zout is nog altijd beter dan zuurquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerlijk hoorZo zout heb ik het nog niet eerder gevreten
kijk, jij snaptum!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat is dan weer beter als zoutzuur.
* KapiteinGasthof lurkt in fobo van BrandXquote:
Jezus dan wordt het wel eens tijd jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goeiemogguhmiddag allemaal! Ik denk dat ik maar eens mn bed uit gaLig er nu al 39 uur in..
![]()
Haha, ja ongeveer wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:45 schreef BrandX het volgende:
Hey AC4!weer terug in het land der FOK!-enden?
Chips, heerlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
A4W
Kom je ook ff gezellig bij Brandy in d'r megapussi grabbelen?Man man wat je daar allemaal vindt
quote:
Had je even gemeld, voor een bakkie ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in je stedje van lol en plezeer
je hebt toch niet gelurkt zonder een berichtje acher te laten hequote:Op zondag 12 oktober 2008 16:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof lurkt in fobo van BrandX
* KapiteinGasthof bang is van sterke vrouwen
* KapiteinGasthof Snel fobo dichtklikt
Goeiemogguhmiddag allemaal! Ik denk dat ik maar eens mn bed uit gaLig er nu al 39 uur in..
![]()
[ afbeelding ]
quote:
mijn hemel. Dat is wel heel triest hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:17 schreef JortK het volgende:
Mooi overzichtje weer gemaakt: Dagcijfers # 166
Ja, ik dacht ook al dat jij daar zat te postpostpostenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu dacht ik weer dat ik ben uitgelogd... neem eens een andere avatar of zo.
das precies wat ik ook al tegen hem zeiquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al dat jij daar zat te postpostposten.
Ze lijken als 2 druppels water
Precies. Dit is al een jaar of 2 a 3 mijn avatarconcept, met verschillende varianten, dus dan vind ik het niet tof als iemand mijn idee heel goedkoop gaat jattenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al dat jij daar zat te postpostposten.
Ze lijken als 2 druppels water
Kap eens met jankenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Dit is al een jaar of 2 a 3 mijn avatarconcept, met verschillende varianten, dus dan vind ik het niet tof als iemand mijn idee heel goedkoop gaat jatten.
Ik wijs AC4W er alleen op dat ik niet wil dat hij mijn avatarconcept jat. Heb ik van de week ook al aangegeven toen hij vroeg of ik een avatar voor hem kon maken. En ik ben blijkbaar niet de enige die zich eraan stoort, als ik zo boven jou kijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap eens met janken
A4W heeft al genoeg kloons waar ik een bloedhekel aan heb
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt toch niet gelurkt zonder een berichtje acher te laten he
Oh jij bestaat WEL echt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wijs AC4W er alleen op dat ik niet wil dat hij mijn avatarconcept jat. Heb ik van de week ook al aangegeven toen hij vroeg of ik een avatar voor hem kon maken. En ik ben blijkbaar niet de enige die zich eraan stoort, als ik zo boven jou kijk.
oi!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap eens met janken
A4W heeft al genoeg kloons waar ik een bloedhekel aan heb
Ik hou juist wel van sterke vrouwenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
That's me
![]()
![]()
Professionele lurkers posten niet![]()
en daarnaast ben ik altijd zenuwachtig bij sterke vrouwen dus wist niet wat te posten![]()
Muckquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
vertel, vertelquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben niet zo van de klaagbaak maar voor bij de koffie dan:
Personeel dat niet zelf kan bedenken wat ze moeten doen![]()
Tis dat ie maar 1,80 per uur kost, maar meer issie ook echt niet waard![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg KGI knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zie ik bij het verversen van de pagina alleen mn eigen bericht en geen evt reacties daaronder
Ben liever lui dan moe
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Tis toch vrij bizar als iemand 4 uur gaat wachten tot je je bed uit komt omdat hij anders niets kan doen..quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tis toch vrij bizar als iemand 4 uur gaat wachten tot je je bed uit komt omdat hij anders niets kan doen..![]()
Heb em al vaker uitgelegd dat hij gewoon een rondje hotel kan doen en zo genoeg dingen ziet om te doen, maar dat wil er om een of andere reden niet inGister nog 50 meter met hem gelopen en zo al zn dag gevuld met klusjes..
Ik weet dat je voor 1,80 per uur niets moet verwachten (hoewel het duurder dan benzine is) maar ik ben het nu allang niet meer eens met al die nobele mensen die zeggen dat niemand dom is
Oh van die mensen die je op batchfile niveau moet aansturenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tis toch vrij bizar als iemand 4 uur gaat wachten tot je je bed uit komt omdat hij anders niets kan doen..![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb em al vaker uitgelegd dat hij gewoon een rondje hotel kan doen en zo genoeg dingen ziet om te doen, maar dat wil er om een of andere reden niet inGister nog 50 meter met hem gelopen en zo al zn dag gevuld met klusjes..
Ik weet dat je voor 1,80 per uur niets moet verwachten (hoewel het duurder dan benzine is) maar ik ben het nu allang niet meer eens met al die nobele mensen die zeggen dat niemand dom is
Dat lijkt zo omdat de rest zo dom is.quote:
goeie foto flesquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik was op de terugweg van
[ afbeelding ].
das de wintermuesli jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
Terug van boodschappies doen.
Ze hebben nieuwe cruesli! Appeltaartsmaak. Met appel, kaneel en pecannoten dus. Ben zeer benieuwd hoe morgenochtend mijn ontbijtje smaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |