Oh, dat weet ik dan niet meer. Maar lijkt me hier vrijwel onmogelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jawel, helemaal in het begin was het hintloos!
Lijken me leuke rollen, maar wordt het nu niet nog moeilijker voor maffia? Je zou er een rol bij moeten doen die het makkelijker maakt voor de maffia imo. Maar het is aan Ladi, en vindt dit 3 erg leuke rollen, kogelvrij iets minder, die inruilen voor een rol in het voordeel van maffia?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:13 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb op dit moment deze als leuke rollen toegevoegd:
Bom - Als bom ben je schadelijk voor een ieder die jou vermoordt. Je ontploft en je moordenaar gaat met je mee het graf in. Als de bom bij een lynch sterft, gaat degene die als laatst op deze persoon stemde, ook dood.
Kogelvrij – Je bent ontzettend bang om vermoord te worden en draagt daarom altijd ’s nachts een kogelvrij vest. ’s Nachts kun je dus niet dood gaan, je kunt alleen vermoord worden in een lynch.
Seriemoordenaar – Je hoort niet bij de maffia, maar je ambieert een positie bij hun groep. Daarom ga je zelf maar op pad en vermoord je iedereen; dorpelingen, maffialeden, het maakt niet uit. Jouw doel is om alleen over te blijven.
Tweeling – Twee mensen die op de hoogte zijn van elkaars rol en daardoor samen kunnen overleggen. Ze zijn allebei dorpsbewoner en hebben verder geen bijzondere krachten, maar kunnen wel samen op onderzoek uit.
Op deze manier hebben we 2 extra kill mogelijkheden èn 2 beschermmogelijkheden, dus de balans blijft dan aardig
Ik neem aan dat jij dat voornamelijk bepaald aangezien jij de spellei(j)ster bentquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:35 schreef Ladidadida het volgende:
Die is wel beperkt in z'n kills, mag denk ik ook gewoon elke nacht iemand killen.
Daarom hoor ik nog wel graag hoe jullie erover denkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dat voornamelijk bepaald aangezien jij de spellei(j)ster bent
Uitleg?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, en als je nou de traitor (AKA SPY) er bij doet?
idd, check mij bovenstaande post voor aanvulling.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:53 schreef Ladidadida het volgende:
Aha. Dus een soort maffiaspion, die niet moordt, maar de maffia helpt door hen niet te lynchen.
Ah, ja. Maar die wordt dus wel mafia als de mafia daarom vraagtquote:
Okee:)quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef Ladidadida het volgende:
We hebben nu 4 extra rollen, best een mooi aantal lijkt me. Dorpsidioot eruit dus.
Ik PM jullie allemaal morgenavond, want college tot 18:00 (). Dus dan horen jullie meer
En waar haal jij dat uit?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij dacht de dorpsfool te hebben...
Rijtjes van de vorige pagina kopiëren is nooit grappig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:15 schreef Rimas het volgende:
Zal dit keer wat meer aanwezig zjin, had het druk tijdens de vorige ronde.
1. Silentalarm
2. Harajuku.
3. Lynda
4. Sheepcidus
5. Trevland
6. PS
7. Yosander
8: Boswachter
9. timmmmm
10. SiestaGuru
11. Wouser
12. Thieske
13. Rimas
Last man standing!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef lynda het volgende:
[..]
En waar haal jij dat uit?
Je bent gewoon lekker gedood door een zombie nep maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |