Heeft ze 'm gewijzigd dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:02 schreef Harajuku. het volgende:
En nu PS geen Italiaanse sig meer heeft, welke hints blijven er dan over?
Hij zou PS niet dood kunnen maken, haar bodyguards leven nog.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso moeten we eigelijk nog wat meer hints verklaren, wat moet de nachtwaker nu bijvoorbeeld doen (aangenomen dat het iemand is die nadenkt, en PS niet wil doodmaken)
Zo ver ik het altijd begrepen heb alleen bij de nachtwaker en de maffia. Niet bij de lynch, maar ik kan er naast zitten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:11 schreef timmmmm het volgende:
Ow telt dat voor de nachtwakers ook, kijk, dat wist ik dan weer niet? Geld dat dan voor lynch ook, of maken daarbij bodyguards geen verschil
Dat geloof ik dus niet Isdatzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wérken?
Ohhh.. dat..![]()
Nee daar doe ik niet aan vandaag.. baas is weg
Alleen hints over haar en over jou, good luckquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Maar waarom stemmen we eigenlijk op wendy? Alleen die hints die volgens Hara naar haar wezen?
Ik vind die niet bepaald sterk, maar ja zijn nog geen andere hints gevonden dus ik wacht nog ff met stemmen.
Tof begin maar alvast met een bandwagon tegen mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen hints over haar en over jou, good luck
Welke hints wijzen er naar mij dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef timmmmm het volgende:
Onzin sheep, als je zelf met iets beters kan komen, hoor ik het graag! verder zijn nu de hints naar wendy het sterkst, en daarna die naar jou, dus ik vertrouw je niet zo, als je het niet erg vind
Mooi zo, ik vertrouw jou niet jij vertrouwt mij niet blijft het mooi in balans.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:38 schreef timmmmm het volgende:
Nou, van mezelf weet ik mijn rol wèl, dus mezelf wantrouw ik nietEerst klagen dat de hints naar wendy niet sterk zijn, en nu zeggen dat we gelijk hebbenen dat ze maffia is! als wendy maffia is, weet ik al wie mijn volgende stem krijgt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mooi zo, ik vertrouw jou niet jij vertrouwt mij niet blijft het mooi in balans.
Tuurlijk niet, je moet naar hints kijken als je stemt dan pas naar gedrag enzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
En als Wendy nu dorp blijkt heb ik het gedaan hè
Maakt niet uit joh..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Yup, en ik zal jou en die vriendjes van je (timmmm en ps) opjagen tot het eind der tijden! Muhhahahahhaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Die cijfers waren vorige ronde ook zo ver, vandaar dat ik daar ook naar gekeken hebquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Yup, en ik zal jou en die vriendjes van je (timmmm en ps) opjagen tot het eind der tijden! Muhhahahahha![]()
Nou nee hoor hara, die hints van de pizzaria en spijkerpistool kliken redelijk, die cijfers zijn wel erg ver gezocht maarja dat is niet zo gek als je eenmaal een doel in je hoofd hebt. Water bij ps is ook een beetje tunnelvisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef Harajuku. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Waar slaat die 6 van mij dan op?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:03 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik ga eens proberen voor elk lid dat nog in leven is een vergelijkbaar sommetje te maken als hara voor wendy deed:
De getallen in de tekst zijn (1 (kijk maar goed) , 2 en 8)
Sg - 1 = 1, 8 / 8 = 1, 2/2 = 1, 1/1 = 1
Isdatzo: 1+ 2 = 3, 8/2 - 1 = 3
Hara: 8/2 = 4
Silentalarm: 8 - 2 - 1 = 5, 8/2 + 1 = 5
Yosander: 8 - 2 = 6
Trev: 8- 1 = 7, 8 - 2 + 1 = 7
Rimas 8 = 8![]()
Thieske: 8 + 1 = 9, 8 + 2 - 1 = 9
Wendytje: 8 + 2 = 10
De boswachter: 8 + 2 + 1 = 11
Wjeronne: Getallen 1 en 2 vormen 12
Hierna wordt het lastig om steeds maar een getal van elke soort te gebruiken, maar bij sommigen kan het nog. Er zijn er iig genoeg om dit argument waardeloos te kunnen verklaren.
Goed dat was weer een lekker zinvolle tijdsbesteding
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ooh zo, zat in m'n profiel te kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Maar die van jou is ook het ergste, SG
@yosander, kijk is in de deelnemerslijst
Hehe, eindelijk worden we verstandigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:04 schreef SiestaGuru het volgende:
O netjes trouwens, ik had het eigenlijk niet verwacht. Ok ps wat mij betreft ben je onschuldig.
Timmm mag ik gewoon niet :p
Alegría, come un lampo di vita, Alegría.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:57 schreef SiestaGuru het volgende:
Er zijn een paar erg sterke hints tegen timmmm, en hoewel de hints tegen ps misschien niet correct waren kan het maar zo dat ladi zich hierin ook vergist heeft als het verschil nauwelijks te zien is.
Ik verander mijn stem omdat timmm toch net een iets overtuigender doel is. De argumenten tegen wendy waren ook wel overtuigend maar het feit dat mn twee grootste verdachten (ps en timmm) er meteen op sprongen doet mij toch twijfelen.
## unvote puntenslijpsel
## vote timmmmmmm
Als wendy toch maffia blijkt te zijn zal iig mijn vertrouwen in ps hersteld zijn.![]()
ps haar sig door (slecht) vertalingsprogramma gehaald:
spaans:
Het eet lampo ik meerpaal, vreugde gaf
italiaans:
Als een bout van de het levensbliksem, alegría
Dus...... Ik moet een ander vertalingsprogramma halen, het slaat beide nergens op. Maar het zijn dus zowel italiaanse als spaanse woorden, dus het zou me niks verbazen als ladi dezelfde fout maakt.
Nee, een niet zo verkapte: IK BEN VERDORIE GEEN MAFFIA postquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:26 schreef timmmmm het volgende:
PS, is dat een verkapte ik mag timmmmm ook niet post
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Alegría, come un lampo di vita, Alegría.
IMO moet je dat zo uit je hoofd kunnen vertalen, eigenlijk. Behalve Alegría, wat geluk betekend.
Er staat: Geluk, als een lamp van/voor het leven, geluk.
Toen was dat het beste om te doen om SilentAlarm de verkiezingen te laten verliezen, niets persoonlijks hoor, en, voor wat het waard is (omdat ik ook verdacht word, waarschijnlijk weinig) ìk denk niet dat je maffia bentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, een niet zo verkapte: IK BEN VERDORIE GEEN MAFFIA post![]()
al kan ik het niet hebben dat je je stem introk op mij als brugemeester
Oh en er staat maar 1x alegría in mijn sig, maar in het liedje (van crique du soleil) komt het twee keer voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je alegría niet kent is natuurlijk te begrijpenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:32 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
lampo en vita gaan nog wel met wat nadenken, maar ik had geen flauw idee wat de relatie tussen die woorden was met mijn gebrek aan kennis van de Spaanse grammatica. Bovendien zag ik ook niet direct een verband tussen die woorden en ken ik Alegria niet, ook was lampo = lamp niet meer dan een slechte gok (de woorden lijken op elkaar). Dat zou dus : "??? , ??? een (lamp?) ??? leven, ???" worden, ik kan daar niet veel van maken. Sorry.
Zou ik jou talenknobbel misschien eens mogen lenen? Ik heb nog wel eens problemen op dat gebiedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat je alegría niet kent is natuurlijk te begrijpen
En als je Frans kan, dan is op zich die Come ook te begrijpen, maar ik lig natuurlijk ook een beetje anders emt mijn talenknobbelNevermind iig, het is Spaans!
Dat moest jouw zijn, inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Zou ik jou talenknobbel misschien eens mogen lenen? Ik heb nog wel eens problemen op dat gebiedIk heb nog een mooie (wel een beetje stoffige) wiskundeknobbel te leen als vergoeding.
Bedankt, vergeet die punt niet aan het einde van de zin. Jouw gebruik van het woord inderdaad lijkt ook niet helemaal in orde. Misschien had je beter: "Je hebt gelijk, er moest jouw staan", kunnen zeggen.quote:
Je vergeet de aanhalingstekens bij het woord 'inderdaad'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:57 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Bedankt, vergeet die punt niet aan het einde van de zin. Jouw gebruik van het woord inderdaad lijkt ook niet helemaal in orde. Misschien had je beter: "Je hebt gelijk, er moest jouw staan", kunnen zeggen.
Maar genoeg gezeur over de Nederlandse taal. Laten we schudden en beven van angst, de maffia zal weer moorden vannacht.
D'ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je vergeet de aanhalingstekens bij het woord 'inderdaad'.
Wauw, die wiskundeknobbel kan ík wel gebruiken!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Zou ik jou talenknobbel misschien eens mogen lenen? Ik heb nog wel eens problemen op dat gebiedIk heb nog een mooie (wel een beetje stoffige) wiskundeknobbel te leen als vergoeding.
Goh ik wist niet dat dat nog beston en ik woon nog wel in het gedeelte in NL waar de techniek o zo snel komtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wauw, die wiskundeknobbel kan ík wel gebruiken!
Overigens, ik ben hier aan het oppassen en ze hebben nog een ouderwetsche inbelverbinding (had ik niet verwacht), dus ik ga weer offline en zie wel weer na de deadline... Keep up the faith, dorpelingen!![]()
Het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik zie net pas dat ik beschermd werd
Ik kan het wel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:02 schreef timmmmm het volgende:
@ ladidadida, perfect op tijd, applaus
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zombie. Dus mafia als je mij vermoord neem ik één van jullie mee!!
Zie ik godverdomme ineens dat ik een t vergeten benquote:
denk dat dat over het spel(denk van voetbal) op studio sportquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Het spel op tv, zou op MEN kunnen slaan?
Vertel, ik sta open voor alles.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Alweer naar mij
Studio sport, het spel op tv (voetbal), valt mij dan als enige SG's ava en sig op?
Daar revereerde ik naar maar jij met je beroep als klerenhanger en in combi met touw valt ook wel opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Alweer naar mij
Studio sport, het spel op tv (voetbal), is mij dan de enige die SG's ava en sig opvalt?
Het gaat ook naar jou postgeschiedenisquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Vertel, ik sta open voor alles.
Succes ermee!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Nou, PP ten eerste hadden we niet roos, maar bloemetje, dat is wat vergezocht, maar de tweede die over meneer de groot (Boudewijn dus, Bouman) is zo vergezocht dat het gewoon zielig is, ten derde kom je van chocoladebiscuitjes naar hmm lekker naar timmmmm, dat is geen erg sterke bewijslast, verder ben ik nog naar hints aan het zoeken, ik hou je op de hoogte
![]()
de_boswachter:quote:[i]Op deze avond bevond Harajuku zich in haar woonkamer, waar ze rustig naar Studio Sport zat te kijken. Ze was tevreden over het verloop van de dag, ze had toch maar mooi een maffialid helpen ombrengen! Ze pakte nog een chocoladebiscuitje en genoot van het spel op tv. Ze hoorde niet dat twee personen haar woning binnentraden. Eentje beheerst en zeker, de ander wat schichtiger en met meer bombarie. Harajuku schrok op, en de mannen bonden vliegensvlug een dik touw om Harajuku’s nek. Harajuku spartelde nog wat, maar na pakweg 19 seconde liet Harajuku (dorpsbewoner) het leven.
De twee figuren wilden net weggaan, toen ze boven nog wat gestommel hoorden. Bang als ze waren om betrapt te worden, renden ze naar boven, waar ze Thieske (velddoctor) aantroffen. Hij wilde vanavond bij Harajuku zijn om haar te beschermen, maar tegen 2 maffialeden kon hij niet op. Even later lag ook Thieske dood op de grond.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:31 schreef Trevland het volgende:
Ik heb nu een link naar naar -SG- "studio sport"
ik moet leren lezen want "lynda"en "de mannen" gaan niet samen
en dat de_boswachter geregistreerd is op: woensdag 15 augustus 2007 @ 16:36 dus een 8 uit de vorige nachtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
de_boswachter:
7885 (gemiddeld 19 per dag) <- 19 seconden
ondertitel: Ongenuanceerde Lulhannes <- met meer bombarie
bonden vliegensvlug een dik touw <- Van een boswachter mag je verwachten dat hij met touw om kan gaan..
Dat vind ik al beterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
de_boswachter:
bonden vliegensvlug een dik touw <- Van een boswachter mag je verwachten dat hij met touw om kan gaan..
wtf een 8 uit de vorige nacht?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat de_boswachter geregistreerd is op: woensdag 15 augustus 2007 @ 16:36 dus een 8 uit de vorige nacht
ik stem ## de_boswachter
"maar de persoon richtte een spijkerpistool en knalde Robier dood door 8 keer te schieten."quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:01 schreef lynda het volgende:
[..]
wtf een 8 uit de vorige nacht?
* lynda doet niet snappen
Euh augustus?![]()
Vind die eerste hint van je wel OK, maar bombarie en touwquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
doe dan alvast op onze wosbachter stemmen?
Ik vond die bombarie en touw een stuk sterker dan 19..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Vind die eerste hint van je wel OK, maar bombarie en touw![]()
Hoeveel moet hij trouwens posten om van die 19 af te komen?? Hij is mod dus hij zal wel veel posten. Wellicht gaat dat zo naar de 20 of iets? In dat geval is 19 natuurlijk geen argument.
Mocht iedereen op m zitten met andere/meer argumenten dan ga ik mee.
Ja, daar zat ik ook naar te kijken.. echter ik kan hem niet associeren met andere mogelijke hints.quote:Als ik bij Trevland kijk bijvoorbeeld, dan zie ik in zijn ultiem korte posthistorie : " wat te doen als de BOM valt" ->
Bombarie???
OK, die 19 per dag en 19 seconden vergelijking kan ik nog inkomen, maar de rest van je argumenten ->quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
de_boswachter:
Dat we niet op 1 lijn liggen is een understatementquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vond die bombarie en touw een stuk sterker dan 19..![]()
Dus niet echt wat compleets dat meer onderbouwt kan wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook naar te kijken.. echter ik kan hem niet associeren met andere mogelijke hints.
Dat jij amper je veters kan strikken heeft er niks mee te maken.. het gaat om je username schatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, die 19 per dag en 19 seconden vergelijking kan ik nog inkomen, maar de rest van je argumenten ->![]()
Ik kan amper mijn veters strikken, hoe kan ik dan ooit met een touw vliegensvlug binden
Maar goed. Verdenken is niet verboden. Kan je alleen zeggen dat je de verkeerde aan het zwart maken bent.
Ik ga pitten. Denk morgenvroeg over de hints na.
Trusten.
Weléé, hoe kóm je erbij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dat we niet op 1 lijn liggen is een understatement
Mwoah. 2x enemy in je profiel is nooit handig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus niet echt wat compleets dat meer onderbouwt kan worden
ik ga pitten
Mzzl
Ahja? En waarom?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:31 schreef Trevland het volgende:
Ik heb nu een link naar naar -SG- "studio sport"
ik moet leren lezen want "lynda"en "de mannen" gaan niet samen
Dorpsgek?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:05 schreef timmmmm het volgende:
Hmm, eerlijkheid gebied mij wèèr te zeggen, dat ik ook in het wat te doen voordat de BOM valt topic gepost hebIk ben te braaf voor dit spel,
@prince polly, 2 keer enemy heeft denk ik niets met de twee mannen te maken, over tevland, want die twee mannen kwamen niet als hint, maar omdat er twee man achter hara. aangestuurd werd. Daarintegen, vind ik je wèl behoorlijk schichtig als je The enemy of my enemy is my friend (I think) in je sig zet
Studio sport gaat wat verder dan alleen voetbal hequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:22 schreef SiestaGuru het volgende:
Er lijken dan vrij weinig hints over de maffia te gaan dan, hmmm.
Alleen met studio sport kan ik wat,
-SG- vanwege zijn duidelijke voorliefde voor voetbal.
en SilentAlarm omdat hij voetbal bij z'n hobby's heeft staan.
Het zachtjes lopen in de vorige nacht kon ook op silent slaan, dusss:
## vote SilentAlarm
Klopt maar ik zag zo snel ook geen andere sporten in de profielen van mensen staan die daar voorbijkomen, ik ben veel te lui om postgeschiedenissen en alle fotoalbums door te bladeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Studio sport gaat wat verder dan alleen voetbal he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Leer lezen, grapjasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf. Waarom ik? Om het getal 19 ? Slim hoor. Nee.
We staan nu op 10 tegen 3, zelfs als je dorp blijkt, hebben we nog kansen zatquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga eraanSlechte keuze jongens en meisjes (y). Doe morgen dan maar de dubbele lynch, anders zijn jullie kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
wil ik graag nog even een keer extra onder de aandacht brengen. Ik heb vernomen dat er mensen zijn die, ware het buiten dit topic, toch nog invloed proberen uit te brengen op het spel, al is men er al uitgeknikkerd.quote:1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
Grote kans van wel jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Whahaha, 10 tegen 2 nu, na vanavond kan het gewoon al afgelopen zijn
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:51 schreef Ladidadida het volgende:
Even het volgende:
Deze regel:
[..]
wil ik graag nog even een keer extra onder de aandacht brengen. Ik heb vernomen dat er mensen zijn die, ware het buiten dit topic, toch nog invloed proberen uit te brengen op het spel, al is men er al uitgeknikkerd.
Niet toegestaan dus, stop ermee en laat de mensen die nog wel in leven zijn het spel spelen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
Oja julie moeten even opschieten met doodgaan enzo, want vanaf morgenochtend ben ik op vakantie
Dat doet er niet toe, wie de schoen past, etc.quote:
Jep, dat klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:49 schreef timmmmm het volgende:
We hebben nu toch nog maar 2 mobs, dat is toch 1 kill?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:48 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben ziek, dus kan lekker 24/7 fokken. heb toch niks beters te doen.
Da's 't zelfdequote:
quote:Oh, dat hoor ik vaker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
Ik snapte mijn eigen hints niet eens toen ik ze lasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:25 schreef SiestaGuru het volgende:
Ah prachtiggoed gedaan, ik had boswachter echt nooit verdacht, maarja elk van mijn verdachten bleek dan ook dorp te zijn en degenen van wie ik et zekerst wist dat ze dorp waren zijn maffia
Volgens die logica zullen silent en timmm wel dorp zijn en pp maffia.
Hoeft ook niet, daar heb je mij voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snapte mijn eigen hints niet eens toen ik ze las
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat ik zo wel afscheid kan gaan nemen van jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mogelijk de kromste zin die ik op fok! heb gelzenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Trevland het volgende:
kan ook nog bijzonders vinden behalve dan de 1 van -SG- die timmmmm
ff oftopic IK BEN KROMquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is mogelijk de kromste zin die ik op fok! heb gelzen
Verder kom ik ook nog niet verder
dit vind ik nog best wel een goede, 2 mannen, 2 blikjes bier, 1 euro, SG=1quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
ff oftopic IK BEN KROM
/ontopic
Ik zit ook nog met de 50 cent van die blikjes bier maar dat kan ook te maken hebben met dat het 2 x is en dus weer op 1 slaat
Rust in vredequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
Nouja, morgen ga ik toch op vakantie dus zo erg is 't niet..
Dat doodstil, gaat over de nachtwaker, niet over mij.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:45 schreef lynda het volgende:
Vanuit de maffiahut werd ook deze nacht gezind op wraak. Er moest een dorpeling aan geloven, iemand moest boeten voor de dood van 2 maffialeden. De overgebleven maffialeden dronken allebei nog een blikje bier van ¤0,50 en daarna ging één van de twee op pad om uiting te geven aan de levende wraakgevoelens. Al gauw kwam de maffioso aan bij nr. 1 en besloot hier naar binnen te gaan. Daar in de hal stond Isdatzo die zich net aan het klaarmaken was om naar zijn werk te gaan. Isdatzo schrok en probeerde zich te verweren, maar na een kleine worsteling waaraan een vleesmes te pas kwam, lag Isdatzo (bodyguard) al gauw in een steeds groter wordende plas van zijn eigen bloed.
Vol van vertrouwen in eigen kunnen, ging ook deze nacht één van de dorpsbewoners weer zelf op pad. De afgelopen nacht had hij persoonlijk een maffialid uitgeschakeld en vannacht zou hij dit weer gaan doen, om het dorp te redden. Hij zou daarmee een mooi status opbouwen. Doodstil verschafte hij zich toegang tot de woning van SiestaGuru (dorpsbewoner) en bracht deze in zijn slaap om het leven met een aantal messteken.
Weer dat stille.. Silentdingens lul je er eens uit voor ik op jou ga stemmen
Ik vermoed dat je nu iets heel doms hebt gezegdquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat doodstil, gaat over de nachtwaker, niet over mij.
Ik ga me nu eens even uitgebreid over de hints buigen.
Uhm, trevland zegt dat hij mij wil lynchen omdat het over doodstil gaat, dus het gaat niet over mij als maffioos. En idd, ik ben ook geen nachtwaker, als je dat wilde weten?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je nu iets heel doms hebt gezegd![]()
Niet over jou, de maffioos, maar over de nachtwaker, kennelijk niet jij.
##SilentAlarm
that one is for killing my bodyguard, biatch!
OK, Nou dat doe ik nog niet. Misschien later. Als blijkt dat een van mij stemmen zinloos is.quote:
Volgens mij heb ik dat overduidelijk gedaan. Voor deze nacht kom ik duidelijk op -SG- uit, en met vorige nacht en deze nacht bij elkaar, heb ik toch ook wel verdenkingen aan het adres van Trevland, stonden ook deze nacht weer dingen in die duidelijk van Trevland kunnen zijn. Lees stukje terug, zie je mijn posts.quote:
haha, ja dat nog wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef lynda het volgende:
Nou en ik heb Trevland en jou..Gelukkig toch eens over 1 persoon
ps jij woont heel eng dichtbij mij zie ik net op je hyves..
Oke, dankje, ik snap hemquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef lynda het volgende:
Heel OT: sorry ladi
Ik verkas zo voor de rest van de dag naar Krommenie dus ik ga ver van je vandaan
Fobo: ik heb zo'n hele mooie camera staanBij jou is hij grijs
hee, zo zeg jij wel iets heel erg sterks tussen de topics door. dit brengt me een beetje aan het twijfelen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:27 schreef -SG- het volgende:
Trouwens, voordat ik het hier helemaal onderspam wil ik nog even iets nuttigs zeggen.
Ik verdenk Timmmmm. Hij heeft als ondertitel Burp (kan op dat bier verzijwen) en hij heeft een post in Bier und titen dus daarom gaat mijn eerste stem naar:
##Timmmmm
Joh, ik ben wel slimquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hee, zo zeg jij wel iets heel erg sterks tussen de topics door. dit brengt me een beetje aan het twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |