Het kan mij niets schelen dat het jou niets kan schelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:08 schreef DJ_ het volgende:
zo leuk om jullie allemaal te zien stressen over iets wat mij helemaal niks kan schelen
ik zou je eeuwig dankbaar zijn. Moet zo naar een klant toe en zit al vanaf 4uur te refreshen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:51 schreef Fipotje het volgende:
ik zal ook proberen meerdere keys te pakken
quote:
LIEZ!!!11quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
Halleluja
[ afbeelding ]
I has the key
LinkmasterC!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=86924
Ik heb er een.
Ik heb geen key...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
LinkmasterC!
Edit: nog iets minder dan 19.000 keys te gaan, ik heb iig een 2e gefixed voor mensen die er eentje nodig hebben als dit allemaal voorbij is en dan zielig achterblijven als enige zonder key en zonder beta!
Hoe dat dan? Je key is gekoppeld aan je account. Als ik nu naar dezelfde link ga krijg ik mijn code die ik al had bemachtigd in beeld.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
LinkmasterC!
Edit: nog iets minder dan 19.000 keys te gaan, ik heb iig een 2e gefixed voor mensen die er eentje nodig hebben als dit allemaal voorbij is en dan zielig achterblijven als enige zonder key en zonder beta!
2e account gemaakt in internet explorerquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Je key is gekoppeld aan je account. Als ik nu naar dezelfde link ga krijg ik mijn code die ik al had bemachtigd in beeld.
Vuilak! gun je andere mensen nixquote:
Nee, ik ga ze allemaal zelf gebruiken, wat denk je zelfquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuilak! gun je andere mensen nix
Ow dat werkt dus wel...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
2e account gemaakt in internet explorer
Dank voor de reminder, dacht dat het al over was,.. nog 10.888 te gaan!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb er een.
Sorry in dat gevalquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, ik ga ze allemaal zelf gebruiken, wat denk je zelf
Dat is voor mensen die nu aan 't werk zijn..
Lol tnx manquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb er een.
Je hebt een pmquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:32 schreef IedeK. het volgende:
Die site ligt nu al de hele tijd plat bij mij.
Mocht iemand er nog één voor me overhebben, graag!
Of misschien ben jij wel zo slecht...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zijn al die mensen zo goed online
Probeer de code iets naar boven in dit topic eens, kan zijn dat die nog werkt.quote:
quote:hopelijk word je gebanned van live heb je email en ip nummer gemaid naar microsoft
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: moker
E-mailadres: moker_64@hotmail.com
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Niek. het volgende:
Heb even snel advertentie op marktplaats gezet, kijken of er nog wat fanboys zijn die er geld voor over hebben, krijg ik het volgende mailtje.
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen :pquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of misschien ben jij wel zo slecht...
Ben op dit moment niet thuis, dus hopelijk gebruikt niemand hem tot die tijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Niek. het volgende:
[..]
Probeer de code iets naar boven in dit topic eens, kan zijn dat die nog werkt.
vraag ik mijzelf ook altijd af , behalve met forza2quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zijn al die mensen zo goed online
Hey een nog onbruikbare key...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:26 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ben op dit moment niet thuis, dus hopelijk gebruikt niemand hem tot die tijd.
Ik stond op het punt er eentje via pm te sturen, maar laat nu maar zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef Sala-adin het volgende:
Degene die mij een key geeft ga ik lekker afzuigen hihi
Ja. Subliem. Dit is gewoon COD4 alleen net iets gelikter, 60fps(!) en de WWII setting is veel minder saai uitgewerkt dan ik dacht. Ik ben nog lang niet klaar met spellen uit deze oorlog dat blijkt maar weer.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart!
Ontzettend bedankt voor je stickers, ik had geen reactie meer via PM gekregen dus ik dacht dat je het vergeten was, en ik zelf per ongeluk ook.
Wat tof dat ik het toch heb gekregen! En ook nog stickers van Guitar Hero![]()
![]()
![]()
Lennart, ik laat je vanaf nu altijd winnen met skate![]()
![]()
![]()
Je hebt er geen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef er geen maar toch bedankt!
Reageer dan niet lombok, ik heb zon intense hekel aan jou.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef er geen maar toch bedankt!
Nee ik heb voorlopig wel even genoeg CoD gespeeldquote:
Ik kwam op de website en zag dat je een account moest hebben, had ik nog niet dus heb er eentje aangemaakt. Besloot toen om er via een eigen internet adres nog een aantal te maken. (a@mijnadres.com, b@mijnadres.com enz. enz.)quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe kom je aan zoveel keys niek?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Reageer dan niet lombok, ik heb zon intense hekel aan jou.
ot
ik had een code en vond het wel tof ik mis de nieuwe wapens wel
Dudequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik kwam op de website en zag dat je een account moest hebben, had ik nog niet dus heb er eentje aangemaakt. Besloot toen om er via een eigen internet adres nog een aantal te maken. (a@mijnadres.com, b@mijnadres.com enz. enz.)
Heb zo 15 accounts aangemaakt binnen 2 minuten. Alles geactiveerd en toen achter elkaar inloggen en aanvragen, duurde alleen heel erg lang omdat de website zo brak was. Uiteindelijk dus toch nog 12 codes kunnen krijgen. Heb ze toen weggegeven, 1 via Marktplaats, 3 via GoT en de rest via Fok!.
Heb er nu zelf geen, maar heb toch te weinig tijd om hem te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |