quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
A4W
Kom je ook ff gezellig bij Brandy in d'r megapussi grabbelen?Man man wat je daar allemaal vindt
Eerlijk hoorquote:
zout is nog altijd beter dan zuurquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerlijk hoorZo zout heb ik het nog niet eerder gevreten
kijk, jij snaptum!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat is dan weer beter als zoutzuur.
* KapiteinGasthof lurkt in fobo van BrandXquote:
Jezus dan wordt het wel eens tijd jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goeiemogguhmiddag allemaal! Ik denk dat ik maar eens mn bed uit gaLig er nu al 39 uur in..
![]()
Haha, ja ongeveer wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:45 schreef BrandX het volgende:
Hey AC4!weer terug in het land der FOK!-enden?
Chips, heerlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
A4W
Kom je ook ff gezellig bij Brandy in d'r megapussi grabbelen?Man man wat je daar allemaal vindt
quote:
Had je even gemeld, voor een bakkie ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in je stedje van lol en plezeer
je hebt toch niet gelurkt zonder een berichtje acher te laten hequote:Op zondag 12 oktober 2008 16:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof lurkt in fobo van BrandX
* KapiteinGasthof bang is van sterke vrouwen
* KapiteinGasthof Snel fobo dichtklikt
Goeiemogguhmiddag allemaal! Ik denk dat ik maar eens mn bed uit gaLig er nu al 39 uur in..
![]()
[ afbeelding ]
quote:
mijn hemel. Dat is wel heel triest hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:17 schreef JortK het volgende:
Mooi overzichtje weer gemaakt: Dagcijfers # 166
Ja, ik dacht ook al dat jij daar zat te postpostpostenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu dacht ik weer dat ik ben uitgelogd... neem eens een andere avatar of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |