Het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik zie net pas dat ik beschermd werd
Ik kan het wel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:02 schreef timmmmm het volgende:
@ ladidadida, perfect op tijd, applaus
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zombie. Dus mafia als je mij vermoord neem ik één van jullie mee!!
Zie ik godverdomme ineens dat ik een t vergeten benquote:
denk dat dat over het spel(denk van voetbal) op studio sportquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Het spel op tv, zou op MEN kunnen slaan?
Vertel, ik sta open voor alles.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Alweer naar mij
Studio sport, het spel op tv (voetbal), valt mij dan als enige SG's ava en sig op?
Daar revereerde ik naar maar jij met je beroep als klerenhanger en in combi met touw valt ook wel opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Alweer naar mij
Studio sport, het spel op tv (voetbal), is mij dan de enige die SG's ava en sig opvalt?
Het gaat ook naar jou postgeschiedenisquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Vertel, ik sta open voor alles.
Succes ermee!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Nou, PP ten eerste hadden we niet roos, maar bloemetje, dat is wat vergezocht, maar de tweede die over meneer de groot (Boudewijn dus, Bouman) is zo vergezocht dat het gewoon zielig is, ten derde kom je van chocoladebiscuitjes naar hmm lekker naar timmmmm, dat is geen erg sterke bewijslast, verder ben ik nog naar hints aan het zoeken, ik hou je op de hoogte
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |