Probeer de code iets naar boven in dit topic eens, kan zijn dat die nog werkt.quote:
quote:hopelijk word je gebanned van live heb je email en ip nummer gemaid naar microsoft
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: moker
E-mailadres: moker_64@hotmail.com
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Niek. het volgende:
Heb even snel advertentie op marktplaats gezet, kijken of er nog wat fanboys zijn die er geld voor over hebben, krijg ik het volgende mailtje.
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen :pquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of misschien ben jij wel zo slecht...
Ben op dit moment niet thuis, dus hopelijk gebruikt niemand hem tot die tijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Niek. het volgende:
[..]
Probeer de code iets naar boven in dit topic eens, kan zijn dat die nog werkt.
vraag ik mijzelf ook altijd af , behalve met forza2quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zijn al die mensen zo goed online
Hey een nog onbruikbare key...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:26 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ben op dit moment niet thuis, dus hopelijk gebruikt niemand hem tot die tijd.
Ik stond op het punt er eentje via pm te sturen, maar laat nu maar zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef Sala-adin het volgende:
Degene die mij een key geeft ga ik lekker afzuigen hihi
Ja. Subliem. Dit is gewoon COD4 alleen net iets gelikter, 60fps(!) en de WWII setting is veel minder saai uitgewerkt dan ik dacht. Ik ben nog lang niet klaar met spellen uit deze oorlog dat blijkt maar weer.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart!
Ontzettend bedankt voor je stickers, ik had geen reactie meer via PM gekregen dus ik dacht dat je het vergeten was, en ik zelf per ongeluk ook.
Wat tof dat ik het toch heb gekregen! En ook nog stickers van Guitar Hero![]()
![]()
![]()
Lennart, ik laat je vanaf nu altijd winnen met skate![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |