Maar er is dus verder geen (kwalitatief) verschil tussen deze 2? want scheelt me toch 40 euro :quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:10 schreef RoW_0 het volgende:
Verschill tussen pro en elite is alleen dat je bij de elite een hardeschijf heb van 120gb, en het is zwart.
Pro heeft een hdd van 60gb, ik heb zelf 20gb en dat is meer dan genoeg.
Nja thats about it. Oh en je krijgt een hdmi kabel
klinkt zeer zeer goedquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
Een reviewer licht alvast een tikje van de sluier over Fable 2.
[..]
Je zou er bijna van in sprookjes gaan geloven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Een Molyneux game die de hype ook daadwerkelijk waarmaakt? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Je ruim een jaar geleden ingeschreven hebben op CharlieOscarDelta.comquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:09 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb een cod5 beta nodig.ben geregged op eurogamer maar iets zegt me dat ik daar heel weinig kans maakt.
iemand tips?
ja ik wil spelen. maar heb ik eerst een beta nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:22 schreef SteelDogg het volgende:
Mwhahaha. Heb de Multiplayer Beta van COD WaW
Stuur maar een berichtje ofzo als je wilt spelen
Gamertag = Gangstaboy01 (Let niet op mijn naam, 2 jaar geleden gemaakt)
Wat Cyb al zei > BiA online =quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:28 schreef Rossdale het volgende:
AQuila, doe je deze week met Spank en mij mee met BiA online?
Ik moet hem ook hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja ik wil spelen. maar heb ik eerst een beta nodig.
Die battlefield beta heb ik gewoon gedownload. Gaat dat met cod5 ook gebeuren?
Het gaat om de gezwelligheid Meistro Aqwiiwii!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat Cyb al zei > BiA online =![]()
Maar hey ik ben altijd in voor een potje Worms
nah ga ik dat ook maar doen dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:31 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik moet hem ook hebbenIk heb me ook op insidegamer.nl ingeschreven. Je moet daar een vraag beantwoorden en in het forum reageren ofzo
quote:Microsoft is suing DHL for allegedly breaking 21,600 Xbox 360s in a train derailment in Texas. That's right, Microsoft is suing someone else for breaking Xbox 360s.
According to an IDG News Service report, the consoles were on their way to Flextronics in Hong Kong.
And according to court documents posted by a Seattle newspaper, when the train went off the tracks a bit the poor old consoles suffered "impact damage, wetting, pilfering and shortage". Sniff.
Microsoft said DHL had refused to compensate it for the loss, which it values at USD 2 million. DHL apparently hasn't said anything.
Mhoa, heb ik ook gedaan, jaartje terug. Wel een beta voor CoD4 gekregen, nu nog afwachtende. whehequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je ruim een jaar geleden ingeschreven hebben op CharlieOscarDelta.com
Neequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef Swennus het volgende:
Maar er is dus verder geen (kwalitatief) verschil tussen deze 2? want scheelt me toch 40 euro :
Zou jij dat niet doen dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259372
Dan moet je je account van charlieoscardelta.com even mergen met die van callofduty.com! Zo kreeg ik die van mij ook namelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
Mhoa, heb ik ook gedaan, jaartje terug. Wel een beta voor CoD4 gekregen, nu nog afwachtende. whehe
tja DHL zou toch echt moeten betalen .quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259372
Zie niks op hun site staan over een tijdstip anders.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef Motorhoofd het volgende:
Jammer dat die Betakeys voor COD: WaW alleen rond 16.00/18.00 worden weggegeven.
Je moet een VIP badge 9vanaf 1000 punten) hebben. Als ik mijn account van charlieoscardelta samenvoeg met die van CoD 5 kom ik niet verder dan 99 punten. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je je account van charlieoscardelta.com even mergen met die van callofduty.com! Zo kreeg ik die van mij ook namelijk
Ergens op callofduty.com staat wel waar je dat kan doen.
Ik niet iig, ik heb ook slechts 99 puntenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je moet een VIP badge 9vanaf 1000 punten) hebben. Als ik mijn account van charlieoscardelta samenvoeg met die van CoD 5 kom ik niet verder dan 99 punten. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.
Vaag dan...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik niet iig, ik heb ook slechts 99 punten
Ik heb het zaterdagavond gedaan en zondagmiddag kreeg ik de key in de mail.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:57 schreef PP. het volgende:
Om Gears nou als sprookje te omschrijven..
http://images.google.nl/images?hl=nl&resnum=0&q=warranty%20seal%20xbox360quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef MJay1 het volgende:
Hey,
Zou iemand even snel deze vraag kunnen beantwoorden:
Ik heb mijn garantie sticker los liggen op een plakblaadje. Nou moet deze weer op me xbox360, maar op welke manier zit ie erop geplakt? Zou iemand even een foto ofzo kunnen maken? Bedankt.
Als je hem omgebouwd had dan is het terechtquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef MJay1 het volgende:
Tering, die gast van UPS kwam wel heel erg snel. Ik heb die sticker er dus maar snel op getyfd. Ik heb hem er dus verkeerd op geplakt zie ik. Maarja, ik was toch al screwed want xbox wilde al niet dat ik hem opstuurde omdat ik 2e eigenaar was. Ik zal wel zien wat ik terug krijg
Ook zonder de ombouw had ik de garantie niet gehadquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je hem omgebouwd had dan is het terecht
Waarom zou jij die xbox registreren als je 'm voor je neefje koopt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:19 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ook zonder de ombouw had ik de garantie niet gehadBeetje rare voorwaarden. STEL dat ik een xbox voor me neefjes verjaardag koop. Deze staat dus eerst op mijn naam en daarna pas op me neefjes naam. Die wordt dus de 2e eigenaar. Als de xbox dan binnen een week kapot zou gaan heb je dus al geen recht meer op garantie
Maarja, dat is eigenlijk een discussie die ik hier helemaal niet wil voeren.
Misschien is verjaardag dan niet zo'n goed voorbeeld. Thing is, als hij binnen een week van eigenaar verwisselt ben je gewoon screwed. Lijkt me niet echt heel rechtsgeldig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:24 schreef PP. het volgende:
[..]
Waarom zou jij die xbox registreren als je 'm voor je neefje koopt?
Je redenering loopt ergens spaak mijn waarde mod'er. Zoals PP reedsch aanduiddde gaat het erom of de xbox geregistreerd is bij Microsoft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:19 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ook zonder de ombouw had ik de garantie niet gehadBeetje rare voorwaarden. STEL dat ik een xbox voor me neefjes verjaardag koop. Deze staat dus eerst op mijn naam en daarna pas op me neefjes naam. Die wordt dus de 2e eigenaar. Als de xbox dan binnen een week kapot zou gaan heb je dus al geen recht meer op garantie
Maarja, dat is eigenlijk een discussie die ik hier helemaal niet wil voeren.
Is al bekend hoe laat ze ze weg gaan geven?quote:
squarejawhero wrote:quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is al bekend hoe laat ze ze weg gaan geven?
Daarom wilde je me xbox kopenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:57 schreef Khadgar het volgende:
Valt wel mee. RRoD's worden zelfs bij 3e eigenaren gefixed zonder problemen.
Ik moet toch even terugkomen op m'n woorden want zoals het nu met de beta van CoD gaat is lachwekkend. Geef verdomme gewoon op de frontpage aan wanneer de giveaway van start gaat in plaats van het op het forum te mededelen. Pff wat een kneuzenkermis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eurogamer
Die houden het gewoon altijd lekker simpel tijdens de giveaways in plaats van je tot kansloze acties aan te zetten.
7/10quote:Having come up with a stunning game engine, it also seems that EA couldn't come up with something more original to populate it. The concept of exploring alien-infested spaceships is hardwired into gaming DNA, and Dead Space relies so heavily on established survival horror rhythms that experienced players will be able to anticipate most scares and revelations before they arrive. That it all builds to a climax that is both narratively ridiculous and predictably videogamey (clue: giant boss monster with obvious weak spots) merely strengthens the lingering whiff of missed potential.
Isaac himself proves to be a fairly pointless lead character, too, unlikely to inspire much in the way of empathy or interest. With only two brief glimpses of his face bookending the story, and absolutely no dialogue, it's hard to invest in his search for his lost girlfriend, especially since the game neglects to develop this element in any meaningful way until its rather inept pay-off at the end. Gordon Freeman can get away with being a mute witness to apocalyptic events because we've viewing events through his eyes, and because he's not required to convey any emotional storytelling. Isaac, by comparison, acts like an emotionless automaton even when faced with the most horrific sights and the human factor - always a key in driving a horror story - suffers as a result.
None of these criticisms will detract from your enjoyment, provided all you want from a game is the opportunity to repeatedly turn evil monsters into red mush in gorgeous HD detail. Dead Space easily delivers on that promise, but fails to turn its polished production values into something truly memorable over the long haul.
Strak plan ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:42 schreef Jorwol het volgende:
Ik haat dit, wedje leggen dat ik zo moet eten en dat ze dan die keys gaan uitdelen? Ik zal proberen een tweede key voor mensen die aan het werk zijn te bemachtigen, als jullie dat nou ook doen, kunnen we elkaar beetje indekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |