Ah, kun je Adele zo uitzwaaien. Ze is net klaar.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik woon naast de MTV studio's zo'n beetje
Mooi!! Ik had gedacht dat 't nog donkerder zou zijn eigenlijk.. Of heb je die ook gemaakt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
We hebben vooral elkaar gefotografeerd, dingen uitproberen met sluitertijden en licht enzo... Deze foto is van toen het donker begon te worden:
[ afbeelding ]
Ja, de laatste foto is denk om half 12 oid gemaaktquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mooi!! Ik had gedacht dat 't nog donkerder zou zijn eigenlijk.. Of heb je die ook gemaakt?
Staat er nog wel wat anders dan zwart op de foto als 'ie zo laat is geschoten?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, de laatste foto is denk om half 12 oid gemaakt
Zekersquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Staat er nog wel wat anders dan zwart op de foto als 'ie zo laat is geschoten?
Het bewijs komt eerdaags welquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb er echt geen verstand van. Vandaar..
Trusten!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:54 schreef MutZ het volgende:
Maar goed, ik ga m'n laptop het bed uitgooien en pitten
Jij ook!quote:
Ik was 't niet weer van plan eigenlijk..quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:08 schreef Sirolf het volgende:
Wat een drukte nog hier op dit tijdstip. Jullie gaan toch niet weer een half topic vollullen deze nacht?
Ik iig niet, want het is tijd om te gaan slapen.
quote:
quote:Dood aan JOOST!
quote:hopen dat hij onder een auto terechtkomt
Typische Youtube-botheid.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
De reacties op je filmpje Ontknoping 'Otto-mysterie' zijn ook weer van 'n hoog niveau zo te zien.
[..]
[..]
Ohja, daarom luister ik dus niet naar Timur... en omdat ik nog sliep natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Ongeïnformeerde klojo Timur na het nieuws met z'n shownieuws."Ernst-Paul Hasselbach, presenteerde vroeger Expeditie Robinson, nu doet ie iets op RTL, is gisteren van een brug af gefffffflikkerd en is overleden."
Anders lees je je even in en breng je het een beetje respectvol. Waardeloze kwal.
Lucky you.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, daarom luister ik dus niet naar Timur... en omdat ik nog sliep natuurlijk.
ah, dat klinkt weer als de ouderwetse Timurquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Ongeïnformeerde klojo Timur na het nieuws met z'n shownieuws."Ernst-Paul Hasselbach, presenteerde vroeger Expeditie Robinson, nu doet ie iets op RTL, is gisteren van een brug af gefffffflikkerd en is overleden."
Anders lees je je even in en breng je het een beetje respectvol. Waardeloze kwal.
Hoorde 't ook jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Die 2008 remix is best lekker. Vaak zijn die 2XXX remixen niet zo bestquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Show Me Love.
Gisteren nog de original 12" van meneer Liebrand binnengetrokken.
Deze 12" was alleen van Show Me Love en stond samen met een aantal andere nummers in een fijn torrentjequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die 2008 remix is best lekker. Vaak zijn die 2XXX remixen niet zo best
Was te verwachten. En Maricha met een grote roze koffer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
MetMichiel op Schiphol.
Vanuit de Starbucks, en hop naar 't vliegtuig.
Ziet er nog best heftig uit: fotoquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Tevens mijn opener morgenochtend.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:23 schreef Litton-Lane het volgende:- MGMT - KIDS
Dat is nog eens lekker de radio aanzetten!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef Eric Corton het volgende:
Digibeet die ik ben.(Bestaan er ook logs op vinyl??)
Dat was ff genieten van 'n flashback momentje. M'n ouders zijn beide liefhebbers van de muziek van U2.quote:
Veel te weinig inderdaad..quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Te weinig Santogold op de radio
De komende twee weken kan ie het ook niet ff aan Michiel vragen. Gerard is trouwens wel lekker aan het bloggen geslagen. Had wel verwacht dat ie de Freak11 elke week zou plaatsen, maar verder niet veel meer zou vertellen dan dat hij op zn hyves-weblog deed.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"Snap er dus eigenlijk nog geen reet van."![]()
Klik op: Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef Eric Corton het volgende:quote:
Ik ook. Prachtige plaat!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:22 schreef on_air het volgende:
Daarom is het toch geweldig! One on one Mad World.
Ik ben er gelukkig mee.
Hey Diedjeej!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hey MutZ!!![]()
Waarom denk ik bij die plaat toch telkens "Roepie, roepie"..
Ik ben inmiddels een uurtje wakkerquote:
Dat dacht ik ook. Voordat ik op de link klikte..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: hé, Corton ook hier
Tegenvaller
Dan baal jequote:Op zondag 12 oktober 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben al sinds 11 uur op omdat ik om half 12 training had.
training ging alleen niet door
Nee, dat niet. Ik denk dan op één of andere manier aan de Roepie Roepie Vogel van vroeger..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hey Diedjeej!
Kredietcrisisperikelen soms?
Klein beetje maar. Moet vandaag nog een onderzoeksopzet naar mn docent versturen. Laatste dagen zo druk (en ziek) geweest dat ik er nog niet aan toe was gekomen. Als ik training had gehad dan was ik waarschijnlijk de hele middag brak op de bank voor de tv gaan liggen. Nu kon ik er met frisse tegenzin aan beginnen en is het al bijna afquote:
Een geluk bij een ongeluk dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Moet vandaag nog een onderzoeksopzet naar mn docent versturen. Laatste dagen zo druk (en ziek) geweest dat ik er nog niet aan toe was gekomen. Als ik training had gehad dan was ik waarschijnlijk de hele middag brak op de bank voor de tv gaan liggen. Nu kon ik er met frisse tegenzin aan beginnen en is het al bijna af
Woensdag van half 11 tot half 3 weg om op school te eten en te horen dat de les niet doorging. Was ook niet leukquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef Marc63 het volgende:
Nu kon ik er met frisse tegenzin aan beginnen en is het al bijna af
Das wel een hele vreemde gedachtengangquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik denk dan op één of andere manier aan de Roepie Roepie Vogel van vroeger..
Ah, toch niet zo heel zwart. Maar goed dat er wat lampen staan daar..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:38 schreef MutZ het volgende:
@ DiedjeeJ, deze is ook van gisteravond
[ afbeelding ]
Zonder licht kom je nergens iddquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, toch niet zo heel zwart. Maar goed dat er wat lampen staan daar..
Goed ge-edit hequote:Op zondag 12 oktober 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: hé, Corton ook hier
Tegenvaller
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zonder licht kom je nergens iddDit is overigens op het Leidseplein
quote:
Altijd 'n straatlantaarn meenemen dus..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zonder licht kom je nergens iddDit is overigens op het Leidseplein
Dat neemt zoveel ruimte in beslagquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Altijd 'n straatlantaarn meenemen dus..![]()
Oh, genoeg licht inderdaad. Als je de flits in 't donker gebruikt krijg je van die rare foto's.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat neemt zoveel ruimte in beslagMaar dit is een voorbeeld van een foto zonder flits, maar met straatlantaarn.
[ afbeelding ]
Ik vind Spiralling 'n betere plaat dan Lovers are losing. Er zit wat meer tempo in Spiralling en Lovers are losing boeit me van begin tot eind totaal niet..quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:16 schreef Marc63 het volgende:
Het ligt denk ik aan Stuart Price, maar ik vind deze plaat van Keane klinken alsof ze een slap aftreksel van een Killers-plaat wilden maken.
Spiraling vond ik wat meer pit in zitten.
Dan weet je bij deze de oplossingquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, genoeg licht inderdaad. Als je de flits in 't donker gebruikt krijg je van die rare foto's.
Dat weet ik dan nog wel, uit eigen ervaring.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |