Klonk!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:24 schreef Muck het volgende:
zo, het eten voor morgen staat klaar
en nog flink veel ook, want MPG komt eten
hoe is het lekker KSC=fossiel van me?quote:
quote:En ik ben het trouwens met de rest eens dat de nieuwe UI van ac4wheels het niet overzichtelijker op maakt (en zeker niet creatiever...)
hij kwam me al bekend voor ja, maar kon hem niet plaatsenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn allereerste, heel erg ouwe UI weer eens gebruikt
WTF zijn dat nu weerquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn allereerste, heel erg ouwe UI weer eens gebruikt
WMzquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:35 schreef Muck het volgende:
[..]
hij kwam me al bekend voor ja, maar kon hem niet plaatsen
een programma van de VPRO, waarbij Abel taarten gaat bakken met een kind voor iemand die ze bijzonder vinden.quote:
hoe tofquote:Het was trouwens geweldig vanmiddag het optreden, eerst hebben ze echt keigoed gezongen, daarna kregen ze drinken en ijs, nou dat was een feestje voor ze
Deze Abel?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:39 schreef Muck het volgende:
[..]
een programma van de VPRO, waarbij Abel taarten gaat bakken met een kind voor iemand die ze bijzonder vinden.
klinkt mega-duf, maar het is zó leuk
nu hebben ze een trekker-taart gebakken
[..]
hoe tof
wat minder was dat ik (ik vermoed bij wijze van ontgroening) de bus moest besturen en dat ze de drukste naast me hadden neergezet, die permanent met d´r vingers aan alle knopjes zat, radio aan, radio uitquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:39 schreef Muck het volgende:
[..]
een programma van de VPRO, waarbij Abel taarten gaat bakken met een kind voor iemand die ze bijzonder vinden.
klinkt mega-duf, maar het is zó leuk
nu hebben ze een trekker-taart gebakken
[..]
hoe tof
kutnummer, spontane diaree, kotsen, handgranaten...quote:
Ik kan wel raden waar jouw taart bij hem terecht zou komen dan!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
kutnummer, spontane diaree, kotsen, handgranaten...
ik zou hem eerst platrijden met een bus vol josti´s en de taart dan lekker zelf op etenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan wel raden waar jouw taart bij hem terecht zou komen dan!
doetutfilmje het nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Klonk het volgende:
ik weet niet wat je probeert te doen, maar het lukt niet...
maar dit is mijn allereerste toen ik nog een baggeruser was UI en ik was Shaun een beetje beu, zag teveel andere shaunsquote:
potje pokeren?quote:
Nee, deze Abelquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat minder was dat ik (ik vermoed bij wijze van ontgroening) de bus moest besturen en dat ze de drukste naast me hadden neergezet, die permanent met d´r vingers aan alle knopjes zat, radio aan, radio uit![]()
en dan maar focussen op het rijden
Ik zou dan een bus vol bejaarden nemen. Dan rijd je er met wat oude taarten overheen en eet de verse op!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou hem eerst platrijden met een bus vol josti´s en de taart dan lekker zelf op eten
ja inderdaad, ik zie ze overal opduiken!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dit is mijn allereerste toen ik nog een baggeruser was UI en ik was Shaun een beetje beu, zag teveel andere shauns
ohw. Maar had je dan niet een mooier vuurtje kunnen doen? Want deze komt van deze supervage site: http://users.skynet.be/astrologiearchief/vuurwerk.htmquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dit is mijn allereerste toen ik nog een baggeruser was UI en ik was Shaun een beetje beu, zag teveel andere shauns
weet je hoelang we erover doen naar antwerpen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie secksen ook weleens of wat?
die bovenste is ook afgrijselijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Maar had je dan niet een mooier vuurtje kunnen doen? Want deze komt van deze supervage site: http://users.skynet.be/astrologiearchief/vuurwerk.htm
Dus doe dan liever zoiets als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis maar een ideetje natuurlijk
Je weet dat die laatste zin vraagt om een sigarengrap hequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je hoelang we erover doen naar antwerpen?
en daarbij ben ik gestopt met roken zodat we meer tijd hebben voor de seks
mijn UI is een klassiekerquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Maar had je dan niet een mooier vuurtje kunnen doen? Want deze komt van deze supervage site: http://users.skynet.be/astrologiearchief/vuurwerk.htm
Dus doe dan liever zoiets als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis maar een ideetje natuurlijk
Goed gedaan Klonkquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Klonk het volgende:
ik heb afgewassen, was maar een klein afwasje, nadat ik weer thuis was zijn we lekker zijn gaan fietsen, eerst op een terrasje een softijsje met chocodipje en toen kwamen we langs een frituur en toen hadden we frietzin, en dat frietje hebben we heerlijk opgepeuzeld in het zonnetje langs de maas.
en daarom hadden we maar een klein afwasje
welk station bedoel je ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed gedaan Klonk![]()
En kan je even tegen die dude zeggen, die in het station woont daar, dat hij de letters even wat beter moet schilderen? Zo heb ik er niks anDank je wel
Heb je hier trouwens nog iets aan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed gedaan Klonk![]()
En kan je even tegen die dude zeggen, die in het station woont daar, dat hij de letters even wat beter moet schilderen? Zo heb ik er niks anDank je wel
volgens mij wil fles zelf ook op de foto staanquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je hier trouwens nog iets aan?
[ afbeelding ]
Dan moet hij even Photoshoppen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij wil fles zelf ook op de foto staan
die gasten zullen raar opkijken als ik daar morgen ineens stationschef ga spelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belfeld natuurlijk. Daar ga jij over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |