Die cijfers waren vorige ronde ook zo ver, vandaar dat ik daar ook naar gekeken hebquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Yup, en ik zal jou en die vriendjes van je (timmmm en ps) opjagen tot het eind der tijden! Muhhahahahha![]()
Nou nee hoor hara, die hints van de pizzaria en spijkerpistool kliken redelijk, die cijfers zijn wel erg ver gezocht maarja dat is niet zo gek als je eenmaal een doel in je hoofd hebt. Water bij ps is ook een beetje tunnelvisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef Harajuku. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Waar slaat die 6 van mij dan op?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:03 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik ga eens proberen voor elk lid dat nog in leven is een vergelijkbaar sommetje te maken als hara voor wendy deed:
De getallen in de tekst zijn (1 (kijk maar goed) , 2 en 8)
Sg - 1 = 1, 8 / 8 = 1, 2/2 = 1, 1/1 = 1
Isdatzo: 1+ 2 = 3, 8/2 - 1 = 3
Hara: 8/2 = 4
Silentalarm: 8 - 2 - 1 = 5, 8/2 + 1 = 5
Yosander: 8 - 2 = 6
Trev: 8- 1 = 7, 8 - 2 + 1 = 7
Rimas 8 = 8![]()
Thieske: 8 + 1 = 9, 8 + 2 - 1 = 9
Wendytje: 8 + 2 = 10
De boswachter: 8 + 2 + 1 = 11
Wjeronne: Getallen 1 en 2 vormen 12
Hierna wordt het lastig om steeds maar een getal van elke soort te gebruiken, maar bij sommigen kan het nog. Er zijn er iig genoeg om dit argument waardeloos te kunnen verklaren.
Goed dat was weer een lekker zinvolle tijdsbesteding
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ooh zo, zat in m'n profiel te kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Maar die van jou is ook het ergste, SG
@yosander, kijk is in de deelnemerslijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |