Omdat Timur die gesloopt schijnt te hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef gerbenp het volgende:
Waarom krijg ik geen beeld op de 3FM WebCam?
Ach, op die commentator van SBS zit ik eigenlijk ook niet te wachten. Dus ik mis 't in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij sommige sportharten is dat onverdragelijk.
Das wel heel weinig iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:33 schreef Sersjee het volgende:
60 rozen voor 5 euro? Verlepte zeker...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef on_air het volgende:
[..].
De foto's zullen ook wel volgen. Hopelijk snel.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:33 schreef Sersjee het volgende:
60 rozen voor 5 euro? Verlepte zeker...
weer een poging tot liefde, wat niets geworden isquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Jaar of 8 geleden nog dik 70 gulden voor 77 rozen betaald, dus dat is vast nu een stukkie meer.
Hmja... niet dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Als ze nou eens realtime de site zouden updaten.
Werk in een tuincentrum, dus heb wel enig besef van prijzenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef on_air het volgende:
Hoe weten jullie die roos prijzen? En waarom zoveel rozen?
Ow jawel, toen welquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weer een poging tot liefde, wat niets geworden is
Nog tips voor iTunes? Dwnen, pimpen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef on_air het volgende:
Ben trouwens aan de iPod. En ja, dat is heel wat voor mij.
Mijn Sony mp3spelert was wel heel erg deaud.
Is niet veel te pimpenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Nog tips voor iTunes? Dwnen, pimpen...
iPod touch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef on_air het volgende:
Woeiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef on_air het volgende:
Huh?! Waar heb je rest van 't album gehoord? Ik heb 't hele album nog niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heerlijk nummer van de killers, de rest van het album is ook erg lekker , aanrader.
Doe de groeten maar terug!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen de groeten van Janneke...ze is nu op Terschelling
Nano 16G.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Woei. Goed bezig, mevrouw op de lucht. Welke heb je? Standaard iPod met véél gigabytes?
weggooien ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Nog tips voor iTunes? Dwnen, pimpen...
zozo moest ze niet klussenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
iedereen de groeten van Janneke...ze is nu op Terschelling
zijn alternatieve tools voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat wil je dan gebruiken om muziek makkelijk op je iPod te zetten
Winamp, en dan de ipod tool pakken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... Nouja, ik vind iTunes wel prettigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Winamp, en dan de ipod tool pakken.
Dat is het niet! Ga het lekker gebruiken, maar ben altijd wat huiverig geweest voor het iTunes/iPod imperium.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen keuze he, de ene vind appels lekker en de andere peren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... Nouja, ik vind iTunes wel prettig. Maar ik ben dan ook Mac-addict
.
Seriously? Interesting. Maar iTunes is nu al aan het pompenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Winamp, en dan de ipod tool pakken.
Jummie, peren!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen keuze he, de ene vind appels lekker en de andere peren.
Doe ze de groeten daar in Éire!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Even een kort berichtje:
Ietsie Pietsie Pansie, Broekie is op vakantie
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen keuze he, de ene vind appels lekker en de andere peren.
Geniet er van , je kan het goed gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Even een kort berichtje:
Er zijn ook genoeg mp3-spelers te vinden waar 'n beter geluid uit komt dan uit de iPod.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is het niet! Ga het lekker gebruiken, maar ben altijd wat huiverig geweest voor het iTunes/iPod imperium.
Enjoy!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Even een kort berichtje:
met dat laatste ben ik roerend eens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mp3-spelers te vinden waar 'n beter geluid uit komt dan uit de iPod.
De standaard oordopjes vervangen voor 'n setje betere scheelt ook al 'n heleboel!!
Ah, mooi!! Nog maar 's luisteren dan. Van de muziek van James wordt ik niet echt vrolijk..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, That's Live van vanavond staat online.
Qua gebruik is de iPod wel érg ideaal. Er hangt helaas wel 'n duur prijskaartje aan de betere oordopjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met dat laatste ben ik roerend eens.
koop bv de goedkoopste sennheiser en je hebt al 10x beter geluid dan die ipod krengen.
ben zelf fan van fabrikant iwon , heb zelf de D2.
* Sirolf heeft de Cowon iAudio 5 (al een aantal jaar). Is maar 1GB, maar voor mij is het genoeg en het klinkt goed met een setje Sennheiser oordopjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
koop bv de goedkoopste sennheiser en je hebt al 10x beter geluid dan die ipod krengen.
ben zelf fan van fabrikant iwon , heb zelf de D2.
34,95 voor zeer goede dopjes (in-ears) van sennheiser , oa goedkoop bij bol te koop de 300cxquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Qua gebruik is de iPod wel érg ideaal. Er hangt helaas wel 'n duur prijskaartje aan de betere oordopjes.
Ik heb zelf deze voor m'n iPhone en iPod. Erg prettig geluidquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik had toen ik de dopjes kocht het geld er nog niet voor over, maar weet dat die van jou tot de top behoren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze voor m'n iPhone en iPod. Erg prettig geluid. En ze zien er ook nog strak uit.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Qua gebruik is de iPod wel érg ideaal. Er hangt helaas wel 'n duur prijskaartje aan de betere oordopjes.
Hmm, ik heb er 'n aantal jaar geleden iets van ¤ 70,- voor betaald. Maar ze doen 't nog steeds prima!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
34,95 voor zeer goede dopjes (in-ears) van sennheiser , oa goedkoop bij bol te koop de 300cx
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb er zelf ook ~90 euro voor uitgegeven, maar dat is 't wel waard
.
Al kan 't altijd duurder natuurlijk![]()
.
"U kunt dit product als eerste beoordelen." En "gratis geleverd." Ja, dat zal best met die prijs.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat de verkoopcijfers van die dure oordopjes zijn.
Kolerequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb er zelf ook ~90 euro voor uitgegeven, maar dat is 't wel waard
.
Al kan 't altijd duurder natuurlijk![]()
.
zou het er ook nooit voor uitgeven, zeker niet aangezien die klote sleaves bijna nergens verkrijgbaar zijn.quote:
Denk dat ze best verkocht worden. Door de echte audiofielenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat de verkoopcijfers van die dure oordopjes zijn.
Da's 't probleem met de meeste oordopjes. En als je ze ergens krijgt, moet je er belachelijk veel voor dokken...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou het er ook nooit voor uitgeven, zeker niet aangezien die klote sleaves bijna nergens verkrijgbaar zijn.
Er zullen inderdaad vast wel van die gekken zijn. Ik zou er in ieder geval nog geen seconde over na hoeven te denken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat ze best verkocht worden. Door de echte audiofielen.
als het echte audiofielen waren, sloten ze die oordopjes van 400+ euro niet aan op een ipodquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad vast wel van die gekken zijn. Ik zou er in ieder geval nog geen seconde over na hoeven te denken.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als het echte audiofielen waren, sloten ze die oordopjes van 400+ euro niet aan op een ipod
Welkomquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:05 schreef Ieteke het volgende:
Yeah, hier ben ik Eliza! nu ben ik ook lid enzo
Dat magquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
*dames en heren mag ik u voorstellen aan Ieteke...grootste Gerard fan van heel Lochem*
Welkom in ons middenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:05 schreef Ieteke het volgende:
Dat je die tijdens koefnoen kijken tegenkomtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
*dames en heren mag ik u voorstellen aan Ieteke...grootste Gerard fan van heel Lochem*
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je die tijdens koefnoen kijken tegenkomt
kijk dat is handig, zo mogen meer mensen naar ons topic reeks komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
op msn![]()
wij hebben elkaar op hyves ontmoet!
Hallo en welkom!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:05 schreef Ieteke het volgende:
Wil je je een klein beetje introduceren , je profiel zegt nl nog niet zoveel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:07 schreef Ieteke het volgende:
haha dankjewel, ik heb er miljoenen voor neergelegd!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:12 schreef Sirolf het volgende:
Domien zegt 'ik zal de webcam wegschakelen'...
Eh... die doet het al sinds vanochtend niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |