Uitleg?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, en als je nou de traitor (AKA SPY) er bij doet?
idd, check mij bovenstaande post voor aanvulling.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:53 schreef Ladidadida het volgende:
Aha. Dus een soort maffiaspion, die niet moordt, maar de maffia helpt door hen niet te lynchen.
Ah, ja. Maar die wordt dus wel mafia als de mafia daarom vraagtquote:
Okee:)quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef Ladidadida het volgende:
We hebben nu 4 extra rollen, best een mooi aantal lijkt me. Dorpsidioot eruit dus.
Ik PM jullie allemaal morgenavond, want college tot 18:00 (). Dus dan horen jullie meer
En waar haal jij dat uit?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij dacht de dorpsfool te hebben...
Rijtjes van de vorige pagina kopiëren is nooit grappig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:15 schreef Rimas het volgende:
Zal dit keer wat meer aanwezig zjin, had het druk tijdens de vorige ronde.
1. Silentalarm
2. Harajuku.
3. Lynda
4. Sheepcidus
5. Trevland
6. PS
7. Yosander
8: Boswachter
9. timmmmm
10. SiestaGuru
11. Wouser
12. Thieske
13. Rimas
Last man standing!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef lynda het volgende:
[..]
En waar haal jij dat uit?
Je bent gewoon lekker gedood door een zombie nep maffia
Zie geen ander nieuw lijstjequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Rijtjes van de vorige pagina kopiëren is nooit grappig.
quote:
quote:1. Silentalarm
2. Harajuku.
3. Lynda
4. Sheepcidus
5. Trevland
6. PS
7. Yosander
8: Boswachter
9. timmmmm
10. SiestaGuru
11. Wouser
12. Thieske
13. PP
14 wendytje
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Maar wel een met een BSB liedje in d'r ondertitel![]()
En dood door een dode
Oh echt?? Foutje!quote:
quote:
Hm.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Lekiamh het volgende:
Oh, komt er weer een nieuwe ronde?
Dan wil i kwel weer eens meedoen.
Tja...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:59 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik zit daar nu al zeker paar maanden, en k heb jou nog niet voorbij zien komen
Is niet geheel ongebruikelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:59 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik zit daar nu al zeker paar maanden, en k heb jou nog niet voorbij zien komen
Mafia bestond al eerder volgens wikipedia.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:01 schreef DuTank het volgende:
Het idee overgenomen van Weerwolven van Wakkerdam toevallig?
Wikipedia ja?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mafia bestond al eerder volgens wikipedia.
En dat dan in plaats van de tweeling?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het ook wel heel cool om een Cupido in te stellen en ook te werken met het verliefde stelletje![]()
Die is idd wel leuk:D. in plaats van de tweelingen dan neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja, dat is wel leuker denk ik. Het enige verschil is namelijk eigenlijk dat als de een sterft de ander ook sterft. maar volgens mij hoeven zij niet per se burgers te zijn, omdat cupido ook niet weet wie wie is. Dus een maffialid kan zo aan de velddoctor gekoppeld worden ofzoelkaars rol krijgen ze ook niet, alleen weten ze dat ze verliefd zijn op elkaar volgens mij. Ik vind dat wel een echt leuke toevoeging
Moeten ze elkaar ook levend proebren te houden
Krijg je wel leuke situaties,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PP en Isdatzomaar die zal het een zorg zijn als ze zelf sterven, alleen maar om de ander dood te krijgen
En dat vind ik flauw
Dat vind ik flauw sloeg ook niet op Cupido maar op wat timmmmm nog meer zeiquote:
Hm, cupido zal toch ook wel een strategische keuze worden? er zullen dus echt niet steeds dezelfde gekoppeld te worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef timmmmm het volgende:
Bij cupido moeten we wel een regel hebben dat je maar 1 keer dezelfden mag koppelen
Anders vind iedereen het leuk PP aan isdatzo te koppelen, en zijn die straks altijd de lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |