De Cupido-rol wordt random gekozen, maar deze Cupido mag zelf kiezen wie verliefd op elkaar wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:43 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Rollen worden toch random gekozen lijkt me? De cupidos zijn dan een random dorp en een random maffia?
Ooh, begreep het al niet echt dacht dat cupido op de 2 verliefden sloeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Cupido-rol wordt random gekozen, maar deze Cupido mag zelf kiezen wie verliefd op elkaar worden
als ik het zo zie, zeg ik zelfs dat dat al 6.25 maffia is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:55 schreef Ladidadida het volgende:
Zoveel, dat is al bijna 6 maffia ofzo?
Ja, we proberen deze ronde een paar nieuwe rollen uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:26 schreef MaJo het volgende:
Huh tweeling? Zijn er nieuwe rollen bij?
Ladi ik ga mijn PM's nu opschonen
Ah ok. Wordt dat ook nog toegelicht? Zie het in de OP niet staan namelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja, we proberen deze ronde een paar nieuwe rollen uit.
ff dringend oproepen PMready te zijn en anders .....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef Ladidadida het volgende:
Jep,d at komt nog
Wat moet ik met mensen die zich aanmelden maar niet bereikbaar zijn via PM?
Vanaf 7 uur helaas pindakaas..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef Ladidadida het volgende:
Jep,d at komt nog
Wat moet ik met mensen die zich aanmelden maar niet bereikbaar zijn via PM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |