Ja en waarom zou wouser op iemand anders stemmen als hij misschien kan winnen door die die stem weg te halen, was nogal logisch dat hij dat zou gaan doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:55 schreef timmmmm het volgende:
Toen ik dat postte, had ik nog niet gezien dat wouer zijn stem veranderde
Eerste met dat aantal wint, zoals in de OP staatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:48 schreef SiestaGuru het volgende:
Sow... Spannend, nog 15 mins he? Wat gebeurd er als het een gelijkspel is?
Neehee stem Wouser!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef wendytje het volgende:
als idereen bij pp weggaat, dan volg ik de meerderheid.... oh nee toch niet... je bent wous (gek) als je jezelf wouser noemt, dus.....
unvote PP
## Silentalarm
Die heeft amper nog votes.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef wendytje het volgende:
als idereen bij pp weggaat, dan volg ik de meerderheid.... oh nee toch niet... je bent wous (gek) als je jezelf wouser noemt, dus.....
unvote PP
## Silentalarm
Inderdaad, zo gaat het nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:55 schreef SiestaGuru het volgende:
Als we nu even heel bijdehand doen, ps heeft eerder 5 behaald aangezien wouser van 6 terug kwam. Ik neem aan dat ik het zo niet moet lezen maar het moest toch even genoemd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |