Je vergeet de aanhalingstekens bij het woord 'inderdaad'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:57 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Bedankt, vergeet die punt niet aan het einde van de zin. Jouw gebruik van het woord inderdaad lijkt ook niet helemaal in orde. Misschien had je beter: "Je hebt gelijk, er moest jouw staan", kunnen zeggen.
Maar genoeg gezeur over de Nederlandse taal. Laten we schudden en beven van angst, de maffia zal weer moorden vannacht.
D'ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je vergeet de aanhalingstekens bij het woord 'inderdaad'.
Wauw, die wiskundeknobbel kan ík wel gebruiken!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Zou ik jou talenknobbel misschien eens mogen lenen? Ik heb nog wel eens problemen op dat gebiedIk heb nog een mooie (wel een beetje stoffige) wiskundeknobbel te leen als vergoeding.
Goh ik wist niet dat dat nog beston en ik woon nog wel in het gedeelte in NL waar de techniek o zo snel komtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wauw, die wiskundeknobbel kan ík wel gebruiken!
Overigens, ik ben hier aan het oppassen en ze hebben nog een ouderwetsche inbelverbinding (had ik niet verwacht), dus ik ga weer offline en zie wel weer na de deadline... Keep up the faith, dorpelingen!![]()
Het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik zie net pas dat ik beschermd werd
Ik kan het wel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:02 schreef timmmmm het volgende:
@ ladidadida, perfect op tijd, applaus
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zombie. Dus mafia als je mij vermoord neem ik één van jullie mee!!
Zie ik godverdomme ineens dat ik een t vergeten benquote:
denk dat dat over het spel(denk van voetbal) op studio sportquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Het spel op tv, zou op MEN kunnen slaan?
Vertel, ik sta open voor alles.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Alweer naar mij
Studio sport, het spel op tv (voetbal), valt mij dan als enige SG's ava en sig op?
Daar revereerde ik naar maar jij met je beroep als klerenhanger en in combi met touw valt ook wel opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Alweer naar mij
Studio sport, het spel op tv (voetbal), is mij dan de enige die SG's ava en sig opvalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |