En zo is datquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar die zijn vervangbaar en jij niet... eeh.. zoiets dan geloof ik.
klopt, zit veel in [AEX]quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:06 schreef JortK het volgende:
indah zoveel heb ik je hier niet gezien de afgelopen tijd?
niet gezienquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:07 schreef JortK het volgende:
Zo trouwens ook maar eens een bakkie maken, ik was er vanmorgen om 05:00 al uit voor de Formule 1
ben dan ook al een oude muts aan het wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moderne motoren lopen niet meer op benzine
Koffie en strontluchtquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com steekt nog een sigaretje op, tegen de poeplucht van Jort.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
bij onze achterburen hangt er nu iemand met een kettingzaag in een boom, weddenschappen afsluiten op het aantal breuken kan nog...
ho, maar zo bedoelde ik het niet hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben dan ook al een oude muts aan het worden
Hamilton 0 punten iig, en Alonso weer gewonnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kijk hem wel in de herhaling als ik toevallig de tv aan heb staan. Kleine kans dus.
ik wed op een nieuwsberichtje in de telegraaf 'Dode bij snoeien boom'.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
bij onze achterburen hangt er nu iemand met een kettingzaag in een boom, weddenschappen afsluiten op het aantal breuken kan nog...
zegt me helemaal niets...quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Hamilton 0 punten iig, en Alonso weer gewonnen
die kant gaat het nu wel op jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wed op een nieuwsberichtje in de telegraaf 'Dode bij snoeien boom'.
Als jij een actie-foto maakt komt het op de voorpagina.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
@Marc; zzzzzorrie dat ik veel gepost heb de afgelopen weken... het gat is weer wat groter dan ongeveer 0 posts
ik ga me maar eens aankleden, ben dadelijk een paar uur weg met mijn zingmongooltjes, we hebben een optredenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als jij een actie-foto maakt komt het op de voorpagina.
'BUURMAN TE LAAT VOOR REDDING BOOMSNOEIER'
Twee doden bij boom-snoei-drama
Je hebt een leven gekregen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week 20 posts geloof ik, dus dat zal al snel
Spaanse kuthond...quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Hamilton 0 punten iig, en Alonso weer gewonnen
Moet echt werken eensquote:
ik 700+.. maar niet in de KSC dus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week 20 posts geloof ik, dus dat zal al snel
EPOquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef OA het volgende:
hoe komt hij ineens aan 2 overwinningen op rij, terwijl het het hele jaar al slecht gaat?![]()
Uiteraard!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef JortK het volgende:
Die actie foto dan wel voor een hoop centjes verkopen
Veel plezierquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga me maar eens aankleden, ben dadelijk een paar uur weg met mijn zingmongooltjes, we hebben een optreden
Wat, tanken ze epo?!quote:
dan is het heerlijk om even lekker te 'verdwijnen' ja.... om vervolgens weer terug te komen, net als ik..quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet echt werken eens
En verder was ik fok even goed zat
Lekker bezig dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik 700+.. maar niet in de KSC dus.
Hamilton is weer genaaid en Massa is twee keer geredquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Spaanse kuthond...![]()
hoe komt hij ineens aan 2 overwinningen op rij, terwijl het het hele jaar al slecht gaat?![]()
Ik dacht dat de race vanavond was, maar dat is de herhaling... Ik had scheef gekeken...
Hamiltonquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Hamilton is weer genaaid en Massa is twee keer gered
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ho, maar zo bedoelde ik het niet hoor!![]()
heel veel plezier!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga me maar eens aankleden, ben dadelijk een paar uur weg met mijn zingmongooltjes, we hebben een optreden
doeiquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:32 schreef BrandX het volgende:
nou, koffie is op, moed is verzameld, ik ga aan de slag
ik kom tussen de klussen door nog wel ff buurten![]()
in de tijd dat ik weg was heb ik de afwas van gister gedaan, de keukentafel gesopt, het gasformuis incl. oven helemaal gesoptquote:
* BrandX is al\weer wegquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
BX, ga nou eens gewoon wat doen joh
Altijd maar weer die burenruzie activeren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
Ik ben net klaar met het huishouden hier. Ook lekker de muziek op een lekker volume gezet.
Als anderen in de flat vinden dat ze om 11 uur 's avonds de tv zo hard mogen zetten dat de halve flat, door hun tv wakker gehouden, kan meeluisteren, dan vind ik dat de halve flat ook best mag meegenieten met mijn muziek. Zo aardig ben ik dan weer.
Welke burenruzie? Ik houd altijd rekening met medeflatbewoners. Als anderen dan een keer mijn nachtrust verstoren met een of ander tv-programma, vind ik dat ik overdag best even een half uurtje alleen om mezelf mag denken. Leven en laten levenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef leipelullo het volgende:
[..]
Altijd maar weer die burenruzie activeren.
Speel je voor huishoudster of heb je al een eigen tent?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
in de tijd dat ik weg was heb ik de afwas van gister gedaan, de keukentafel gesopt, het gasformuis incl. oven helemaal gesopt![]()
En nu in de tijd dat ik er niet was een was opgevouwen, de badkamer opgeruimd en mijn kettingen eens netjes opgehangen (girlie, I know)
Nog te doen:
stofzuigen
laatste was ophangen
badkamer soppen
met lekkere muziek aan mijn oren ga ik lekker vlot door het huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Speel je voor huishoudster of heb je al een eigen tent?mijn vrienden waar ik nu nog woon zijn een weekendje weg en komen vanavond thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal doet zij op maandag (haar parttime dag) het huis schoonmaken. Nu doe ik dat dus, is ze morgen 'vrij'.
En ik woon hier gratis, er wordt zelfs gekookt voor drie (dus incl. mijzelf) en ik mag niets betalen.
Dus een beetje huishouden doen is dan wel het minste wat ik kan doen denk ik zo
lolwut
Ah, goed bezig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn vrienden waar ik nu nog woon zijn een weekendje weg en komen vanavond thuis.
Normaal doet zij op maandag (haar parttime dag) het huis schoonmaken. Nu doe ik dat dus, is ze morgen 'vrij'.
En ik woon hier gratis, er wordt zelfs gekookt voor drie (dus incl. mijzelf) en ik mag niets betalen.
Dus een beetje huishouden doen is dan wel het minste wat ik kan doen denk ik zo
nog wel jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, goed bezig.
Maar je bent dus nog steeds een zwerver
Weer eoa bizarre ultimate rijsttafel inclusief erotisch vermaak voor acht en een halve cent zeker?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
En het is net begonnen met regenen, dus eet ik lekker thuis.
Het erotische vermaak is de deur uit vandaag, maar mijn bordje ligt vol met een haffel friet en een op bockworst lijkend stuk vlees. Niet slecht dus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eoa bizarre ultimate rijsttafel inclusief erotisch vermaak voor acht en een halve cent zeker?
dat lijkt me een zeer aannemelijke verklaring en daardoor vertalingquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarschijnlijk moet dat iets zijn als "Omdat er niet altijd tissus aanwezig zijn, koop deze eerst zelf."
bij mij is het al snel biertijdquote:
Hier, een item voor op je sitequote:Op zondag 12 oktober 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier Indah: http://www.nu.nl/news/178(...)aatsen_tatoeage.html
Oooooh BrandX chica... me soooo hungry for your megapussiquote:
krom, krommer, krommerderstquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat lijkt me een zeer aannemelijke verklaring en daardoor vertaling
echt te slechtquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier Indah: http://www.nu.nl/news/178(...)aatsen_tatoeage.html
kreun.... fles! Eindelijk!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooooh BrandX chica... me soooo hungry for your megapussi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |