Ik stond op het punt er eentje via pm te sturen, maar laat nu maar zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef Sala-adin het volgende:
Degene die mij een key geeft ga ik lekker afzuigen hihi
Ja. Subliem. Dit is gewoon COD4 alleen net iets gelikter, 60fps(!) en de WWII setting is veel minder saai uitgewerkt dan ik dacht. Ik ben nog lang niet klaar met spellen uit deze oorlog dat blijkt maar weer.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart!
Ontzettend bedankt voor je stickers, ik had geen reactie meer via PM gekregen dus ik dacht dat je het vergeten was, en ik zelf per ongeluk ook.
Wat tof dat ik het toch heb gekregen! En ook nog stickers van Guitar Hero![]()
![]()
![]()
Lennart, ik laat je vanaf nu altijd winnen met skate![]()
![]()
![]()
Je hebt er geen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef er geen maar toch bedankt!
Reageer dan niet lombok, ik heb zon intense hekel aan jou.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef er geen maar toch bedankt!
Nee ik heb voorlopig wel even genoeg CoD gespeeldquote:
Ik kwam op de website en zag dat je een account moest hebben, had ik nog niet dus heb er eentje aangemaakt. Besloot toen om er via een eigen internet adres nog een aantal te maken. (a@mijnadres.com, b@mijnadres.com enz. enz.)quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe kom je aan zoveel keys niek?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Reageer dan niet lombok, ik heb zon intense hekel aan jou.
ot
ik had een code en vond het wel tof ik mis de nieuwe wapens wel
Dudequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik kwam op de website en zag dat je een account moest hebben, had ik nog niet dus heb er eentje aangemaakt. Besloot toen om er via een eigen internet adres nog een aantal te maken. (a@mijnadres.com, b@mijnadres.com enz. enz.)
Heb zo 15 accounts aangemaakt binnen 2 minuten. Alles geactiveerd en toen achter elkaar inloggen en aanvragen, duurde alleen heel erg lang omdat de website zo brak was. Uiteindelijk dus toch nog 12 codes kunnen krijgen. Heb ze toen weggegeven, 1 via Marktplaats, 3 via GoT en de rest via Fok!.
Heb er nu zelf geen, maar heb toch te weinig tijd om hem te spelen.
mijne heeft meer stijl hij's zwart wit das hip tegenwoordigquote:
DJ_ Wint!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijne heeft meer stijl hij's zwart wit das hip tegenwoordig
Als je 7 kills maakt achter elkaar online in CoD, krijg je ipv die helicopter, dat je honden erop uit kan sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DJ_ Wint!
En Rossdale welke hondjes??
Lol dat klinkt vetquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je 7 kills maakt achter elkaar online in CoD, krijg je ipv die helicopter, dat je honden erop uit kan sturen.
cool, post af en toe wat foto'squote:Op maandag 13 oktober 2008 23:18 schreef Khadgar het volgende:
Nou jongens, gekker moet het niet worden. Kheb nu een maand mijn eigen Xboxje, en heb er vandaag voor 8 tientjes maar eentje erbij gekocht om te kunnen knutselen (ivm garantie enzo). Blijkt dit ding ook nog gewoon tot 2009 garantie te hebben...
Maar goed, voor 80 euro koop je dus: Een vieze Xbox 360 met 20gb harddisk, 2 wireless controllers, 2 accupacks, Play&Charge kabel en snellader. Oh en een vieze gore headset die ik maar weggepleurd heb. De controllers zijn al uit elkaar gehaald en gesopt, de xbox is geupdate en aan Xbox Live gehangen (kun je je voorstellen dat de vorige eigenaar het ding nog NOOIT online heeft gehad?).
Wat ik er mee ga doen?
Hij komt in een flightcase met een TFT monitor en gaat dan mee op scoutingkampen enzo. Mobiel gaming station
Oh en hier thuis wordt het mijn Ikaruga console, zodra ik het scherm gedraaid neerzet kan ik fullscreen Ikaruga spelen tenminste.
Neem dan deze:quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:47 schreef jmac het volgende:
Iemand met verstand van tv's?
Is deze tv ook een beetje goed voor xboxen?
Staan er nog steeds kaarsen op?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem dan deze:
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le37a656/219478/
Nieuwste serie op dit moment van Samsung in de LCD sectie. Ik heb zelf de 40" 656 en ben er super tevreden mee
Die zijn al weg sinds ik een Wii heb. De Wiimote reageert niet goed als er kaarsen brandenquote:
Ja heb 'm al aangeschaft en krijg 'm overmorgen. maar heb weinig verstand van die dingen dus vroeg me 't meer uit nieuwschierigheid af of het een beetje lekker loopt op zo eenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem dan deze:
Nieuwste serie op dit moment van Samsung in de LCD sectie. Ik heb zelf de 40" 656 en ben er super tevreden mee
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn al weg sinds ik een Wii heb. De Wiimote reageert niet goed als er kaarsen branden!
Naja, Samsung LCD's zijn sowieso primaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:25 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja heb 'm al aangeschaft en krijg 'm overmorgen. maar heb weinig verstand van die dingen dus vroeg me 't meer uit nieuwschierigheid af of het een beetje lekker loopt op zo een.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:13 schreef Sala-adin het volgende:
Gelukkig kan ik me nu lekker vermaken met de MP van CoD WAW dan hoef ik hem tenminste niet te kopen voor de MP, en ga ik lekker wachten en koop hem wanneer hij cheap is voor de campaign
quote:Volgens onze gegevens heb je een console die voldoende geheugen heeft om verbinding te maken met Xbox LIVE en zo de nieuwe Xbox-ervaring te beleven. De volgende keer dat je je Xbox 360-console aansluit en verbinding maakt met Xbox LIVE zul je de update ontvangen. Veel plezier!
Als je vindt dat je dit bericht ten onrechte krijgt en je hebt een Xbox 360- of Xbox 360 Arcade-console, valideer je serienummer en voer het opnieuw in. Xbox 360 Pro- en Elite-consoles hebben voldoende geheugen en komen voor deze upgrade niet in aanmerking
PES 2009 komt gewoon deze week uit hoor..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:38 schreef Niek. het volgende:
Nieuwe trend, het heel vroeg lekken van games, Fallout 3, Saints Row 2 en nu ook al PES 2009, spel komt pas in November uit.
Beter das geen geld!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:20 schreef kepler het volgende:
voor mensen met een core/arcade:
http://www.xboxstorageupg(...)hhauthentication.jsp
Je kan, als je minder dan 128MB opslag heb, een gratis 512 MB memory-card krijgen of voor 20 dollar (euro?) een 20 GB HDD krijgen
Geen idee of ze kunnen checken hoeveel ruimte je vrij hebt, maar voor de zekerheid zou ik maar zorgen dat je minder dan 128 MB hebt
edit:
Met een premium lukt het logischerwijs niet
[..]
je hebt sowieso een core/arcade nodigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat nou als je gewoon je hd eruit haalt? Werkt natuurlijk alleen als je dan je gamerprofile op een 64mb kaartje zet
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259566quote:Still, in single-player and in co-op, Saints Row 2 is one of the most ridiculous and enjoyable games of the year. Some will dismiss it as GTA's "gangsta" offshoot, but they're missing the point; with its immense scope, fun physics and focus on entertainment over realism or grit, Saints Row is what GTA would have become if Rockstar North had followed Vice City to its pimpin' conclusion. It may not have the graphical fidelity or the polish of its high-budget counterpart, and will be beaten up for that, but it compensates more than adequately by answering the crucial question - "is it fun?" - with an exuberant, sweary, two-fingered affirmative.
9/10
Check je PMquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:30 schreef Chocobo het volgende:
Als iemand nog een COD5 key heeft kan die me dan PM'en. Ik heb er zelf al een, maar mijn broertje is ook gruwelijk op zoek. Onwijs bedankt alvast!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:20 schreef kepler het volgende:
voor mensen met een core/arcade:
http://www.xboxstorageupg(...)hhauthentication.jsp
Je kan, als je minder dan 128MB opslag heb, een gratis 512 MB memory-card krijgen of voor 20 dollar (euro?) een 20 GB HDD krijgen
Ik vind de game niet veel meer dan een 7.5 waard. Beetje teveel van hetzelfde en hij haalt het lang niet bij GTA IV in een hoop opzichten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Eurogamer review Saints Row 2 :
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259566
Dat wil ik ook graag weten. Ik wil mijn xbox 360 eigenlijk op de fable release dag kopen. Opzich kan een Falcon ook geen kwaad maar 65nm is toch wel erg sexy...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:58 schreef ikookhier het volgende:
Zijn er al Elite met de jasper 65nm GPU gespot in de winkels![]()
Wil er wel eentje halen!!
Ik kan als vrouw wel makkelijker even de geeks in mijn lokale games shop overhalen om er eentje met een Jasper serial voor me uit te zoeken....quote:According to the Xbox 360 DVD Drive Database, it appears Xbox 360s outfitted with the much-anticipated Jasper chipset have finally started showing up in stores and at online retailers.
The key things to look for when buying a new Xbox 360 with the Jasper chipset is a manufacturing date (MFR) as early as 2008-08-06, Lot 8031 and up, and Team CSON. (You may have to bribe your local GameSpot salesperson to poke his or her finger through the serial number window of 360 box to inspect the manufacturing date.)
For those unfamiliar with why Jasper’s such a big deal, the chipset features 65nm (nanometers) GPU and CPU chips that require less power and are expected to offer cooler, quieter operation - and consequently fewer RRoD (Red Ring of Death) failures.
Here’s a link so you can check out all of the details for yourself: Xbox 360 DVD Drive Database.
bron
Je loopt achter Roy, samsung heeft momenteel ook alweer een 7, 8 én 9 serie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem dan deze:
quote:Attention CallofDuty.com Member!
Because of your commitment to be a part of our community, you've been selected to participate in the Call of Duty: World at War Xbox 360™ Multiplayer Beta*! Please click the link below to activate and receive your Xbox 360 MP Beta Token. You will have until October 19th to click the code below and claim your token before it expires!
heb de 7 & 8 serie al in de winkels gezien, ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun jij al de Media Markt binnenlopen en die kopen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |