En zo is datquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar die zijn vervangbaar en jij niet... eeh.. zoiets dan geloof ik.
klopt, zit veel in [AEX]quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:06 schreef JortK het volgende:
indah zoveel heb ik je hier niet gezien de afgelopen tijd?
niet gezienquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:07 schreef JortK het volgende:
Zo trouwens ook maar eens een bakkie maken, ik was er vanmorgen om 05:00 al uit voor de Formule 1
ben dan ook al een oude muts aan het wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moderne motoren lopen niet meer op benzine
Koffie en strontluchtquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com steekt nog een sigaretje op, tegen de poeplucht van Jort.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
bij onze achterburen hangt er nu iemand met een kettingzaag in een boom, weddenschappen afsluiten op het aantal breuken kan nog...
ho, maar zo bedoelde ik het niet hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben dan ook al een oude muts aan het worden
Hamilton 0 punten iig, en Alonso weer gewonnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kijk hem wel in de herhaling als ik toevallig de tv aan heb staan. Kleine kans dus.
ik wed op een nieuwsberichtje in de telegraaf 'Dode bij snoeien boom'.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
bij onze achterburen hangt er nu iemand met een kettingzaag in een boom, weddenschappen afsluiten op het aantal breuken kan nog...
zegt me helemaal niets...quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Hamilton 0 punten iig, en Alonso weer gewonnen
die kant gaat het nu wel op jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wed op een nieuwsberichtje in de telegraaf 'Dode bij snoeien boom'.
Als jij een actie-foto maakt komt het op de voorpagina.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
@Marc; zzzzzorrie dat ik veel gepost heb de afgelopen weken... het gat is weer wat groter dan ongeveer 0 posts
ik ga me maar eens aankleden, ben dadelijk een paar uur weg met mijn zingmongooltjes, we hebben een optredenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als jij een actie-foto maakt komt het op de voorpagina.
'BUURMAN TE LAAT VOOR REDDING BOOMSNOEIER'
Twee doden bij boom-snoei-drama
Je hebt een leven gekregen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week 20 posts geloof ik, dus dat zal al snel
Spaanse kuthond...quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Hamilton 0 punten iig, en Alonso weer gewonnen
Moet echt werken eensquote:
ik 700+.. maar niet in de KSC dus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week 20 posts geloof ik, dus dat zal al snel
EPOquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef OA het volgende:
hoe komt hij ineens aan 2 overwinningen op rij, terwijl het het hele jaar al slecht gaat?![]()
Uiteraard!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef JortK het volgende:
Die actie foto dan wel voor een hoop centjes verkopen
Veel plezierquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga me maar eens aankleden, ben dadelijk een paar uur weg met mijn zingmongooltjes, we hebben een optreden
Wat, tanken ze epo?!quote:
dan is het heerlijk om even lekker te 'verdwijnen' ja.... om vervolgens weer terug te komen, net als ik..quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet echt werken eens
En verder was ik fok even goed zat
Lekker bezig dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik 700+.. maar niet in de KSC dus.
Hamilton is weer genaaid en Massa is twee keer geredquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Spaanse kuthond...![]()
hoe komt hij ineens aan 2 overwinningen op rij, terwijl het het hele jaar al slecht gaat?![]()
Ik dacht dat de race vanavond was, maar dat is de herhaling... Ik had scheef gekeken...
Hamiltonquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Hamilton is weer genaaid en Massa is twee keer gered
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ho, maar zo bedoelde ik het niet hoor!![]()
heel veel plezier!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga me maar eens aankleden, ben dadelijk een paar uur weg met mijn zingmongooltjes, we hebben een optreden
doeiquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:32 schreef BrandX het volgende:
nou, koffie is op, moed is verzameld, ik ga aan de slag
ik kom tussen de klussen door nog wel ff buurten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |