Lang niet gezien? Ik heb jou dan ook niet lang gezienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
Sjowhan
Lang niet gezien
Hoe is het?
T is je ex, dumpen die zooi danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lang niet gezien? Ik heb jou dan ook niet lang gezien
Alles best hiero.. Probeer een beetje een eind eraan te maken zodat ik morgen weer 'fris en fruitig' voor de buis kan hangen voor de F1 GP. Gaat nog niet echt lukken met mijn ex op MSN
Heel knapquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:00 schreef Biogarde het volgende:
Zo.
Meneerquote:
Van hetzelfde voor iedereen, maar doe mij maar eenquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Bier zoals bier moet zijn
Ah. Binnenkort gemeentepilsquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Doe mij maar een Hertog Jannetje.
Toffe UI wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:22 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar mensen.
nog niet geslapenquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog niet geslapen of alweer wakker?
preciesquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ikke wel, een uurtje of vier. 's avonds een man, 's ochtends ook een man.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 03:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, de TT is kapot, de modjes zijn lui en ik heb weer eens niet de rechten om iets aan te passen. Tja, het is weer zondag dus.
Jij bent niet echt lui te noemen als je op zondag voor zevenen je al inzet om de TT aan te passen.quote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij bent niet echt lui te noemen als je op zondag voor zevenen je al inzet om de TT aan te passen.
Mogguh dus!
Mods hebben geen leven, geen nachtrust en geen seks, dat weet je tochquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij bent niet echt lui te noemen als je op zondag voor zevenen je al inzet om de TT aan te passen.
Mogguh dus!
Maak het nou niet erger dan het isquote:Op zondag 12 oktober 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mods hebben geen leven, geen nachtrust en geen seks, dat weet je toch
gewoon amputeren dan slaapt het ook niet meer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij zit mijn nek al een stevige week een zenuw te beknellen: leuk zo'n slaaphand (nou ja, pink en ringvinger)
1+1=quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:03 schreef Pheno het volgende:
Echt, er moet een test komen voordat je je op fok kan registreren of zo
Dat is al aardig lastig voor sommige users, denk ik.quote:
Een beetje té herkenbaar plagiaat.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:22 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar mensen.
Nou, je stond op, had een bakkie koffie gedronken en dacht: "Wat zal ik nu eens gaan doen. Weet je wat! Ik ga mijn vizier schoonmaken!"quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:26 schreef Klonk het volgende:
kan iemand me vertellen waarom ik best een goed idee vond om mijn vizier met rainx te behandelen en dat gezellig in de woonkamer te doen, waardoor het hier nu ruikt als in een chemische fabriek...
goed verzonnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou, je stond op, had een bakkie koffie gedronken en dacht: "Wat zal ik nu eens gaan doen. Weet je wat! Ik ga mijn vizier schoonmaken!"
Dus je wandelde naar de kast met schoonmaakspullen, en zag rainx staan. "Hey, dacht je, dat is goed spul! Dat ga ik gebruiken!"
Teruglopend naar de huiskamer met je vizier en de rainx in handen, realiseerde je je dat het buiten best wel lullig weer is. Het is droog, maar bewolkt en, nou ja, ziet er gewoon niet zo uitnodigend uit. Je baalt, want een fietstochtje in de heerlijke najaarszon zag je wel zitten.
Enfin, je loopt de huiskamer in en gaat rustig zitten. Doekjes in de aanslag en gedachtenloos ga je op je gemakje zitten poetsen. Tot je vriendin binnenkomt en hysterisch begint te schreeuwen: "Klonk! Rondgedraaide idioot! Ik dacht al, waar komt die stank vandaan, het hele godvergeve huis stinkt er naar! Nou, nu weet je het wel, vanavond met blote billen naar bed!"
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed verzonnen
maar het antwoord was simpeler, ik had het doekje waarmee ik het gedaan had vlak bij me laten liggen waardoor die stank zo makkelijk mijn neusgaten kon penetreren
Mannen schijtenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
Ik moest me net toch een partij nodig schijten
ik hoef niet veel meer te doen, dus dat doe ik dan ook maar niet. Het is immers al zondagmiddag ook.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:59 schreef BrandX het volgende:
k moet wat gaan doen hier, maar heb weinig zin
ik denk dat ik de muziek lekker aan zet, en lekker ga knallen.
Stofzuigen, wasje draaien en ophangen, wasje opvouwen, badkamer soppen... ja met 'n muziekje moet het gaan.
nu nog even vijf minuten moed verzamelen.
goed te horen dat je het overleefd hebtquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
het is dat je het zelf zegtquote:
Schijten ftwquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mannen schijtenniet, die poepen alleen.
Schijten is een hoax
Ik wel, maar het porselein op de pot nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed te horen dat je het overleefd hebt
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:02 schreef BrandX het volgende:Marc!
Ja prima hier, aan het genieten van mijn laatste 2 vrije dagen voordat het slaafse leven ook voor mij weer begint (alhoewel... slechts 3,5dgn werken in de week is nog steeds relaxed natuurlijk)
Maar die zijn vervangbaar en jij niet... eeh.. zoiets dan geloof ik.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wel, maar het porselein op de pot niet
moderne motoren lopen niet meer op benzinequote:Op zondag 12 oktober 2008 11:06 schreef BrandX het volgende:
[..]daarna
zonder benzine in de tank kan de motor niet draaien he
En zo is datquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar die zijn vervangbaar en jij niet... eeh.. zoiets dan geloof ik.
klopt, zit veel in [AEX]quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:06 schreef JortK het volgende:
indah zoveel heb ik je hier niet gezien de afgelopen tijd?
niet gezienquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:07 schreef JortK het volgende:
Zo trouwens ook maar eens een bakkie maken, ik was er vanmorgen om 05:00 al uit voor de Formule 1
ben dan ook al een oude muts aan het wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moderne motoren lopen niet meer op benzine
Koffie en strontluchtquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com steekt nog een sigaretje op, tegen de poeplucht van Jort.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
bij onze achterburen hangt er nu iemand met een kettingzaag in een boom, weddenschappen afsluiten op het aantal breuken kan nog...
ho, maar zo bedoelde ik het niet hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben dan ook al een oude muts aan het worden
Hamilton 0 punten iig, en Alonso weer gewonnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kijk hem wel in de herhaling als ik toevallig de tv aan heb staan. Kleine kans dus.
ik wed op een nieuwsberichtje in de telegraaf 'Dode bij snoeien boom'.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
bij onze achterburen hangt er nu iemand met een kettingzaag in een boom, weddenschappen afsluiten op het aantal breuken kan nog...
zegt me helemaal niets...quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Hamilton 0 punten iig, en Alonso weer gewonnen
die kant gaat het nu wel op jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wed op een nieuwsberichtje in de telegraaf 'Dode bij snoeien boom'.
Als jij een actie-foto maakt komt het op de voorpagina.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
@Marc; zzzzzorrie dat ik veel gepost heb de afgelopen weken... het gat is weer wat groter dan ongeveer 0 posts
ik ga me maar eens aankleden, ben dadelijk een paar uur weg met mijn zingmongooltjes, we hebben een optredenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als jij een actie-foto maakt komt het op de voorpagina.
'BUURMAN TE LAAT VOOR REDDING BOOMSNOEIER'
Twee doden bij boom-snoei-drama
Je hebt een leven gekregen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week 20 posts geloof ik, dus dat zal al snel
Spaanse kuthond...quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Hamilton 0 punten iig, en Alonso weer gewonnen
Moet echt werken eensquote:
ik 700+.. maar niet in de KSC dus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week 20 posts geloof ik, dus dat zal al snel
EPOquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef OA het volgende:
hoe komt hij ineens aan 2 overwinningen op rij, terwijl het het hele jaar al slecht gaat?![]()
Uiteraard!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef JortK het volgende:
Die actie foto dan wel voor een hoop centjes verkopen
Veel plezierquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga me maar eens aankleden, ben dadelijk een paar uur weg met mijn zingmongooltjes, we hebben een optreden
Wat, tanken ze epo?!quote:
dan is het heerlijk om even lekker te 'verdwijnen' ja.... om vervolgens weer terug te komen, net als ik..quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet echt werken eens
En verder was ik fok even goed zat
Lekker bezig dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik 700+.. maar niet in de KSC dus.
Hamilton is weer genaaid en Massa is twee keer geredquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Spaanse kuthond...![]()
hoe komt hij ineens aan 2 overwinningen op rij, terwijl het het hele jaar al slecht gaat?![]()
Ik dacht dat de race vanavond was, maar dat is de herhaling... Ik had scheef gekeken...
Hamiltonquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Hamilton is weer genaaid en Massa is twee keer gered
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ho, maar zo bedoelde ik het niet hoor!![]()
heel veel plezier!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga me maar eens aankleden, ben dadelijk een paar uur weg met mijn zingmongooltjes, we hebben een optreden
doeiquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:32 schreef BrandX het volgende:
nou, koffie is op, moed is verzameld, ik ga aan de slag
ik kom tussen de klussen door nog wel ff buurten![]()
in de tijd dat ik weg was heb ik de afwas van gister gedaan, de keukentafel gesopt, het gasformuis incl. oven helemaal gesoptquote:
* BrandX is al\weer wegquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
BX, ga nou eens gewoon wat doen joh
Altijd maar weer die burenruzie activeren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
Ik ben net klaar met het huishouden hier. Ook lekker de muziek op een lekker volume gezet.
Als anderen in de flat vinden dat ze om 11 uur 's avonds de tv zo hard mogen zetten dat de halve flat, door hun tv wakker gehouden, kan meeluisteren, dan vind ik dat de halve flat ook best mag meegenieten met mijn muziek. Zo aardig ben ik dan weer.
Welke burenruzie? Ik houd altijd rekening met medeflatbewoners. Als anderen dan een keer mijn nachtrust verstoren met een of ander tv-programma, vind ik dat ik overdag best even een half uurtje alleen om mezelf mag denken. Leven en laten levenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef leipelullo het volgende:
[..]
Altijd maar weer die burenruzie activeren.
Speel je voor huishoudster of heb je al een eigen tent?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
in de tijd dat ik weg was heb ik de afwas van gister gedaan, de keukentafel gesopt, het gasformuis incl. oven helemaal gesopt![]()
En nu in de tijd dat ik er niet was een was opgevouwen, de badkamer opgeruimd en mijn kettingen eens netjes opgehangen (girlie, I know)
Nog te doen:
stofzuigen
laatste was ophangen
badkamer soppen
met lekkere muziek aan mijn oren ga ik lekker vlot door het huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Speel je voor huishoudster of heb je al een eigen tent?mijn vrienden waar ik nu nog woon zijn een weekendje weg en komen vanavond thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal doet zij op maandag (haar parttime dag) het huis schoonmaken. Nu doe ik dat dus, is ze morgen 'vrij'.
En ik woon hier gratis, er wordt zelfs gekookt voor drie (dus incl. mijzelf) en ik mag niets betalen.
Dus een beetje huishouden doen is dan wel het minste wat ik kan doen denk ik zo
lolwut
Ah, goed bezig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn vrienden waar ik nu nog woon zijn een weekendje weg en komen vanavond thuis.
Normaal doet zij op maandag (haar parttime dag) het huis schoonmaken. Nu doe ik dat dus, is ze morgen 'vrij'.
En ik woon hier gratis, er wordt zelfs gekookt voor drie (dus incl. mijzelf) en ik mag niets betalen.
Dus een beetje huishouden doen is dan wel het minste wat ik kan doen denk ik zo
nog wel jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, goed bezig.
Maar je bent dus nog steeds een zwerver
Weer eoa bizarre ultimate rijsttafel inclusief erotisch vermaak voor acht en een halve cent zeker?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
En het is net begonnen met regenen, dus eet ik lekker thuis.
Het erotische vermaak is de deur uit vandaag, maar mijn bordje ligt vol met een haffel friet en een op bockworst lijkend stuk vlees. Niet slecht dus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eoa bizarre ultimate rijsttafel inclusief erotisch vermaak voor acht en een halve cent zeker?
dat lijkt me een zeer aannemelijke verklaring en daardoor vertalingquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarschijnlijk moet dat iets zijn als "Omdat er niet altijd tissus aanwezig zijn, koop deze eerst zelf."
bij mij is het al snel biertijdquote:
Hier, een item voor op je sitequote:Op zondag 12 oktober 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier Indah: http://www.nu.nl/news/178(...)aatsen_tatoeage.html
Oooooh BrandX chica... me soooo hungry for your megapussiquote:
krom, krommer, krommerderstquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat lijkt me een zeer aannemelijke verklaring en daardoor vertaling
echt te slechtquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier Indah: http://www.nu.nl/news/178(...)aatsen_tatoeage.html
kreun.... fles! Eindelijk!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooooh BrandX chica... me soooo hungry for your megapussi![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
A4W
Kom je ook ff gezellig bij Brandy in d'r megapussi grabbelen?Man man wat je daar allemaal vindt
Eerlijk hoorquote:
zout is nog altijd beter dan zuurquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerlijk hoorZo zout heb ik het nog niet eerder gevreten
kijk, jij snaptum!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat is dan weer beter als zoutzuur.
* KapiteinGasthof lurkt in fobo van BrandXquote:
Jezus dan wordt het wel eens tijd jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goeiemogguhmiddag allemaal! Ik denk dat ik maar eens mn bed uit gaLig er nu al 39 uur in..
![]()
Haha, ja ongeveer wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:45 schreef BrandX het volgende:
Hey AC4!weer terug in het land der FOK!-enden?
Chips, heerlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
A4W
Kom je ook ff gezellig bij Brandy in d'r megapussi grabbelen?Man man wat je daar allemaal vindt
quote:
Had je even gemeld, voor een bakkie ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in je stedje van lol en plezeer
je hebt toch niet gelurkt zonder een berichtje acher te laten hequote:Op zondag 12 oktober 2008 16:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof lurkt in fobo van BrandX
* KapiteinGasthof bang is van sterke vrouwen
* KapiteinGasthof Snel fobo dichtklikt
Goeiemogguhmiddag allemaal! Ik denk dat ik maar eens mn bed uit gaLig er nu al 39 uur in..
![]()
[ afbeelding ]
quote:
mijn hemel. Dat is wel heel triest hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:17 schreef JortK het volgende:
Mooi overzichtje weer gemaakt: Dagcijfers # 166
Ja, ik dacht ook al dat jij daar zat te postpostpostenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu dacht ik weer dat ik ben uitgelogd... neem eens een andere avatar of zo.
das precies wat ik ook al tegen hem zeiquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al dat jij daar zat te postpostposten.
Ze lijken als 2 druppels water
Precies. Dit is al een jaar of 2 a 3 mijn avatarconcept, met verschillende varianten, dus dan vind ik het niet tof als iemand mijn idee heel goedkoop gaat jattenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al dat jij daar zat te postpostposten.
Ze lijken als 2 druppels water
Kap eens met jankenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Dit is al een jaar of 2 a 3 mijn avatarconcept, met verschillende varianten, dus dan vind ik het niet tof als iemand mijn idee heel goedkoop gaat jatten.
Ik wijs AC4W er alleen op dat ik niet wil dat hij mijn avatarconcept jat. Heb ik van de week ook al aangegeven toen hij vroeg of ik een avatar voor hem kon maken. En ik ben blijkbaar niet de enige die zich eraan stoort, als ik zo boven jou kijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap eens met janken
A4W heeft al genoeg kloons waar ik een bloedhekel aan heb
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt toch niet gelurkt zonder een berichtje acher te laten he
Oh jij bestaat WEL echt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wijs AC4W er alleen op dat ik niet wil dat hij mijn avatarconcept jat. Heb ik van de week ook al aangegeven toen hij vroeg of ik een avatar voor hem kon maken. En ik ben blijkbaar niet de enige die zich eraan stoort, als ik zo boven jou kijk.
oi!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap eens met janken
A4W heeft al genoeg kloons waar ik een bloedhekel aan heb
Ik hou juist wel van sterke vrouwenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
That's me
![]()
![]()
Professionele lurkers posten niet![]()
en daarnaast ben ik altijd zenuwachtig bij sterke vrouwen dus wist niet wat te posten![]()
Muckquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
vertel, vertelquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben niet zo van de klaagbaak maar voor bij de koffie dan:
Personeel dat niet zelf kan bedenken wat ze moeten doen![]()
Tis dat ie maar 1,80 per uur kost, maar meer issie ook echt niet waard![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg KGI knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zie ik bij het verversen van de pagina alleen mn eigen bericht en geen evt reacties daaronder
Ben liever lui dan moe
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Tis toch vrij bizar als iemand 4 uur gaat wachten tot je je bed uit komt omdat hij anders niets kan doen..quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tis toch vrij bizar als iemand 4 uur gaat wachten tot je je bed uit komt omdat hij anders niets kan doen..![]()
Heb em al vaker uitgelegd dat hij gewoon een rondje hotel kan doen en zo genoeg dingen ziet om te doen, maar dat wil er om een of andere reden niet inGister nog 50 meter met hem gelopen en zo al zn dag gevuld met klusjes..
Ik weet dat je voor 1,80 per uur niets moet verwachten (hoewel het duurder dan benzine is) maar ik ben het nu allang niet meer eens met al die nobele mensen die zeggen dat niemand dom is
Oh van die mensen die je op batchfile niveau moet aansturenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tis toch vrij bizar als iemand 4 uur gaat wachten tot je je bed uit komt omdat hij anders niets kan doen..![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb em al vaker uitgelegd dat hij gewoon een rondje hotel kan doen en zo genoeg dingen ziet om te doen, maar dat wil er om een of andere reden niet inGister nog 50 meter met hem gelopen en zo al zn dag gevuld met klusjes..
Ik weet dat je voor 1,80 per uur niets moet verwachten (hoewel het duurder dan benzine is) maar ik ben het nu allang niet meer eens met al die nobele mensen die zeggen dat niemand dom is
Dat lijkt zo omdat de rest zo dom is.quote:
goeie foto flesquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik was op de terugweg van
[ afbeelding ].
das de wintermuesli jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
Terug van boodschappies doen.
Ze hebben nieuwe cruesli! Appeltaartsmaak. Met appel, kaneel en pecannoten dus. Ben zeer benieuwd hoe morgenochtend mijn ontbijtje smaakt
Klonk!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:24 schreef Muck het volgende:
zo, het eten voor morgen staat klaar
en nog flink veel ook, want MPG komt eten
hoe is het lekker KSC=fossiel van me?quote:
quote:En ik ben het trouwens met de rest eens dat de nieuwe UI van ac4wheels het niet overzichtelijker op maakt (en zeker niet creatiever...)
hij kwam me al bekend voor ja, maar kon hem niet plaatsenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn allereerste, heel erg ouwe UI weer eens gebruikt
WTF zijn dat nu weerquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn allereerste, heel erg ouwe UI weer eens gebruikt
WMzquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:35 schreef Muck het volgende:
[..]
hij kwam me al bekend voor ja, maar kon hem niet plaatsen
een programma van de VPRO, waarbij Abel taarten gaat bakken met een kind voor iemand die ze bijzonder vinden.quote:
hoe tofquote:Het was trouwens geweldig vanmiddag het optreden, eerst hebben ze echt keigoed gezongen, daarna kregen ze drinken en ijs, nou dat was een feestje voor ze
Deze Abel?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:39 schreef Muck het volgende:
[..]
een programma van de VPRO, waarbij Abel taarten gaat bakken met een kind voor iemand die ze bijzonder vinden.
klinkt mega-duf, maar het is zó leuk
nu hebben ze een trekker-taart gebakken
[..]
hoe tof
wat minder was dat ik (ik vermoed bij wijze van ontgroening) de bus moest besturen en dat ze de drukste naast me hadden neergezet, die permanent met d´r vingers aan alle knopjes zat, radio aan, radio uitquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:39 schreef Muck het volgende:
[..]
een programma van de VPRO, waarbij Abel taarten gaat bakken met een kind voor iemand die ze bijzonder vinden.
klinkt mega-duf, maar het is zó leuk
nu hebben ze een trekker-taart gebakken
[..]
hoe tof
kutnummer, spontane diaree, kotsen, handgranaten...quote:
Ik kan wel raden waar jouw taart bij hem terecht zou komen dan!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
kutnummer, spontane diaree, kotsen, handgranaten...
ik zou hem eerst platrijden met een bus vol josti´s en de taart dan lekker zelf op etenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan wel raden waar jouw taart bij hem terecht zou komen dan!
doetutfilmje het nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Klonk het volgende:
ik weet niet wat je probeert te doen, maar het lukt niet...
maar dit is mijn allereerste toen ik nog een baggeruser was UI en ik was Shaun een beetje beu, zag teveel andere shaunsquote:
potje pokeren?quote:
Nee, deze Abelquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat minder was dat ik (ik vermoed bij wijze van ontgroening) de bus moest besturen en dat ze de drukste naast me hadden neergezet, die permanent met d´r vingers aan alle knopjes zat, radio aan, radio uit![]()
en dan maar focussen op het rijden
Ik zou dan een bus vol bejaarden nemen. Dan rijd je er met wat oude taarten overheen en eet de verse op!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou hem eerst platrijden met een bus vol josti´s en de taart dan lekker zelf op eten
ja inderdaad, ik zie ze overal opduiken!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dit is mijn allereerste toen ik nog een baggeruser was UI en ik was Shaun een beetje beu, zag teveel andere shauns
ohw. Maar had je dan niet een mooier vuurtje kunnen doen? Want deze komt van deze supervage site: http://users.skynet.be/astrologiearchief/vuurwerk.htmquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dit is mijn allereerste toen ik nog een baggeruser was UI en ik was Shaun een beetje beu, zag teveel andere shauns
weet je hoelang we erover doen naar antwerpen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie secksen ook weleens of wat?
die bovenste is ook afgrijselijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Maar had je dan niet een mooier vuurtje kunnen doen? Want deze komt van deze supervage site: http://users.skynet.be/astrologiearchief/vuurwerk.htm
Dus doe dan liever zoiets als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis maar een ideetje natuurlijk
Je weet dat die laatste zin vraagt om een sigarengrap hequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je hoelang we erover doen naar antwerpen?
en daarbij ben ik gestopt met roken zodat we meer tijd hebben voor de seks
mijn UI is een klassiekerquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Maar had je dan niet een mooier vuurtje kunnen doen? Want deze komt van deze supervage site: http://users.skynet.be/astrologiearchief/vuurwerk.htm
Dus doe dan liever zoiets als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis maar een ideetje natuurlijk
Goed gedaan Klonkquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Klonk het volgende:
ik heb afgewassen, was maar een klein afwasje, nadat ik weer thuis was zijn we lekker zijn gaan fietsen, eerst op een terrasje een softijsje met chocodipje en toen kwamen we langs een frituur en toen hadden we frietzin, en dat frietje hebben we heerlijk opgepeuzeld in het zonnetje langs de maas.
en daarom hadden we maar een klein afwasje
welk station bedoel je ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed gedaan Klonk![]()
En kan je even tegen die dude zeggen, die in het station woont daar, dat hij de letters even wat beter moet schilderen? Zo heb ik er niks anDank je wel
Heb je hier trouwens nog iets aan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed gedaan Klonk![]()
En kan je even tegen die dude zeggen, die in het station woont daar, dat hij de letters even wat beter moet schilderen? Zo heb ik er niks anDank je wel
volgens mij wil fles zelf ook op de foto staanquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je hier trouwens nog iets aan?
[ afbeelding ]
Dan moet hij even Photoshoppen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij wil fles zelf ook op de foto staan
die gasten zullen raar opkijken als ik daar morgen ineens stationschef ga spelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belfeld natuurlijk. Daar ga jij over.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:10 schreef Muck het volgende:
jongens...
Mucken is mijn ding ja! Anders had het wel DaMarten, BrandX'en of Klonken geheten
vergeet Heatwave nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis nog altijd een SC in het forum van Klonk en ondergetekende
vergeet Pheno nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:23 schreef BrandX het volgende:
Deze is gewoon om MPG nog even te plagen
tis maar goed dat ik niet aan royalties doe.....quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis nog altijd een SC in het forum van Klonk en ondergetekende
net zoals je nooit door slotjes heen postquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik niet aan royalties doe.....
Oeh! spannend. Royalties voor wat?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik niet aan royalties doe.....
Nee, nooitquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
net zoals je nooit door slotjes heen post
Voor het gebruik van mijn naam natuurlijkquote:
Hoeraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |