Je hebt er geen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef er geen maar toch bedankt!
Reageer dan niet lombok, ik heb zon intense hekel aan jou.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef er geen maar toch bedankt!
Nee ik heb voorlopig wel even genoeg CoD gespeeldquote:
Ik kwam op de website en zag dat je een account moest hebben, had ik nog niet dus heb er eentje aangemaakt. Besloot toen om er via een eigen internet adres nog een aantal te maken. (a@mijnadres.com, b@mijnadres.com enz. enz.)quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe kom je aan zoveel keys niek?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Reageer dan niet lombok, ik heb zon intense hekel aan jou.
ot
ik had een code en vond het wel tof ik mis de nieuwe wapens wel
Dudequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik kwam op de website en zag dat je een account moest hebben, had ik nog niet dus heb er eentje aangemaakt. Besloot toen om er via een eigen internet adres nog een aantal te maken. (a@mijnadres.com, b@mijnadres.com enz. enz.)
Heb zo 15 accounts aangemaakt binnen 2 minuten. Alles geactiveerd en toen achter elkaar inloggen en aanvragen, duurde alleen heel erg lang omdat de website zo brak was. Uiteindelijk dus toch nog 12 codes kunnen krijgen. Heb ze toen weggegeven, 1 via Marktplaats, 3 via GoT en de rest via Fok!.
Heb er nu zelf geen, maar heb toch te weinig tijd om hem te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |