Als je hem omgebouwd had dan is het terechtquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef MJay1 het volgende:
Tering, die gast van UPS kwam wel heel erg snel. Ik heb die sticker er dus maar snel op getyfd. Ik heb hem er dus verkeerd op geplakt zie ik. Maarja, ik was toch al screwed want xbox wilde al niet dat ik hem opstuurde omdat ik 2e eigenaar was. Ik zal wel zien wat ik terug krijg
Ook zonder de ombouw had ik de garantie niet gehadquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je hem omgebouwd had dan is het terecht
Waarom zou jij die xbox registreren als je 'm voor je neefje koopt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:19 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ook zonder de ombouw had ik de garantie niet gehadBeetje rare voorwaarden. STEL dat ik een xbox voor me neefjes verjaardag koop. Deze staat dus eerst op mijn naam en daarna pas op me neefjes naam. Die wordt dus de 2e eigenaar. Als de xbox dan binnen een week kapot zou gaan heb je dus al geen recht meer op garantie
Maarja, dat is eigenlijk een discussie die ik hier helemaal niet wil voeren.
Misschien is verjaardag dan niet zo'n goed voorbeeld. Thing is, als hij binnen een week van eigenaar verwisselt ben je gewoon screwed. Lijkt me niet echt heel rechtsgeldig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:24 schreef PP. het volgende:
[..]
Waarom zou jij die xbox registreren als je 'm voor je neefje koopt?
Je redenering loopt ergens spaak mijn waarde mod'er. Zoals PP reedsch aanduiddde gaat het erom of de xbox geregistreerd is bij Microsoft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:19 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ook zonder de ombouw had ik de garantie niet gehadBeetje rare voorwaarden. STEL dat ik een xbox voor me neefjes verjaardag koop. Deze staat dus eerst op mijn naam en daarna pas op me neefjes naam. Die wordt dus de 2e eigenaar. Als de xbox dan binnen een week kapot zou gaan heb je dus al geen recht meer op garantie
Maarja, dat is eigenlijk een discussie die ik hier helemaal niet wil voeren.
Is al bekend hoe laat ze ze weg gaan geven?quote:
squarejawhero wrote:quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is al bekend hoe laat ze ze weg gaan geven?
Daarom wilde je me xbox kopenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:57 schreef Khadgar het volgende:
Valt wel mee. RRoD's worden zelfs bij 3e eigenaren gefixed zonder problemen.
Ik moet toch even terugkomen op m'n woorden want zoals het nu met de beta van CoD gaat is lachwekkend. Geef verdomme gewoon op de frontpage aan wanneer de giveaway van start gaat in plaats van het op het forum te mededelen. Pff wat een kneuzenkermis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eurogamer
Die houden het gewoon altijd lekker simpel tijdens de giveaways in plaats van je tot kansloze acties aan te zetten.
7/10quote:Having come up with a stunning game engine, it also seems that EA couldn't come up with something more original to populate it. The concept of exploring alien-infested spaceships is hardwired into gaming DNA, and Dead Space relies so heavily on established survival horror rhythms that experienced players will be able to anticipate most scares and revelations before they arrive. That it all builds to a climax that is both narratively ridiculous and predictably videogamey (clue: giant boss monster with obvious weak spots) merely strengthens the lingering whiff of missed potential.
Isaac himself proves to be a fairly pointless lead character, too, unlikely to inspire much in the way of empathy or interest. With only two brief glimpses of his face bookending the story, and absolutely no dialogue, it's hard to invest in his search for his lost girlfriend, especially since the game neglects to develop this element in any meaningful way until its rather inept pay-off at the end. Gordon Freeman can get away with being a mute witness to apocalyptic events because we've viewing events through his eyes, and because he's not required to convey any emotional storytelling. Isaac, by comparison, acts like an emotionless automaton even when faced with the most horrific sights and the human factor - always a key in driving a horror story - suffers as a result.
None of these criticisms will detract from your enjoyment, provided all you want from a game is the opportunity to repeatedly turn evil monsters into red mush in gorgeous HD detail. Dead Space easily delivers on that promise, but fails to turn its polished production values into something truly memorable over the long haul.
Strak plan ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:42 schreef Jorwol het volgende:
Ik haat dit, wedje leggen dat ik zo moet eten en dat ze dan die keys gaan uitdelen? Ik zal proberen een tweede key voor mensen die aan het werk zijn te bemachtigen, als jullie dat nou ook doen, kunnen we elkaar beetje indekken
Het kan mij niets schelen dat het jou niets kan schelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:08 schreef DJ_ het volgende:
zo leuk om jullie allemaal te zien stressen over iets wat mij helemaal niks kan schelen
ik zou je eeuwig dankbaar zijn. Moet zo naar een klant toe en zit al vanaf 4uur te refreshen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:51 schreef Fipotje het volgende:
ik zal ook proberen meerdere keys te pakken
quote:
LIEZ!!!11quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
Halleluja
[ afbeelding ]
I has the key
LinkmasterC!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=86924
Ik heb er een.
Ik heb geen key...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
LinkmasterC!
Edit: nog iets minder dan 19.000 keys te gaan, ik heb iig een 2e gefixed voor mensen die er eentje nodig hebben als dit allemaal voorbij is en dan zielig achterblijven als enige zonder key en zonder beta!
Hoe dat dan? Je key is gekoppeld aan je account. Als ik nu naar dezelfde link ga krijg ik mijn code die ik al had bemachtigd in beeld.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
LinkmasterC!
Edit: nog iets minder dan 19.000 keys te gaan, ik heb iig een 2e gefixed voor mensen die er eentje nodig hebben als dit allemaal voorbij is en dan zielig achterblijven als enige zonder key en zonder beta!
2e account gemaakt in internet explorerquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Je key is gekoppeld aan je account. Als ik nu naar dezelfde link ga krijg ik mijn code die ik al had bemachtigd in beeld.
Vuilak! gun je andere mensen nixquote:
Nee, ik ga ze allemaal zelf gebruiken, wat denk je zelfquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuilak! gun je andere mensen nix
Ow dat werkt dus wel...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
2e account gemaakt in internet explorer
Dank voor de reminder, dacht dat het al over was,.. nog 10.888 te gaan!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb er een.
Sorry in dat gevalquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, ik ga ze allemaal zelf gebruiken, wat denk je zelf
Dat is voor mensen die nu aan 't werk zijn..
Lol tnx manquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb er een.
Je hebt een pmquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:32 schreef IedeK. het volgende:
Die site ligt nu al de hele tijd plat bij mij.
Mocht iemand er nog één voor me overhebben, graag!
Of misschien ben jij wel zo slecht...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zijn al die mensen zo goed online
Probeer de code iets naar boven in dit topic eens, kan zijn dat die nog werkt.quote:
quote:hopelijk word je gebanned van live heb je email en ip nummer gemaid naar microsoft
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: moker
E-mailadres: moker_64@hotmail.com
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Niek. het volgende:
Heb even snel advertentie op marktplaats gezet, kijken of er nog wat fanboys zijn die er geld voor over hebben, krijg ik het volgende mailtje.
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen :pquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of misschien ben jij wel zo slecht...
Ben op dit moment niet thuis, dus hopelijk gebruikt niemand hem tot die tijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Niek. het volgende:
[..]
Probeer de code iets naar boven in dit topic eens, kan zijn dat die nog werkt.
vraag ik mijzelf ook altijd af , behalve met forza2quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zijn al die mensen zo goed online
Hey een nog onbruikbare key...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:26 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ben op dit moment niet thuis, dus hopelijk gebruikt niemand hem tot die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |