Lang niet gezien? Ik heb jou dan ook niet lang gezienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
Sjowhan
Lang niet gezien
Hoe is het?
T is je ex, dumpen die zooi danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lang niet gezien? Ik heb jou dan ook niet lang gezien
Alles best hiero.. Probeer een beetje een eind eraan te maken zodat ik morgen weer 'fris en fruitig' voor de buis kan hangen voor de F1 GP. Gaat nog niet echt lukken met mijn ex op MSN
Heel knapquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:00 schreef Biogarde het volgende:
Zo.
Meneerquote:
Van hetzelfde voor iedereen, maar doe mij maar eenquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Bier zoals bier moet zijn
Ah. Binnenkort gemeentepilsquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Doe mij maar een Hertog Jannetje.
Toffe UI wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:22 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar mensen.
nog niet geslapenquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog niet geslapen of alweer wakker?
preciesquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ikke wel, een uurtje of vier. 's avonds een man, 's ochtends ook een man.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 03:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, de TT is kapot, de modjes zijn lui en ik heb weer eens niet de rechten om iets aan te passen. Tja, het is weer zondag dus.
Jij bent niet echt lui te noemen als je op zondag voor zevenen je al inzet om de TT aan te passen.quote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij bent niet echt lui te noemen als je op zondag voor zevenen je al inzet om de TT aan te passen.
Mogguh dus!
Mods hebben geen leven, geen nachtrust en geen seks, dat weet je tochquote:Op zondag 12 oktober 2008 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij bent niet echt lui te noemen als je op zondag voor zevenen je al inzet om de TT aan te passen.
Mogguh dus!
Maak het nou niet erger dan het isquote:Op zondag 12 oktober 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mods hebben geen leven, geen nachtrust en geen seks, dat weet je toch
gewoon amputeren dan slaapt het ook niet meer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij zit mijn nek al een stevige week een zenuw te beknellen: leuk zo'n slaaphand (nou ja, pink en ringvinger)
1+1=quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:03 schreef Pheno het volgende:
Echt, er moet een test komen voordat je je op fok kan registreren of zo
Dat is al aardig lastig voor sommige users, denk ik.quote:
Een beetje té herkenbaar plagiaat.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:22 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar mensen.
Nou, je stond op, had een bakkie koffie gedronken en dacht: "Wat zal ik nu eens gaan doen. Weet je wat! Ik ga mijn vizier schoonmaken!"quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:26 schreef Klonk het volgende:
kan iemand me vertellen waarom ik best een goed idee vond om mijn vizier met rainx te behandelen en dat gezellig in de woonkamer te doen, waardoor het hier nu ruikt als in een chemische fabriek...
goed verzonnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou, je stond op, had een bakkie koffie gedronken en dacht: "Wat zal ik nu eens gaan doen. Weet je wat! Ik ga mijn vizier schoonmaken!"
Dus je wandelde naar de kast met schoonmaakspullen, en zag rainx staan. "Hey, dacht je, dat is goed spul! Dat ga ik gebruiken!"
Teruglopend naar de huiskamer met je vizier en de rainx in handen, realiseerde je je dat het buiten best wel lullig weer is. Het is droog, maar bewolkt en, nou ja, ziet er gewoon niet zo uitnodigend uit. Je baalt, want een fietstochtje in de heerlijke najaarszon zag je wel zitten.
Enfin, je loopt de huiskamer in en gaat rustig zitten. Doekjes in de aanslag en gedachtenloos ga je op je gemakje zitten poetsen. Tot je vriendin binnenkomt en hysterisch begint te schreeuwen: "Klonk! Rondgedraaide idioot! Ik dacht al, waar komt die stank vandaan, het hele godvergeve huis stinkt er naar! Nou, nu weet je het wel, vanavond met blote billen naar bed!"
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed verzonnen
maar het antwoord was simpeler, ik had het doekje waarmee ik het gedaan had vlak bij me laten liggen waardoor die stank zo makkelijk mijn neusgaten kon penetreren
Mannen schijtenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
Ik moest me net toch een partij nodig schijten
ik hoef niet veel meer te doen, dus dat doe ik dan ook maar niet. Het is immers al zondagmiddag ook.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:59 schreef BrandX het volgende:
k moet wat gaan doen hier, maar heb weinig zin
ik denk dat ik de muziek lekker aan zet, en lekker ga knallen.
Stofzuigen, wasje draaien en ophangen, wasje opvouwen, badkamer soppen... ja met 'n muziekje moet het gaan.
nu nog even vijf minuten moed verzamelen.
goed te horen dat je het overleefd hebtquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
het is dat je het zelf zegtquote:
Schijten ftwquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mannen schijtenniet, die poepen alleen.
Schijten is een hoax
Ik wel, maar het porselein op de pot nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed te horen dat je het overleefd hebt
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:02 schreef BrandX het volgende:Marc!
Ja prima hier, aan het genieten van mijn laatste 2 vrije dagen voordat het slaafse leven ook voor mij weer begint (alhoewel... slechts 3,5dgn werken in de week is nog steeds relaxed natuurlijk)
Maar die zijn vervangbaar en jij niet... eeh.. zoiets dan geloof ik.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wel, maar het porselein op de pot niet
moderne motoren lopen niet meer op benzinequote:Op zondag 12 oktober 2008 11:06 schreef BrandX het volgende:
[..]daarna
zonder benzine in de tank kan de motor niet draaien he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |