Goede keuzequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:44 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Nu nog even leuk online spelletje kopenzal wel cod4 worden.
Medewerker van Rare...quote:Unfortunately, despite the game's close proximity to the launch of the New Xbox Experience, it looks like Nuts & Bolts won't support the console's new multiplayer eight-person "party system" – Harrison says the functionality just came in "too late" in the game's development cycle.
Toen ik de eerste trailer van Banjo zag werd ik gek,... ik had er zoveel zin in. Maar na het bekend maken van de meeste features en het zien van de in mijn ogen kale sfeerloze screenshots was ik in rouw. Gelukkig is dat over nu en boeit dat hele boutjes en moertjes gebeuren me niets meer. Het is niet mijn ding. Zelf had ik gewoon graag een geweldige oude vertrouwde platformer gezien,... want geef toe,... die zijn schaars! Innovatie hoor je dan soms,.... true, true zou Wakka zeggen, maar toch,... ik hoef even geen innovatie in een 3D platformer te zien. Mario's ruimte avontuur heeft al genoeg gedaan in mijn optiek. Ik wilde gewoon een Banjo Kazooie 3,....quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, die New Xbox Experience lijkt niet 100% te werken met alle bestaande games:
[..]
Medewerker van Rare...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=338664
(Originele bron heb ik helaas niet, dus ik weet niet in hoeverre dit echt is enzo)
Volwassen zijn > Pubertijd.quote:
Waarom zijn het meteen piraten? Reviewers krijgen ook regelmatig games eerder, kan dat niet het geval zijn?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:31 schreef Scarface2004 het volgende:
De piraten hebben hem al
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef emokid het volgende:
Wie heeft er al een beta key voor CoD:WaW mogen ontvangen?
Ik wacht op beidequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:57 schreef PP. het volgende:
Om Gears nou als sprookje te omschrijven..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:31 schreef Scarface2004 het volgende:
De piraten hebben hem al
[ afbeelding ]
Doet fok! niet aan een giveaway?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]Gisteren, maar ik ben nog niet thuis geweest. Vanavond eerst uit eten maar daarna ga ik hem wel even snel uitproberen
Zou kunnen natuurlijk, maar ik verwacht eigenlijk dat dat Party-systeem gewoon onafhankelijk is van de game zelf?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, die New Xbox Experience lijkt niet 100% te werken met alle bestaande games:
[..]
Medewerker van Rare...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=338664
(Originele bron heb ik helaas niet, dus ik weet niet in hoeverre dit echt is enzo)
Uit datzelfde topicquote:You guys are really blowing this out of proportion. There are two ways that the party system works. When the party leader goes into a multiplayer match it will ask if you wish to invite your friends. If you have an older game it will just spam game invites to everyone in your party. With new games it will set up a new room with private slots and bring everyone in. The party system will be a fully integrated part of XBL and doesnt require a patch, however new games will be able to more fully interact with it starting this November with the new SDK.
Ik heb hem ook binnen maar nog niet aan begonnen! Ik bewaar hem voor December! Lekker voor de haard gaan zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef DooD het volgende:
Halo Contact Harvest had een sterke proloog, daarna veel gezeik en nu breekt dan echt de ...... uit. Ben pas op de helft en het laatste stuk dient toch wel spectaculair te zijn wil het Ghosts evenaren. En een schaamteloze TVP
Ik vind hem ook echt gaafquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Al vermaak ik me best prima met Brothers in Arms in de tussentijd
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:28 schreef Rossdale het volgende:
AQuila, doe je deze week met Spank en mij mee met BiA online?
Eurogamerquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:20 schreef emokid het volgende:
[..]
Doet fok! niet aan een giveaway?Op Eurogamer.net schijnen ze deze middag 20.000 keys weg te geven, houd dus de frontpage in de gaten rond 16:00-18:00.
Yup hier hetzelfde...quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Pronk het volgende:
*zucht*
Volgens UPS is mijn Xdoos al bijna een week in het Xbox repair center in Frankfurt.
Op xbox.com staat de status nog op 'Waiting for device at service center'.
Ik haat wachten.
Ja, zo van post hier binnen 5 minuten een foto van je lelijke nerdkop samen met cod4.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eurogamer
Die houden het gewoon altijd lekker simpel tijdens de giveaways in plaats van je tot kansloze acties aan te zetten.
quote:Here's a review: it's bloody brilliant.
No game since Colossus has made me feel like such an unimaginable bastard as this did last night, and it was a fucking side-quest.
And, while there are technically superior games on the 360, this just looks utterly lush in places. Sunrise over Oakfield....oh, man.
It's silly season for games, I know. But Molyneux and Lionhead deserve your dollars. But Fable II also deserves time. So get it, and save it for a period where you can spend thirty-odd hours (or, perhaps, even more) playing the damn thing without flitting to and from other games. Savour it. Because it's a game to luxuriate in. Let the world of Albion remain untainted by sojourns elsewhere.
You won't regret doing this, believe me.
En wie mag deze reviewer wezen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
Een reviewer licht alvast een tikje van de sluier over Fable 2.
[..]
Eyong Enohquote:
Een Molyneux game die de hype ook daadwerkelijk waarmaakt? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar er is dus verder geen (kwalitatief) verschil tussen deze 2? want scheelt me toch 40 euro :quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:10 schreef RoW_0 het volgende:
Verschill tussen pro en elite is alleen dat je bij de elite een hardeschijf heb van 120gb, en het is zwart.
Pro heeft een hdd van 60gb, ik heb zelf 20gb en dat is meer dan genoeg.
Nja thats about it. Oh en je krijgt een hdmi kabel
klinkt zeer zeer goedquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je zou er bijna van in sprookjes gaan geloven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Een Molyneux game die de hype ook daadwerkelijk waarmaakt? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Je ruim een jaar geleden ingeschreven hebben op CharlieOscarDelta.comquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:09 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb een cod5 beta nodig.ben geregged op eurogamer maar iets zegt me dat ik daar heel weinig kans maakt.
iemand tips?
ja ik wil spelen. maar heb ik eerst een beta nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:22 schreef SteelDogg het volgende:
Mwhahaha. Heb de Multiplayer Beta van COD WaW
Stuur maar een berichtje ofzo als je wilt spelen
Gamertag = Gangstaboy01 (Let niet op mijn naam, 2 jaar geleden gemaakt)
Wat Cyb al zei > BiA online =quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:28 schreef Rossdale het volgende:
AQuila, doe je deze week met Spank en mij mee met BiA online?
Ik moet hem ook hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja ik wil spelen. maar heb ik eerst een beta nodig.
Die battlefield beta heb ik gewoon gedownload. Gaat dat met cod5 ook gebeuren?
Het gaat om de gezwelligheid Meistro Aqwiiwii!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat Cyb al zei > BiA online =![]()
Maar hey ik ben altijd in voor een potje Worms
nah ga ik dat ook maar doen dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:31 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik moet hem ook hebbenIk heb me ook op insidegamer.nl ingeschreven. Je moet daar een vraag beantwoorden en in het forum reageren ofzo
quote:Microsoft is suing DHL for allegedly breaking 21,600 Xbox 360s in a train derailment in Texas. That's right, Microsoft is suing someone else for breaking Xbox 360s.
According to an IDG News Service report, the consoles were on their way to Flextronics in Hong Kong.
And according to court documents posted by a Seattle newspaper, when the train went off the tracks a bit the poor old consoles suffered "impact damage, wetting, pilfering and shortage". Sniff.
Microsoft said DHL had refused to compensate it for the loss, which it values at USD 2 million. DHL apparently hasn't said anything.
Mhoa, heb ik ook gedaan, jaartje terug. Wel een beta voor CoD4 gekregen, nu nog afwachtende. whehequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je ruim een jaar geleden ingeschreven hebben op CharlieOscarDelta.com
Neequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef Swennus het volgende:
Maar er is dus verder geen (kwalitatief) verschil tussen deze 2? want scheelt me toch 40 euro :
Zou jij dat niet doen dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259372
Dan moet je je account van charlieoscardelta.com even mergen met die van callofduty.com! Zo kreeg ik die van mij ook namelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
Mhoa, heb ik ook gedaan, jaartje terug. Wel een beta voor CoD4 gekregen, nu nog afwachtende. whehe
tja DHL zou toch echt moeten betalen .quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259372
Zie niks op hun site staan over een tijdstip anders.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef Motorhoofd het volgende:
Jammer dat die Betakeys voor COD: WaW alleen rond 16.00/18.00 worden weggegeven.
Je moet een VIP badge 9vanaf 1000 punten) hebben. Als ik mijn account van charlieoscardelta samenvoeg met die van CoD 5 kom ik niet verder dan 99 punten. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je je account van charlieoscardelta.com even mergen met die van callofduty.com! Zo kreeg ik die van mij ook namelijk
Ergens op callofduty.com staat wel waar je dat kan doen.
Ik niet iig, ik heb ook slechts 99 puntenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je moet een VIP badge 9vanaf 1000 punten) hebben. Als ik mijn account van charlieoscardelta samenvoeg met die van CoD 5 kom ik niet verder dan 99 punten. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.
Vaag dan...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik niet iig, ik heb ook slechts 99 punten
Ik heb het zaterdagavond gedaan en zondagmiddag kreeg ik de key in de mail.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:57 schreef PP. het volgende:
Om Gears nou als sprookje te omschrijven..
http://images.google.nl/images?hl=nl&resnum=0&q=warranty%20seal%20xbox360quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef MJay1 het volgende:
Hey,
Zou iemand even snel deze vraag kunnen beantwoorden:
Ik heb mijn garantie sticker los liggen op een plakblaadje. Nou moet deze weer op me xbox360, maar op welke manier zit ie erop geplakt? Zou iemand even een foto ofzo kunnen maken? Bedankt.
Als je hem omgebouwd had dan is het terechtquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef MJay1 het volgende:
Tering, die gast van UPS kwam wel heel erg snel. Ik heb die sticker er dus maar snel op getyfd. Ik heb hem er dus verkeerd op geplakt zie ik. Maarja, ik was toch al screwed want xbox wilde al niet dat ik hem opstuurde omdat ik 2e eigenaar was. Ik zal wel zien wat ik terug krijg
Ook zonder de ombouw had ik de garantie niet gehadquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je hem omgebouwd had dan is het terecht
Waarom zou jij die xbox registreren als je 'm voor je neefje koopt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:19 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ook zonder de ombouw had ik de garantie niet gehadBeetje rare voorwaarden. STEL dat ik een xbox voor me neefjes verjaardag koop. Deze staat dus eerst op mijn naam en daarna pas op me neefjes naam. Die wordt dus de 2e eigenaar. Als de xbox dan binnen een week kapot zou gaan heb je dus al geen recht meer op garantie
Maarja, dat is eigenlijk een discussie die ik hier helemaal niet wil voeren.
Misschien is verjaardag dan niet zo'n goed voorbeeld. Thing is, als hij binnen een week van eigenaar verwisselt ben je gewoon screwed. Lijkt me niet echt heel rechtsgeldig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:24 schreef PP. het volgende:
[..]
Waarom zou jij die xbox registreren als je 'm voor je neefje koopt?
Je redenering loopt ergens spaak mijn waarde mod'er. Zoals PP reedsch aanduiddde gaat het erom of de xbox geregistreerd is bij Microsoft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:19 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ook zonder de ombouw had ik de garantie niet gehadBeetje rare voorwaarden. STEL dat ik een xbox voor me neefjes verjaardag koop. Deze staat dus eerst op mijn naam en daarna pas op me neefjes naam. Die wordt dus de 2e eigenaar. Als de xbox dan binnen een week kapot zou gaan heb je dus al geen recht meer op garantie
Maarja, dat is eigenlijk een discussie die ik hier helemaal niet wil voeren.
Is al bekend hoe laat ze ze weg gaan geven?quote:
squarejawhero wrote:quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is al bekend hoe laat ze ze weg gaan geven?
Daarom wilde je me xbox kopenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:57 schreef Khadgar het volgende:
Valt wel mee. RRoD's worden zelfs bij 3e eigenaren gefixed zonder problemen.
Ik moet toch even terugkomen op m'n woorden want zoals het nu met de beta van CoD gaat is lachwekkend. Geef verdomme gewoon op de frontpage aan wanneer de giveaway van start gaat in plaats van het op het forum te mededelen. Pff wat een kneuzenkermis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eurogamer
Die houden het gewoon altijd lekker simpel tijdens de giveaways in plaats van je tot kansloze acties aan te zetten.
7/10quote:Having come up with a stunning game engine, it also seems that EA couldn't come up with something more original to populate it. The concept of exploring alien-infested spaceships is hardwired into gaming DNA, and Dead Space relies so heavily on established survival horror rhythms that experienced players will be able to anticipate most scares and revelations before they arrive. That it all builds to a climax that is both narratively ridiculous and predictably videogamey (clue: giant boss monster with obvious weak spots) merely strengthens the lingering whiff of missed potential.
Isaac himself proves to be a fairly pointless lead character, too, unlikely to inspire much in the way of empathy or interest. With only two brief glimpses of his face bookending the story, and absolutely no dialogue, it's hard to invest in his search for his lost girlfriend, especially since the game neglects to develop this element in any meaningful way until its rather inept pay-off at the end. Gordon Freeman can get away with being a mute witness to apocalyptic events because we've viewing events through his eyes, and because he's not required to convey any emotional storytelling. Isaac, by comparison, acts like an emotionless automaton even when faced with the most horrific sights and the human factor - always a key in driving a horror story - suffers as a result.
None of these criticisms will detract from your enjoyment, provided all you want from a game is the opportunity to repeatedly turn evil monsters into red mush in gorgeous HD detail. Dead Space easily delivers on that promise, but fails to turn its polished production values into something truly memorable over the long haul.
Strak plan ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:42 schreef Jorwol het volgende:
Ik haat dit, wedje leggen dat ik zo moet eten en dat ze dan die keys gaan uitdelen? Ik zal proberen een tweede key voor mensen die aan het werk zijn te bemachtigen, als jullie dat nou ook doen, kunnen we elkaar beetje indekken
Het kan mij niets schelen dat het jou niets kan schelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:08 schreef DJ_ het volgende:
zo leuk om jullie allemaal te zien stressen over iets wat mij helemaal niks kan schelen
ik zou je eeuwig dankbaar zijn. Moet zo naar een klant toe en zit al vanaf 4uur te refreshen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:51 schreef Fipotje het volgende:
ik zal ook proberen meerdere keys te pakken
quote:
LIEZ!!!11quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
Halleluja
[ afbeelding ]
I has the key
LinkmasterC!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=86924
Ik heb er een.
Ik heb geen key...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
LinkmasterC!
Edit: nog iets minder dan 19.000 keys te gaan, ik heb iig een 2e gefixed voor mensen die er eentje nodig hebben als dit allemaal voorbij is en dan zielig achterblijven als enige zonder key en zonder beta!
Hoe dat dan? Je key is gekoppeld aan je account. Als ik nu naar dezelfde link ga krijg ik mijn code die ik al had bemachtigd in beeld.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
LinkmasterC!
Edit: nog iets minder dan 19.000 keys te gaan, ik heb iig een 2e gefixed voor mensen die er eentje nodig hebben als dit allemaal voorbij is en dan zielig achterblijven als enige zonder key en zonder beta!
2e account gemaakt in internet explorerquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Je key is gekoppeld aan je account. Als ik nu naar dezelfde link ga krijg ik mijn code die ik al had bemachtigd in beeld.
Vuilak! gun je andere mensen nixquote:
Nee, ik ga ze allemaal zelf gebruiken, wat denk je zelfquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuilak! gun je andere mensen nix
Ow dat werkt dus wel...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
2e account gemaakt in internet explorer
Dank voor de reminder, dacht dat het al over was,.. nog 10.888 te gaan!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb er een.
Sorry in dat gevalquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, ik ga ze allemaal zelf gebruiken, wat denk je zelf
Dat is voor mensen die nu aan 't werk zijn..
Lol tnx manquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb er een.
Je hebt een pmquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:32 schreef IedeK. het volgende:
Die site ligt nu al de hele tijd plat bij mij.
Mocht iemand er nog één voor me overhebben, graag!
Of misschien ben jij wel zo slecht...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zijn al die mensen zo goed online
Probeer de code iets naar boven in dit topic eens, kan zijn dat die nog werkt.quote:
quote:hopelijk word je gebanned van live heb je email en ip nummer gemaid naar microsoft
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: moker
E-mailadres: moker_64@hotmail.com
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Niek. het volgende:
Heb even snel advertentie op marktplaats gezet, kijken of er nog wat fanboys zijn die er geld voor over hebben, krijg ik het volgende mailtje.
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen :pquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of misschien ben jij wel zo slecht...
Ben op dit moment niet thuis, dus hopelijk gebruikt niemand hem tot die tijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Niek. het volgende:
[..]
Probeer de code iets naar boven in dit topic eens, kan zijn dat die nog werkt.
vraag ik mijzelf ook altijd af , behalve met forza2quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zijn al die mensen zo goed online
Hey een nog onbruikbare key...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:26 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ben op dit moment niet thuis, dus hopelijk gebruikt niemand hem tot die tijd.
Ik stond op het punt er eentje via pm te sturen, maar laat nu maar zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef Sala-adin het volgende:
Degene die mij een key geeft ga ik lekker afzuigen hihi
Ja. Subliem. Dit is gewoon COD4 alleen net iets gelikter, 60fps(!) en de WWII setting is veel minder saai uitgewerkt dan ik dacht. Ik ben nog lang niet klaar met spellen uit deze oorlog dat blijkt maar weer.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart!
Ontzettend bedankt voor je stickers, ik had geen reactie meer via PM gekregen dus ik dacht dat je het vergeten was, en ik zelf per ongeluk ook.
Wat tof dat ik het toch heb gekregen! En ook nog stickers van Guitar Hero![]()
![]()
![]()
Lennart, ik laat je vanaf nu altijd winnen met skate![]()
![]()
![]()
Je hebt er geen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef er geen maar toch bedankt!
Reageer dan niet lombok, ik heb zon intense hekel aan jou.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef er geen maar toch bedankt!
Nee ik heb voorlopig wel even genoeg CoD gespeeldquote:
Ik kwam op de website en zag dat je een account moest hebben, had ik nog niet dus heb er eentje aangemaakt. Besloot toen om er via een eigen internet adres nog een aantal te maken. (a@mijnadres.com, b@mijnadres.com enz. enz.)quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe kom je aan zoveel keys niek?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Reageer dan niet lombok, ik heb zon intense hekel aan jou.
ot
ik had een code en vond het wel tof ik mis de nieuwe wapens wel
Dudequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik kwam op de website en zag dat je een account moest hebben, had ik nog niet dus heb er eentje aangemaakt. Besloot toen om er via een eigen internet adres nog een aantal te maken. (a@mijnadres.com, b@mijnadres.com enz. enz.)
Heb zo 15 accounts aangemaakt binnen 2 minuten. Alles geactiveerd en toen achter elkaar inloggen en aanvragen, duurde alleen heel erg lang omdat de website zo brak was. Uiteindelijk dus toch nog 12 codes kunnen krijgen. Heb ze toen weggegeven, 1 via Marktplaats, 3 via GoT en de rest via Fok!.
Heb er nu zelf geen, maar heb toch te weinig tijd om hem te spelen.
mijne heeft meer stijl hij's zwart wit das hip tegenwoordigquote:
DJ_ Wint!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijne heeft meer stijl hij's zwart wit das hip tegenwoordig
Als je 7 kills maakt achter elkaar online in CoD, krijg je ipv die helicopter, dat je honden erop uit kan sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DJ_ Wint!
En Rossdale welke hondjes??
Lol dat klinkt vetquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je 7 kills maakt achter elkaar online in CoD, krijg je ipv die helicopter, dat je honden erop uit kan sturen.
cool, post af en toe wat foto'squote:Op maandag 13 oktober 2008 23:18 schreef Khadgar het volgende:
Nou jongens, gekker moet het niet worden. Kheb nu een maand mijn eigen Xboxje, en heb er vandaag voor 8 tientjes maar eentje erbij gekocht om te kunnen knutselen (ivm garantie enzo). Blijkt dit ding ook nog gewoon tot 2009 garantie te hebben...
Maar goed, voor 80 euro koop je dus: Een vieze Xbox 360 met 20gb harddisk, 2 wireless controllers, 2 accupacks, Play&Charge kabel en snellader. Oh en een vieze gore headset die ik maar weggepleurd heb. De controllers zijn al uit elkaar gehaald en gesopt, de xbox is geupdate en aan Xbox Live gehangen (kun je je voorstellen dat de vorige eigenaar het ding nog NOOIT online heeft gehad?).
Wat ik er mee ga doen?
Hij komt in een flightcase met een TFT monitor en gaat dan mee op scoutingkampen enzo. Mobiel gaming station
Oh en hier thuis wordt het mijn Ikaruga console, zodra ik het scherm gedraaid neerzet kan ik fullscreen Ikaruga spelen tenminste.
Neem dan deze:quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:47 schreef jmac het volgende:
Iemand met verstand van tv's?
Is deze tv ook een beetje goed voor xboxen?
Staan er nog steeds kaarsen op?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem dan deze:
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le37a656/219478/
Nieuwste serie op dit moment van Samsung in de LCD sectie. Ik heb zelf de 40" 656 en ben er super tevreden mee
Die zijn al weg sinds ik een Wii heb. De Wiimote reageert niet goed als er kaarsen brandenquote:
Ja heb 'm al aangeschaft en krijg 'm overmorgen. maar heb weinig verstand van die dingen dus vroeg me 't meer uit nieuwschierigheid af of het een beetje lekker loopt op zo eenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem dan deze:
Nieuwste serie op dit moment van Samsung in de LCD sectie. Ik heb zelf de 40" 656 en ben er super tevreden mee
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn al weg sinds ik een Wii heb. De Wiimote reageert niet goed als er kaarsen branden!
Naja, Samsung LCD's zijn sowieso primaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:25 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja heb 'm al aangeschaft en krijg 'm overmorgen. maar heb weinig verstand van die dingen dus vroeg me 't meer uit nieuwschierigheid af of het een beetje lekker loopt op zo een.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:13 schreef Sala-adin het volgende:
Gelukkig kan ik me nu lekker vermaken met de MP van CoD WAW dan hoef ik hem tenminste niet te kopen voor de MP, en ga ik lekker wachten en koop hem wanneer hij cheap is voor de campaign
quote:Volgens onze gegevens heb je een console die voldoende geheugen heeft om verbinding te maken met Xbox LIVE en zo de nieuwe Xbox-ervaring te beleven. De volgende keer dat je je Xbox 360-console aansluit en verbinding maakt met Xbox LIVE zul je de update ontvangen. Veel plezier!
Als je vindt dat je dit bericht ten onrechte krijgt en je hebt een Xbox 360- of Xbox 360 Arcade-console, valideer je serienummer en voer het opnieuw in. Xbox 360 Pro- en Elite-consoles hebben voldoende geheugen en komen voor deze upgrade niet in aanmerking
PES 2009 komt gewoon deze week uit hoor..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:38 schreef Niek. het volgende:
Nieuwe trend, het heel vroeg lekken van games, Fallout 3, Saints Row 2 en nu ook al PES 2009, spel komt pas in November uit.
Beter das geen geld!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:20 schreef kepler het volgende:
voor mensen met een core/arcade:
http://www.xboxstorageupg(...)hhauthentication.jsp
Je kan, als je minder dan 128MB opslag heb, een gratis 512 MB memory-card krijgen of voor 20 dollar (euro?) een 20 GB HDD krijgen
Geen idee of ze kunnen checken hoeveel ruimte je vrij hebt, maar voor de zekerheid zou ik maar zorgen dat je minder dan 128 MB hebt
edit:
Met een premium lukt het logischerwijs niet
[..]
je hebt sowieso een core/arcade nodigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat nou als je gewoon je hd eruit haalt? Werkt natuurlijk alleen als je dan je gamerprofile op een 64mb kaartje zet
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259566quote:Still, in single-player and in co-op, Saints Row 2 is one of the most ridiculous and enjoyable games of the year. Some will dismiss it as GTA's "gangsta" offshoot, but they're missing the point; with its immense scope, fun physics and focus on entertainment over realism or grit, Saints Row is what GTA would have become if Rockstar North had followed Vice City to its pimpin' conclusion. It may not have the graphical fidelity or the polish of its high-budget counterpart, and will be beaten up for that, but it compensates more than adequately by answering the crucial question - "is it fun?" - with an exuberant, sweary, two-fingered affirmative.
9/10
Check je PMquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:30 schreef Chocobo het volgende:
Als iemand nog een COD5 key heeft kan die me dan PM'en. Ik heb er zelf al een, maar mijn broertje is ook gruwelijk op zoek. Onwijs bedankt alvast!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:20 schreef kepler het volgende:
voor mensen met een core/arcade:
http://www.xboxstorageupg(...)hhauthentication.jsp
Je kan, als je minder dan 128MB opslag heb, een gratis 512 MB memory-card krijgen of voor 20 dollar (euro?) een 20 GB HDD krijgen
Ik vind de game niet veel meer dan een 7.5 waard. Beetje teveel van hetzelfde en hij haalt het lang niet bij GTA IV in een hoop opzichten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Eurogamer review Saints Row 2 :
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259566
Dat wil ik ook graag weten. Ik wil mijn xbox 360 eigenlijk op de fable release dag kopen. Opzich kan een Falcon ook geen kwaad maar 65nm is toch wel erg sexy...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:58 schreef ikookhier het volgende:
Zijn er al Elite met de jasper 65nm GPU gespot in de winkels![]()
Wil er wel eentje halen!!
Ik kan als vrouw wel makkelijker even de geeks in mijn lokale games shop overhalen om er eentje met een Jasper serial voor me uit te zoeken....quote:According to the Xbox 360 DVD Drive Database, it appears Xbox 360s outfitted with the much-anticipated Jasper chipset have finally started showing up in stores and at online retailers.
The key things to look for when buying a new Xbox 360 with the Jasper chipset is a manufacturing date (MFR) as early as 2008-08-06, Lot 8031 and up, and Team CSON. (You may have to bribe your local GameSpot salesperson to poke his or her finger through the serial number window of 360 box to inspect the manufacturing date.)
For those unfamiliar with why Jasper’s such a big deal, the chipset features 65nm (nanometers) GPU and CPU chips that require less power and are expected to offer cooler, quieter operation - and consequently fewer RRoD (Red Ring of Death) failures.
Here’s a link so you can check out all of the details for yourself: Xbox 360 DVD Drive Database.
bron
Je loopt achter Roy, samsung heeft momenteel ook alweer een 7, 8 én 9 serie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem dan deze:
quote:Attention CallofDuty.com Member!
Because of your commitment to be a part of our community, you've been selected to participate in the Call of Duty: World at War Xbox 360™ Multiplayer Beta*! Please click the link below to activate and receive your Xbox 360 MP Beta Token. You will have until October 19th to click the code below and claim your token before it expires!
heb de 7 & 8 serie al in de winkels gezien, ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun jij al de Media Markt binnenlopen en die kopen dan?
Ah ja, ik zie ze nu ook staan. Dacht dat die pas in november zouden komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:56 schreef PP. het volgende:
[..]
heb de 7 & 8 serie al in de winkels gezien, ja.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:04 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt sowieso een core/arcade nodig
Geen idee of ze kunnen checken hoeveel ruimte je nog hebt
ja ik heb dit met mijn arcade gedaan waar ik af entoe een HDD opprik dus ze kijken wel of je er al een hebtquote:Congratulations! According to our records you have the necessary hardware and storage space to enjoy the new Xbox Experience.
Instantly stream movies from Netflix*, download the latest High Def TV shows and Hollywood hits^ or play classics like PAC-MAN, Galaga Legions, Bejeweled 2 and UNO.
Express your personality with a customizable, animated Avatar that allows you to literally jump into the world of Xbox LIVE. Plus, transform every entertainment experience into a shared experience using text, Instant Messenger, voice or video chat and the new LIVE Party to connect your friends, family and the entertainment you love.
We’ll see you online!
Ja, ik heb er ook 1 gehadquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
iemand net dit mailtje ook binnen gehad?
[..]
hmm in principe heb je 3 jaar garantie op RROD Dus dat zou nog gelden tot minimaal december dit jaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Khadgar het volgende:
Hey vrolijke xbox vrienden, een vraagje. Ik heb een 2e handsje gekocht en vandaag effe met xbox support gebeld om hem op mijn naam te registreren. Nadat ik dat deed kreeg ik vrolijk te horen dat ik geen garantie meer heb. Ook niet op RROD, tenzij ik 75 euro ex btw neerleg.
Nu is het ding nog niet stuk hoor, daar niet van, maar ik vind het raar dat ik geen enkele garantie zal kunnen krijgen op dat ding.
Iemand hier weet van?
lijkt me raarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:53 schreef Khadgar het volgende:
Ja maar kennelijk als je 2e eigenaar bent, ben je fuckedNou ja boeit me niet zoveel. Reparatie is net zo duur als een 2e handsje
dammit ik kreeg ook een chicken suitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef kepler het volgende:
http://fable2.xbox.com/webGame/Game.aspx
WIn 1000 gold voor Fable 2 met deze mini-game
http://fable2.xbox.com/experience.aspx?lang=en-US
Win 'exclusieve' items voor Fable 2. Ik heb bv een chicken-suit gewonnen![]()
je kan de kip ook op iets anders schoppen zoals speren, 180 punten per keer enzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:52 schreef emokid het volgende:
Hoe moet ik in hemelsnaam 1000 punten krijgen in een minuut. Ik had maar 3 keer gemist en zat op 700.
Hoe dan? 1000 punten gehaald? Dat andere "spelletje" is doodsaai, valt daar nog iets te doen?quote:
quote:Konami erwägt Metal Gear Solid 4-Umsetzung
14.10.08 - Konami zieht eine Umsetzung von Metal Gear Solid 4 (PS3) für Xbox 360 in Betracht. Das sagte Konamis japanischer Pressesprecher Kai Yoshitaka laut Yahoo in der Aktienzeitung Kabushiki Shinbun/Morningstar.
Da Konami viele Anfragen aus der ganzen Welt für eine Xbox 360-Version erhalten hat, will Konami so eine Multiplattform-Umsetzung untersuchen.
Heb ook duizend punten gehaald dankzij die lieve paarden..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe dan? 1000 punten gehaald? Dat andere "spelletje" is doodsaai, valt daar nog iets te doen?
Aah, ik dacht alleen in de ketel. Even opnieuw.
Nou leuk, 1000 gold. Kun je met dat andere flash ding items winnen?
Maar is het nu nog mogelijk om hem nog ergens te krijgen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:25 schreef emokid het volgende:
Iedereen heeft ineens een extra key omdat callofduty.com ook heeft uitgedeeld en de mensen hem ergens anders al hebben proberen te krijgen uit angst.
Nou ja ik heb er nog 1 maar die had ik aan Koei beloofd maar zei hoeft hem niet zo nodig dus ik zou zeggen pm haar ff en je krijgt hem van mij als Koei het goed vind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:31 schreef palito88 het volgende:
[..]
Maar is het nu nog mogelijk om hem nog ergens te krijgen?
quote:@ Roy, dank voor die link van die Samsung. Zat er over te denken om de W4000 van sony te halen in 102cm, maar deze scheelt een behoorlijke pak duiten. Hoe is dat met gamen? Wat vrienden van mij hebben een Philips LCD Ambi-light en zij hebben nogal wat problemen met vertraging tijdens het gamen (lijkt of het beeld achter loopt op de werkelijkheid, bijv. bij het timen van active reload in Gears)
Gamespotquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
is er ergens een site waar je spellen kan zoeken door zeg maar co-op aan te vinken dan alle spellen met co-op ziet?
I would if I could...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben zelf vanavond rond een uur of 11 wel thuis. Ik heb dan wel zin om wat potjes CODWAW te spelen. Wie doen er mee ?
Fucked up :pquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:45 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
ik ben er KAPOT van!
(en de sloeber uit aan't hangen - beggin' for a code)
Dead pixels?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:58 schreef Fipotje het volgende:
straks me nieuwe tv halen hoop ikkomt CoD:WaW nog beter uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ai...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |