Alleen hints over haar en over jou, good luckquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Maar waarom stemmen we eigenlijk op wendy? Alleen die hints die volgens Hara naar haar wezen?
Ik vind die niet bepaald sterk, maar ja zijn nog geen andere hints gevonden dus ik wacht nog ff met stemmen.
Tof begin maar alvast met een bandwagon tegen mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen hints over haar en over jou, good luck
Welke hints wijzen er naar mij dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef timmmmm het volgende:
Onzin sheep, als je zelf met iets beters kan komen, hoor ik het graag! verder zijn nu de hints naar wendy het sterkst, en daarna die naar jou, dus ik vertrouw je niet zo, als je het niet erg vind
Mooi zo, ik vertrouw jou niet jij vertrouwt mij niet blijft het mooi in balans.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:38 schreef timmmmm het volgende:
Nou, van mezelf weet ik mijn rol wèl, dus mezelf wantrouw ik nietEerst klagen dat de hints naar wendy niet sterk zijn, en nu zeggen dat we gelijk hebbenen dat ze maffia is! als wendy maffia is, weet ik al wie mijn volgende stem krijgt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mooi zo, ik vertrouw jou niet jij vertrouwt mij niet blijft het mooi in balans.
Tuurlijk niet, je moet naar hints kijken als je stemt dan pas naar gedrag enzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
En als Wendy nu dorp blijkt heb ik het gedaan hè
Maakt niet uit joh..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Yup, en ik zal jou en die vriendjes van je (timmmm en ps) opjagen tot het eind der tijden! Muhhahahahhaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |