gelynched worden, waarin zowel dorpsleden als mafia kunnen stemmen.

Als de mafia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om mafia te lynchen waardoor de mafia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle mafia dood is.

De burgemeester zal in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch kunnen instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden. Men mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester. Hij kan wel gelynched worden, en hij kan ook mafia zijn.

Screenshots van de rollen die je gePMed zijn zijn NIET toegestaan. Indien dit toch gebeurt, aub aan mij melden.

Rollen:
Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten! Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle mafia dood is gegaan.

Mafia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je mede-mafialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal mafia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nacht cyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: Of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel mafia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond behalve de eerste avond iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal een aanwijzing aanwezig zijn zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle mafia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PMen. Dit mag ook op een andere persoon zijn. De dorpsoudste wint als alle mafia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem, indien er slechts één iemand hem getarget heeft, beschermen. Indien de mafia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle mafia dood is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moozzie op 19-09-2008 17:36:29 ]
  vrijdag 19 september 2008 @ 17:29:22 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61764198
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 22 september 2008 @ 20:31:44 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61834464
Nieuwe ronde
pi_61834563
Snap er niks van
  maandag 22 september 2008 @ 20:37:28 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61834617
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:34 schreef Sporttv het volgende:
Snap er niks van
Het Fok! Mafia spel - Deel 2

Dat zegt iedereen, maar zo gauw men mee speelt wordt het al rap duidelijk
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:04:36 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62374929
NIEUWE RONDE

Ook nog nieuwe rollen dus extra leuk

Het FOK! Maffia-spel, deel 18! Bijna iedereen is dood..!
pi_62374955
Aanradertje!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:36:07 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62375753
Precies, t is echt enorm leuk!
Laffe huichelaar
pi_62378878
Is leuk. aanmelden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: