haha, ja dat nog wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef lynda het volgende:
Nou en ik heb Trevland en jou..Gelukkig toch eens over 1 persoon
ps jij woont heel eng dichtbij mij zie ik net op je hyves..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, dankje, ik snap hemquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef lynda het volgende:
Heel OT: sorry ladi
Ik verkas zo voor de rest van de dag naar Krommenie dus ik ga ver van je vandaan
Fobo: ik heb zo'n hele mooie camera staanBij jou is hij grijs
hee, zo zeg jij wel iets heel erg sterks tussen de topics door. dit brengt me een beetje aan het twijfelen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:27 schreef -SG- het volgende:
Trouwens, voordat ik het hier helemaal onderspam wil ik nog even iets nuttigs zeggen.
Ik verdenk Timmmmm. Hij heeft als ondertitel Burp (kan op dat bier verzijwen) en hij heeft een post in Bier und titen dus daarom gaat mijn eerste stem naar:
##Timmmmm
Joh, ik ben wel slimquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hee, zo zeg jij wel iets heel erg sterks tussen de topics door. dit brengt me een beetje aan het twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |