Omdat Timur die gesloopt schijnt te hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef gerbenp het volgende:
Waarom krijg ik geen beeld op de 3FM WebCam?
Ach, op die commentator van SBS zit ik eigenlijk ook niet te wachten. Dus ik mis 't in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij sommige sportharten is dat onverdragelijk.
Das wel heel weinig iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:33 schreef Sersjee het volgende:
60 rozen voor 5 euro? Verlepte zeker...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef on_air het volgende:
[..].
De foto's zullen ook wel volgen. Hopelijk snel.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:33 schreef Sersjee het volgende:
60 rozen voor 5 euro? Verlepte zeker...
weer een poging tot liefde, wat niets geworden isquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Jaar of 8 geleden nog dik 70 gulden voor 77 rozen betaald, dus dat is vast nu een stukkie meer.
Hmja... niet dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Als ze nou eens realtime de site zouden updaten.
Werk in een tuincentrum, dus heb wel enig besef van prijzenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef on_air het volgende:
Hoe weten jullie die roos prijzen? En waarom zoveel rozen?
Ow jawel, toen welquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weer een poging tot liefde, wat niets geworden is
Nog tips voor iTunes? Dwnen, pimpen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef on_air het volgende:
Ben trouwens aan de iPod. En ja, dat is heel wat voor mij.
Mijn Sony mp3spelert was wel heel erg deaud.
Is niet veel te pimpenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Nog tips voor iTunes? Dwnen, pimpen...
iPod touch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef on_air het volgende:
Woeiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef on_air het volgende:
Huh?! Waar heb je rest van 't album gehoord? Ik heb 't hele album nog niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heerlijk nummer van de killers, de rest van het album is ook erg lekker , aanrader.
Doe de groeten maar terug!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen de groeten van Janneke...ze is nu op Terschelling
Nano 16G.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Woei. Goed bezig, mevrouw op de lucht. Welke heb je? Standaard iPod met véél gigabytes?
weggooien ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Nog tips voor iTunes? Dwnen, pimpen...
zozo moest ze niet klussenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen de groeten van Janneke...ze is nu op Terschelling
zijn alternatieve tools voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat wil je dan gebruiken om muziek makkelijk op je iPod te zetten
Winamp, en dan de ipod tool pakken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... Nouja, ik vind iTunes wel prettigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Winamp, en dan de ipod tool pakken.
Dat is het niet! Ga het lekker gebruiken, maar ben altijd wat huiverig geweest voor het iTunes/iPod imperium.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen keuze he, de ene vind appels lekker en de andere peren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... Nouja, ik vind iTunes wel prettig. Maar ik ben dan ook Mac-addict
.
Seriously? Interesting. Maar iTunes is nu al aan het pompenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Winamp, en dan de ipod tool pakken.
Jummie, peren!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen keuze he, de ene vind appels lekker en de andere peren.
Doe ze de groeten daar in Éire!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Even een kort berichtje:
Ietsie Pietsie Pansie, Broekie is op vakantie
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen keuze he, de ene vind appels lekker en de andere peren.
Geniet er van , je kan het goed gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Even een kort berichtje:
Er zijn ook genoeg mp3-spelers te vinden waar 'n beter geluid uit komt dan uit de iPod.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is het niet! Ga het lekker gebruiken, maar ben altijd wat huiverig geweest voor het iTunes/iPod imperium.
Enjoy!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Even een kort berichtje:
met dat laatste ben ik roerend eens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mp3-spelers te vinden waar 'n beter geluid uit komt dan uit de iPod.
De standaard oordopjes vervangen voor 'n setje betere scheelt ook al 'n heleboel!!
Ah, mooi!! Nog maar 's luisteren dan. Van de muziek van James wordt ik niet echt vrolijk..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, That's Live van vanavond staat online.
Qua gebruik is de iPod wel érg ideaal. Er hangt helaas wel 'n duur prijskaartje aan de betere oordopjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met dat laatste ben ik roerend eens.
koop bv de goedkoopste sennheiser en je hebt al 10x beter geluid dan die ipod krengen.
ben zelf fan van fabrikant iwon , heb zelf de D2.
* Sirolf heeft de Cowon iAudio 5 (al een aantal jaar). Is maar 1GB, maar voor mij is het genoeg en het klinkt goed met een setje Sennheiser oordopjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
koop bv de goedkoopste sennheiser en je hebt al 10x beter geluid dan die ipod krengen.
ben zelf fan van fabrikant iwon , heb zelf de D2.
34,95 voor zeer goede dopjes (in-ears) van sennheiser , oa goedkoop bij bol te koop de 300cxquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Qua gebruik is de iPod wel érg ideaal. Er hangt helaas wel 'n duur prijskaartje aan de betere oordopjes.
Ik heb zelf deze voor m'n iPhone en iPod. Erg prettig geluidquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik had toen ik de dopjes kocht het geld er nog niet voor over, maar weet dat die van jou tot de top behoren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze voor m'n iPhone en iPod. Erg prettig geluid. En ze zien er ook nog strak uit.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Qua gebruik is de iPod wel érg ideaal. Er hangt helaas wel 'n duur prijskaartje aan de betere oordopjes.
Hmm, ik heb er 'n aantal jaar geleden iets van ¤ 70,- voor betaald. Maar ze doen 't nog steeds prima!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
34,95 voor zeer goede dopjes (in-ears) van sennheiser , oa goedkoop bij bol te koop de 300cx
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb er zelf ook ~90 euro voor uitgegeven, maar dat is 't wel waard
.
Al kan 't altijd duurder natuurlijk![]()
.
"U kunt dit product als eerste beoordelen." En "gratis geleverd." Ja, dat zal best met die prijs.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat de verkoopcijfers van die dure oordopjes zijn.
Kolerequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb er zelf ook ~90 euro voor uitgegeven, maar dat is 't wel waard
.
Al kan 't altijd duurder natuurlijk![]()
.
zou het er ook nooit voor uitgeven, zeker niet aangezien die klote sleaves bijna nergens verkrijgbaar zijn.quote:
Denk dat ze best verkocht worden. Door de echte audiofielenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat de verkoopcijfers van die dure oordopjes zijn.
Da's 't probleem met de meeste oordopjes. En als je ze ergens krijgt, moet je er belachelijk veel voor dokken...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou het er ook nooit voor uitgeven, zeker niet aangezien die klote sleaves bijna nergens verkrijgbaar zijn.
Er zullen inderdaad vast wel van die gekken zijn. Ik zou er in ieder geval nog geen seconde over na hoeven te denken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat ze best verkocht worden. Door de echte audiofielen.
als het echte audiofielen waren, sloten ze die oordopjes van 400+ euro niet aan op een ipodquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad vast wel van die gekken zijn. Ik zou er in ieder geval nog geen seconde over na hoeven te denken.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als het echte audiofielen waren, sloten ze die oordopjes van 400+ euro niet aan op een ipod
Welkomquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:05 schreef Ieteke het volgende:
Yeah, hier ben ik Eliza! nu ben ik ook lid enzo
Dat magquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
*dames en heren mag ik u voorstellen aan Ieteke...grootste Gerard fan van heel Lochem*
Welkom in ons middenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:05 schreef Ieteke het volgende:
Dat je die tijdens koefnoen kijken tegenkomtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
*dames en heren mag ik u voorstellen aan Ieteke...grootste Gerard fan van heel Lochem*
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je die tijdens koefnoen kijken tegenkomt
kijk dat is handig, zo mogen meer mensen naar ons topic reeks komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
op msn![]()
wij hebben elkaar op hyves ontmoet!
Hallo en welkom!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:05 schreef Ieteke het volgende:
Wil je je een klein beetje introduceren , je profiel zegt nl nog niet zoveel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:07 schreef Ieteke het volgende:
haha dankjewel, ik heb er miljoenen voor neergelegd!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:12 schreef Sirolf het volgende:
Domien zegt 'ik zal de webcam wegschakelen'...
Eh... die doet het al sinds vanochtend niet...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Ieteke het volgende:
Jaja, we kennen elkaar van hyves en msn enzo.. Misschien moeten we Rianne hier ook eens heenlokken. Of zit ze hier al... ookal een Gerard fan haha
Mogen ook andere 3fm fans zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Ieteke het volgende:
Jaja, we kennen elkaar van hyves en msn enzo.. Misschien moeten we Rianne hier ook eens heenlokken. Of zit ze hier al... ookal een Gerard fan haha
Doen we het andersom, van welke muziek houd je niet ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:18 schreef Ieteke het volgende:
Natuuurlijk wil ik me introduceren.. profiel enzo moet nog een keer boeiender worden. Maar ben 20, kom uit Lochem... een gat in GelderlandEn verder, tja... wat zal ik zeggen... Luister vaak 3fm natuurlijk en vraag me niet naar mn muzieksmaak want die is zo breed!
Hardcore... Punk of house?quote:
Ze hopen op tietenfoto'squote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zijn jullie allemaal lief zeg
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef on_air het volgende:
Nee, lekker iTunes... toevoegen van twee nieuwe albums doettie nie. Gaat prima.
Of 10 bier in z'n mik.quote:
quote:
Voelde mij afgelopen donderdag na 7 witbier, 2 japans bier , 2 witte wijn en 1 baileys toch ook aardig wappy.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij 10 bier al zo gaan praten? Die jongen is ook niks gewend..
![]()
Chelsea Dagger!!
Ik zeg alleen maar "Uitzendingen met Oud & Nieuw".quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij 10 bier al zo gaan praten? Die jongen is ook niks gewend..
![]()
Chelsea Dagger!!
Fry was erg goed bij NMTB.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:37 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik peer 'em. Never mind the Buzzcocks in de herhaling op BBC2, met als gast teamcaptainStephen Fry
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voelde mij afgelopen donderdag na 7 witbier, 2 japans bier , 2 witte wijn en 1 baileys toch ook aardig wappy.
met toch 9% op de fles, het smaakt inderdaad niet naar bierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:38 schreef borisz het volgende:
Japans bier, dat is water met een smaakje.
Ah, ik ben 'n luie donder dus..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:40 schreef on_air het volgende:
[..]
PI PI PI: De teloorgang van de PI.
Zap naar BBC2 en je zult 't zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is Never mind the Buzzcocks toch eigenlijk
ik ga ook Stenders kijkequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar weer een Stenders kijken
Voor zolang ik het volhou tenminste![]()
ah je hebt het nu over basketbalquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Aloa !![]()
Terug uit de Martiniplaza.. dramatische wedstrijd tegen Nijmegen. Heeeel snel vergeten en nu maar even genieten van Weekend DNA.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Aloa !![]()
Terug uit de Martiniplaza.. dramatische wedstrijd tegen Nijmegen. Heeeel snel vergeten en nu maar even genieten van Weekend DNA.
Moi Stadjer!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Aloa !![]()
Goed plan. Ik trek ook maar 's een biertje open.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel trekt een Guinness open.
Tja.. Ik scroll altijd naar beneden. Dan staan de PI's niet meer in beeld. Zal wat minder gaan scrollen dus..quote:
Ik snap het niet... Quick reply?... PI's... Ook bij quoten. Je moet toch iets van (on)duidelijkheid of/danwel verwarring zaaien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tja.. Ik scroll altijd naar beneden. Dan staan de PI's niet meer in beeld. Zal wat minder gaan scrollen dus..
uuhhm jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah je hebt het nu over basketbal
Ik gebruik altijd de "normale quote". Als ik dan helemaal naar beneden scroll staan de PI's buiten 't beeld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Quick reply?... PI's... Ook bij quoten. Je moet toch iets van (on)duidelijkheid of/danwel verwarring zaaien.
A moi !quote:
Ach, dat is nu zo'n beetje standaard bij elk einde van 't uur. Maar ben er nog niet aan gewend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
A moi !
Trouwens, dan start Domien het leuke Sex on fire om deze na 1minuut te moeten afbreken vanwege de reclame. Praat dan de tijd vol, ofzo..
Wil er ook niet aangewend raken , is zo'n stomme gewoonte aan het wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach, dat is nu zo'n beetje standaard bij elk einde van 't uur. Maar ben er nog niet aan gewend.
Zal wel het resultaat zijn van nog meer platen in een uur, maar of dergelijke eindes nou zo geslaagd zijn betwijfel ik wel. Eens even kijken of er nog wat op de buis isquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach, dat is nu zo'n beetje standaard bij elk einde van 't uur. Maar ben er nog niet aan gewend.
Inderdaad. De laatste dagen is 't ook wel erg vaak gebeurd..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil er ook niet aangewend raken , is zo'n stomme gewoonte aan het worden
Stenders late vermaak!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel het resultaat zijn van nog meer platen in een uur, maar of dergelijke eindes nou zo geslaagd zijn betwijfel ik wel. Eens even kijken of er nog wat op de buis is
Ik heb 't lang geleden op Talpa al 's gezien, maar ik ben de helft vergeten merk ik..quote:
Heb 't nog nooit gezien, want toen kende ik heel die Rob Stenders nog nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 't lang geleden op Talpa al 's gezien, maar ik ben de helft vergeten merk ik..
Whehehe..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 't nog nooit gezien, want toen kende ik heel die Rob Stenders nog niet![]()
je hebt in het verleden wat gemistquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 't nog nooit gezien, want toen kende ik heel die Rob Stenders nog niet![]()
Daar kwam ik van de week ook achter, met die VrijdagmiddagBingoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt in het verleden wat gemist
lol ik sgreif welles raar jahquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"Amole, amole, amole!!"
Oh, en hoe je Chinees schrijft.
Ik moet er wel om lachen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol ik sgreif welles raar jah
quote:
Dus..quote:a vid i couldn't find on this site so uploaded it.
Also has a special meaning to me and is for someone special in my heart forever even if we're no longer together.![]()
you know who you are........ Man**** San***
op mijn harde schijf , als je het wil luisteren stuur even een pbquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Trouwens, waar heb je 't album van The Killers al gehoord m_a_w?
Ah, oké. Komt er dan zo aan!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op mijn harde schijf , als je het wil luisteren stuur even een pb
Oh, die. Die had ik al wel gevonden. Maar dat is helaas niet 't nieuwe album..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op mijn harde schijf , als je het wil luisteren stuur even een pb
of anders hier : download
Day & Age is nog niet gereleased of gelekt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, die. Die had ik al wel gevonden. Maar dat is helaas niet 't nieuwe album..
Ik vond 't al vreemd. Omdat jequote:Op zondag 12 oktober 2008 00:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Day & Age is nog niet gereleased of gelekt.
schreef, dacht ik dat ik 'n gelekte versie had gemist. Helaas, nog ff geduld hebben dus..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heerlijk nummer van de killers, de rest van het album is ook erg lekker , aanrader.
Die heb ik vanmiddag ook nog even aan gehad. Mijn opname valt alleen een paar seconden na het begin van het eerste nummer binnen (zelf opgenomen vorige week vanaf de Vlaamse zender Canvas).quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
* DiedjeeJ zet The Killers, Live @ Abbey Road dan nog maar 's op.
Ze staan ook wel op YT. Dat wordt ff rippen dus als je 'm helemaal wilt hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook nog even aan gehad. Mijn opname valt alleen een paar seconden na het begin van het eerste nummer binnen (zelf opgenomen vorige week vanaf de Vlaamse zender Canvas).
DiedjeeJquote:
Moequote:
Ja, geen idee eigenlijkquote:
Iddquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Er is helaas herrie op de radio vannacht..
Mss komt het doordat ik de hele avond met een vriendin Amsterdam ingeweest ben om te fotograferenquote:
Idd, want als ik momenteel niets aan zou hebben, dan zou ik gek worden van het gebonk wat bij MTV vandaan komt volgens mijquote:
Oja. En? Gelukt? En heb je iets om te laten zien?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss komt het doordat ik de hele avond met een vriendin Amsterdam ingeweest ben om te fotograferen
Ja, is zeker gelukt. Heb nog niets om te laten zien, moet morgen eerst alles gaan selecteren, want bij nachtfotografie heb je heel vaak dat de foto's niet scherp zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oja. En? Gelukt? En heb je iets om te laten zien?
Is 't zo erg dan? *zapt* Oh, ik zie Adele..quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Idd, want als ik momenteel niets aan zou hebben, dan zou ik gek worden van het gebonk wat bij MTV vandaan komt volgens mij
Ah, oké. Wat heb je gefotografeerd?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, is zeker gelukt. Heb nog niets om te laten zien, moet morgen eerst alles gaan selecteren, want bij nachtfotografie heb je heel vaak dat de foto's niet scherp zijn
Ik woon naast de MTV studio's zo'n beetjequote:Op zondag 12 oktober 2008 01:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is 't zo erg dan? *zapt* Oh, ik zie Adele..*zapt*.
We hebben vooral elkaar gefotografeerd, dingen uitproberen met sluitertijden en licht enzo... Deze foto is van toen het donker begon te worden:quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, oké. Wat heb je gefotografeerd?
Leuk, zo'n dubbelgesprek trouwens..![]()
Ah, kun je Adele zo uitzwaaien. Ze is net klaar.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik woon naast de MTV studio's zo'n beetje
Mooi!! Ik had gedacht dat 't nog donkerder zou zijn eigenlijk.. Of heb je die ook gemaakt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
We hebben vooral elkaar gefotografeerd, dingen uitproberen met sluitertijden en licht enzo... Deze foto is van toen het donker begon te worden:
[ afbeelding ]
Ja, de laatste foto is denk om half 12 oid gemaaktquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mooi!! Ik had gedacht dat 't nog donkerder zou zijn eigenlijk.. Of heb je die ook gemaakt?
Staat er nog wel wat anders dan zwart op de foto als 'ie zo laat is geschoten?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, de laatste foto is denk om half 12 oid gemaakt
Zekersquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Staat er nog wel wat anders dan zwart op de foto als 'ie zo laat is geschoten?
Het bewijs komt eerdaags welquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb er echt geen verstand van. Vandaar..
Trusten!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:54 schreef MutZ het volgende:
Maar goed, ik ga m'n laptop het bed uitgooien en pitten
Jij ook!quote:
Ik was 't niet weer van plan eigenlijk..quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:08 schreef Sirolf het volgende:
Wat een drukte nog hier op dit tijdstip. Jullie gaan toch niet weer een half topic vollullen deze nacht?
Ik iig niet, want het is tijd om te gaan slapen.
quote:
quote:Dood aan JOOST!
quote:hopen dat hij onder een auto terechtkomt
Typische Youtube-botheid.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
De reacties op je filmpje Ontknoping 'Otto-mysterie' zijn ook weer van 'n hoog niveau zo te zien.
[..]
[..]
Ohja, daarom luister ik dus niet naar Timur... en omdat ik nog sliep natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Ongeïnformeerde klojo Timur na het nieuws met z'n shownieuws."Ernst-Paul Hasselbach, presenteerde vroeger Expeditie Robinson, nu doet ie iets op RTL, is gisteren van een brug af gefffffflikkerd en is overleden."
Anders lees je je even in en breng je het een beetje respectvol. Waardeloze kwal.
Lucky you.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, daarom luister ik dus niet naar Timur... en omdat ik nog sliep natuurlijk.
ah, dat klinkt weer als de ouderwetse Timurquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Ongeïnformeerde klojo Timur na het nieuws met z'n shownieuws."Ernst-Paul Hasselbach, presenteerde vroeger Expeditie Robinson, nu doet ie iets op RTL, is gisteren van een brug af gefffffflikkerd en is overleden."
Anders lees je je even in en breng je het een beetje respectvol. Waardeloze kwal.
Hoorde 't ook jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Die 2008 remix is best lekker. Vaak zijn die 2XXX remixen niet zo bestquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Show Me Love.
Gisteren nog de original 12" van meneer Liebrand binnengetrokken.
Deze 12" was alleen van Show Me Love en stond samen met een aantal andere nummers in een fijn torrentjequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die 2008 remix is best lekker. Vaak zijn die 2XXX remixen niet zo best
Was te verwachten. En Maricha met een grote roze koffer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
MetMichiel op Schiphol.
Vanuit de Starbucks, en hop naar 't vliegtuig.
Ziet er nog best heftig uit: fotoquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Tevens mijn opener morgenochtend.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:23 schreef Litton-Lane het volgende:- MGMT - KIDS
Dat is nog eens lekker de radio aanzetten!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef Eric Corton het volgende:
Digibeet die ik ben.(Bestaan er ook logs op vinyl??)
Dat was ff genieten van 'n flashback momentje. M'n ouders zijn beide liefhebbers van de muziek van U2.quote:
Veel te weinig inderdaad..quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Te weinig Santogold op de radio
De komende twee weken kan ie het ook niet ff aan Michiel vragen. Gerard is trouwens wel lekker aan het bloggen geslagen. Had wel verwacht dat ie de Freak11 elke week zou plaatsen, maar verder niet veel meer zou vertellen dan dat hij op zn hyves-weblog deed.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"Snap er dus eigenlijk nog geen reet van."![]()
Klik op: Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef Eric Corton het volgende:quote:
Ik ook. Prachtige plaat!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:22 schreef on_air het volgende:
Daarom is het toch geweldig! One on one Mad World.
Ik ben er gelukkig mee.
Hey Diedjeej!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hey MutZ!!![]()
Waarom denk ik bij die plaat toch telkens "Roepie, roepie"..
Ik ben inmiddels een uurtje wakkerquote:
Dat dacht ik ook. Voordat ik op de link klikte..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: hé, Corton ook hier
Tegenvaller
Dan baal jequote:Op zondag 12 oktober 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben al sinds 11 uur op omdat ik om half 12 training had.
training ging alleen niet door
Nee, dat niet. Ik denk dan op één of andere manier aan de Roepie Roepie Vogel van vroeger..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hey Diedjeej!
Kredietcrisisperikelen soms?
Klein beetje maar. Moet vandaag nog een onderzoeksopzet naar mn docent versturen. Laatste dagen zo druk (en ziek) geweest dat ik er nog niet aan toe was gekomen. Als ik training had gehad dan was ik waarschijnlijk de hele middag brak op de bank voor de tv gaan liggen. Nu kon ik er met frisse tegenzin aan beginnen en is het al bijna afquote:
Een geluk bij een ongeluk dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Moet vandaag nog een onderzoeksopzet naar mn docent versturen. Laatste dagen zo druk (en ziek) geweest dat ik er nog niet aan toe was gekomen. Als ik training had gehad dan was ik waarschijnlijk de hele middag brak op de bank voor de tv gaan liggen. Nu kon ik er met frisse tegenzin aan beginnen en is het al bijna af
Woensdag van half 11 tot half 3 weg om op school te eten en te horen dat de les niet doorging. Was ook niet leukquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef Marc63 het volgende:
Nu kon ik er met frisse tegenzin aan beginnen en is het al bijna af
Das wel een hele vreemde gedachtengangquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik denk dan op één of andere manier aan de Roepie Roepie Vogel van vroeger..
Ah, toch niet zo heel zwart. Maar goed dat er wat lampen staan daar..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:38 schreef MutZ het volgende:
@ DiedjeeJ, deze is ook van gisteravond
[ afbeelding ]
Zonder licht kom je nergens iddquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, toch niet zo heel zwart. Maar goed dat er wat lampen staan daar..
Goed ge-edit hequote:Op zondag 12 oktober 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: hé, Corton ook hier
Tegenvaller
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zonder licht kom je nergens iddDit is overigens op het Leidseplein
quote:
Altijd 'n straatlantaarn meenemen dus..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zonder licht kom je nergens iddDit is overigens op het Leidseplein
Dat neemt zoveel ruimte in beslagquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Altijd 'n straatlantaarn meenemen dus..![]()
Oh, genoeg licht inderdaad. Als je de flits in 't donker gebruikt krijg je van die rare foto's.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat neemt zoveel ruimte in beslagMaar dit is een voorbeeld van een foto zonder flits, maar met straatlantaarn.
[ afbeelding ]
Ik vind Spiralling 'n betere plaat dan Lovers are losing. Er zit wat meer tempo in Spiralling en Lovers are losing boeit me van begin tot eind totaal niet..quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:16 schreef Marc63 het volgende:
Het ligt denk ik aan Stuart Price, maar ik vind deze plaat van Keane klinken alsof ze een slap aftreksel van een Killers-plaat wilden maken.
Spiraling vond ik wat meer pit in zitten.
Dan weet je bij deze de oplossingquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, genoeg licht inderdaad. Als je de flits in 't donker gebruikt krijg je van die rare foto's.
Dat weet ik dan nog wel, uit eigen ervaring.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |