Gewone dorpsbewoners heb je wel nodig anders wordt het veel en veel te makkelijk voor het dorp als iedereen een speciale rol heeft. Maffia heeft al hints en hun aantal tegen zich, veel moeilijker moet je het imo niet maken door het dorp te veel speciale rollen te geven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik zie het liefst dat er geen normale dorpsbewoner meer overblijft en dat de bodyguards een tweede rol er bij krijgen, dan heeft iedereen wat te doen
Dan voeg je toch meer maffia spelers toe?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gewone dorpsbewoners heb je wel nodig anders wordt het veel en veel te makkelijk voor het dorp als iedereen een speciale rol heeft. Maffia heeft al hints en hun aantal tegen zich, veel moeilijker moet je het imo niet maken door het dorp te veel speciale rollen te geven.
Dat is wel heel weinigquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:02 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wil de verhouding sowieso op 50-50 houden. Dus minimaal de helft gewoon dorp. In een geval van 20 spelers betekent dit 10 speciale rollen, waarvan al 5 maffia. Dan houd je dus 5 andere rollen over, die we al makkelijk hebben op dit moment..
Ik zal jou wel beschermenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:10 schreef Thieske het volgende:
1. Silentalarm
2. Harajuku.
3. Lynda
4. Sheepcidus
5. Trevland
6. PS
7. Yosander
8: Boswachter
9. timmmmm
10. SiestaGuru
11. Wouser
12. Thieske
En nu wil ik niet meteen dood.
Zombie is nog wel leuk, dorpsidioot kan er wat mij betreft inderdaad uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:13 schreef PrincePolly het volgende:
Bodyguard is gewoon een fuck-rol. Die mag er best eentje uit. Oh ja, en die Zombie en Dorpsidioot ook. Alsof ook maar iemand vind dat als de dorpsidioot gelynched wordt hij dan gewonnen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |