SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
wil ik graag nog even een keer extra onder de aandacht brengen. Ik heb vernomen dat er mensen zijn die, ware het buiten dit topic, toch nog invloed proberen uit te brengen op het spel, al is men er al uitgeknikkerd.quote:1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
Grote kans van wel jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Whahaha, 10 tegen 2 nu, na vanavond kan het gewoon al afgelopen zijn
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:51 schreef Ladidadida het volgende:
Even het volgende:
Deze regel:
[..]
wil ik graag nog even een keer extra onder de aandacht brengen. Ik heb vernomen dat er mensen zijn die, ware het buiten dit topic, toch nog invloed proberen uit te brengen op het spel, al is men er al uitgeknikkerd.
Niet toegestaan dus, stop ermee en laat de mensen die nog wel in leven zijn het spel spelen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
Oja julie moeten even opschieten met doodgaan enzo, want vanaf morgenochtend ben ik op vakantie
Dat doet er niet toe, wie de schoen past, etc.quote:
Jep, dat klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:49 schreef timmmmm het volgende:
We hebben nu toch nog maar 2 mobs, dat is toch 1 kill?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:48 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben ziek, dus kan lekker 24/7 fokken. heb toch niks beters te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Da's 't zelfdequote:
quote:Oh, dat hoor ik vaker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
Ik snapte mijn eigen hints niet eens toen ik ze lasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:25 schreef SiestaGuru het volgende:
Ah prachtiggoed gedaan, ik had boswachter echt nooit verdacht, maarja elk van mijn verdachten bleek dan ook dorp te zijn en degenen van wie ik et zekerst wist dat ze dorp waren zijn maffia
Volgens die logica zullen silent en timmm wel dorp zijn en pp maffia.
Hoeft ook niet, daar heb je mij voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snapte mijn eigen hints niet eens toen ik ze las
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat ik zo wel afscheid kan gaan nemen van jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mogelijk de kromste zin die ik op fok! heb gelzenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Trevland het volgende:
kan ook nog bijzonders vinden behalve dan de 1 van -SG- die timmmmm
ff oftopic IK BEN KROMquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is mogelijk de kromste zin die ik op fok! heb gelzen
Verder kom ik ook nog niet verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |