hmm in principe heb je 3 jaar garantie op RROD Dus dat zou nog gelden tot minimaal december dit jaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Khadgar het volgende:
Hey vrolijke xbox vrienden, een vraagje. Ik heb een 2e handsje gekocht en vandaag effe met xbox support gebeld om hem op mijn naam te registreren. Nadat ik dat deed kreeg ik vrolijk te horen dat ik geen garantie meer heb. Ook niet op RROD, tenzij ik 75 euro ex btw neerleg.
Nu is het ding nog niet stuk hoor, daar niet van, maar ik vind het raar dat ik geen enkele garantie zal kunnen krijgen op dat ding.
Iemand hier weet van?
lijkt me raarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:53 schreef Khadgar het volgende:
Ja maar kennelijk als je 2e eigenaar bent, ben je fuckedNou ja boeit me niet zoveel. Reparatie is net zo duur als een 2e handsje
dammit ik kreeg ook een chicken suitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef kepler het volgende:
http://fable2.xbox.com/webGame/Game.aspx
WIn 1000 gold voor Fable 2 met deze mini-game
http://fable2.xbox.com/experience.aspx?lang=en-US
Win 'exclusieve' items voor Fable 2. Ik heb bv een chicken-suit gewonnen![]()
je kan de kip ook op iets anders schoppen zoals speren, 180 punten per keer enzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:52 schreef emokid het volgende:
Hoe moet ik in hemelsnaam 1000 punten krijgen in een minuut. Ik had maar 3 keer gemist en zat op 700.
Hoe dan? 1000 punten gehaald? Dat andere "spelletje" is doodsaai, valt daar nog iets te doen?quote:
quote:Konami erwägt Metal Gear Solid 4-Umsetzung
14.10.08 - Konami zieht eine Umsetzung von Metal Gear Solid 4 (PS3) für Xbox 360 in Betracht. Das sagte Konamis japanischer Pressesprecher Kai Yoshitaka laut Yahoo in der Aktienzeitung Kabushiki Shinbun/Morningstar.
Da Konami viele Anfragen aus der ganzen Welt für eine Xbox 360-Version erhalten hat, will Konami so eine Multiplattform-Umsetzung untersuchen.
Heb ook duizend punten gehaald dankzij die lieve paarden..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe dan? 1000 punten gehaald? Dat andere "spelletje" is doodsaai, valt daar nog iets te doen?
Aah, ik dacht alleen in de ketel. Even opnieuw.
Nou leuk, 1000 gold. Kun je met dat andere flash ding items winnen?
Maar is het nu nog mogelijk om hem nog ergens te krijgen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:25 schreef emokid het volgende:
Iedereen heeft ineens een extra key omdat callofduty.com ook heeft uitgedeeld en de mensen hem ergens anders al hebben proberen te krijgen uit angst.
Nou ja ik heb er nog 1 maar die had ik aan Koei beloofd maar zei hoeft hem niet zo nodig dus ik zou zeggen pm haar ff en je krijgt hem van mij als Koei het goed vind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:31 schreef palito88 het volgende:
[..]
Maar is het nu nog mogelijk om hem nog ergens te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |