Maar er is dus verder geen (kwalitatief) verschil tussen deze 2? want scheelt me toch 40 euro :quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:10 schreef RoW_0 het volgende:
Verschill tussen pro en elite is alleen dat je bij de elite een hardeschijf heb van 120gb, en het is zwart.
Pro heeft een hdd van 60gb, ik heb zelf 20gb en dat is meer dan genoeg.
Nja thats about it. Oh en je krijgt een hdmi kabel
klinkt zeer zeer goedquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
Een reviewer licht alvast een tikje van de sluier over Fable 2.
[..]
Je zou er bijna van in sprookjes gaan geloven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Een Molyneux game die de hype ook daadwerkelijk waarmaakt? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Je ruim een jaar geleden ingeschreven hebben op CharlieOscarDelta.comquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:09 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb een cod5 beta nodig.ben geregged op eurogamer maar iets zegt me dat ik daar heel weinig kans maakt.
iemand tips?
ja ik wil spelen. maar heb ik eerst een beta nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:22 schreef SteelDogg het volgende:
Mwhahaha. Heb de Multiplayer Beta van COD WaW
Stuur maar een berichtje ofzo als je wilt spelen
Gamertag = Gangstaboy01 (Let niet op mijn naam, 2 jaar geleden gemaakt)
Wat Cyb al zei > BiA online =quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:28 schreef Rossdale het volgende:
AQuila, doe je deze week met Spank en mij mee met BiA online?
Ik moet hem ook hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja ik wil spelen. maar heb ik eerst een beta nodig.
Die battlefield beta heb ik gewoon gedownload. Gaat dat met cod5 ook gebeuren?
Het gaat om de gezwelligheid Meistro Aqwiiwii!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat Cyb al zei > BiA online =![]()
Maar hey ik ben altijd in voor een potje Worms
nah ga ik dat ook maar doen dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:31 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik moet hem ook hebbenIk heb me ook op insidegamer.nl ingeschreven. Je moet daar een vraag beantwoorden en in het forum reageren ofzo
quote:Microsoft is suing DHL for allegedly breaking 21,600 Xbox 360s in a train derailment in Texas. That's right, Microsoft is suing someone else for breaking Xbox 360s.
According to an IDG News Service report, the consoles were on their way to Flextronics in Hong Kong.
And according to court documents posted by a Seattle newspaper, when the train went off the tracks a bit the poor old consoles suffered "impact damage, wetting, pilfering and shortage". Sniff.
Microsoft said DHL had refused to compensate it for the loss, which it values at USD 2 million. DHL apparently hasn't said anything.
Mhoa, heb ik ook gedaan, jaartje terug. Wel een beta voor CoD4 gekregen, nu nog afwachtende. whehequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je ruim een jaar geleden ingeschreven hebben op CharlieOscarDelta.com
Neequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef Swennus het volgende:
Maar er is dus verder geen (kwalitatief) verschil tussen deze 2? want scheelt me toch 40 euro :
Zou jij dat niet doen dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259372
Dan moet je je account van charlieoscardelta.com even mergen met die van callofduty.com! Zo kreeg ik die van mij ook namelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
Mhoa, heb ik ook gedaan, jaartje terug. Wel een beta voor CoD4 gekregen, nu nog afwachtende. whehe
tja DHL zou toch echt moeten betalen .quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259372
Zie niks op hun site staan over een tijdstip anders.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef Motorhoofd het volgende:
Jammer dat die Betakeys voor COD: WaW alleen rond 16.00/18.00 worden weggegeven.
Je moet een VIP badge 9vanaf 1000 punten) hebben. Als ik mijn account van charlieoscardelta samenvoeg met die van CoD 5 kom ik niet verder dan 99 punten. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je je account van charlieoscardelta.com even mergen met die van callofduty.com! Zo kreeg ik die van mij ook namelijk
Ergens op callofduty.com staat wel waar je dat kan doen.
Ik niet iig, ik heb ook slechts 99 puntenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je moet een VIP badge 9vanaf 1000 punten) hebben. Als ik mijn account van charlieoscardelta samenvoeg met die van CoD 5 kom ik niet verder dan 99 punten. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.
Vaag dan...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik niet iig, ik heb ook slechts 99 punten
Ik heb het zaterdagavond gedaan en zondagmiddag kreeg ik de key in de mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |