Zekersquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Staat er nog wel wat anders dan zwart op de foto als 'ie zo laat is geschoten?
Het bewijs komt eerdaags welquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb er echt geen verstand van. Vandaar..
Trusten!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:54 schreef MutZ het volgende:
Maar goed, ik ga m'n laptop het bed uitgooien en pitten
Jij ook!quote:
Ik was 't niet weer van plan eigenlijk..quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:08 schreef Sirolf het volgende:
Wat een drukte nog hier op dit tijdstip. Jullie gaan toch niet weer een half topic vollullen deze nacht?
Ik iig niet, want het is tijd om te gaan slapen.
quote:
quote:Dood aan JOOST!
quote:hopen dat hij onder een auto terechtkomt
Typische Youtube-botheid.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
De reacties op je filmpje Ontknoping 'Otto-mysterie' zijn ook weer van 'n hoog niveau zo te zien.
[..]
[..]
Ohja, daarom luister ik dus niet naar Timur... en omdat ik nog sliep natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Ongeïnformeerde klojo Timur na het nieuws met z'n shownieuws."Ernst-Paul Hasselbach, presenteerde vroeger Expeditie Robinson, nu doet ie iets op RTL, is gisteren van een brug af gefffffflikkerd en is overleden."
Anders lees je je even in en breng je het een beetje respectvol. Waardeloze kwal.
Lucky you.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, daarom luister ik dus niet naar Timur... en omdat ik nog sliep natuurlijk.
ah, dat klinkt weer als de ouderwetse Timurquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Ongeïnformeerde klojo Timur na het nieuws met z'n shownieuws."Ernst-Paul Hasselbach, presenteerde vroeger Expeditie Robinson, nu doet ie iets op RTL, is gisteren van een brug af gefffffflikkerd en is overleden."
Anders lees je je even in en breng je het een beetje respectvol. Waardeloze kwal.
Hoorde 't ook jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Die 2008 remix is best lekker. Vaak zijn die 2XXX remixen niet zo bestquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Show Me Love.
Gisteren nog de original 12" van meneer Liebrand binnengetrokken.
Deze 12" was alleen van Show Me Love en stond samen met een aantal andere nummers in een fijn torrentjequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die 2008 remix is best lekker. Vaak zijn die 2XXX remixen niet zo best
Was te verwachten. En Maricha met een grote roze koffer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
MetMichiel op Schiphol.
Vanuit de Starbucks, en hop naar 't vliegtuig.
Ziet er nog best heftig uit: fotoquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:32 schreef Cee het volgende:
Tevens mijn opener morgenochtend.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:23 schreef Litton-Lane het volgende:- MGMT - KIDS
Dat is nog eens lekker de radio aanzetten!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef Eric Corton het volgende:
Digibeet die ik ben.(Bestaan er ook logs op vinyl??)
Dat was ff genieten van 'n flashback momentje. M'n ouders zijn beide liefhebbers van de muziek van U2.quote:
Veel te weinig inderdaad..quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Te weinig Santogold op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |