Er zullen inderdaad vast wel van die gekken zijn. Ik zou er in ieder geval nog geen seconde over na hoeven te denken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat ze best verkocht worden. Door de echte audiofielen.
als het echte audiofielen waren, sloten ze die oordopjes van 400+ euro niet aan op een ipodquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad vast wel van die gekken zijn. Ik zou er in ieder geval nog geen seconde over na hoeven te denken.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als het echte audiofielen waren, sloten ze die oordopjes van 400+ euro niet aan op een ipod
Welkomquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:05 schreef Ieteke het volgende:
Yeah, hier ben ik Eliza! nu ben ik ook lid enzo
Dat magquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
*dames en heren mag ik u voorstellen aan Ieteke...grootste Gerard fan van heel Lochem*
Welkom in ons middenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:05 schreef Ieteke het volgende:
Dat je die tijdens koefnoen kijken tegenkomtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
*dames en heren mag ik u voorstellen aan Ieteke...grootste Gerard fan van heel Lochem*
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je die tijdens koefnoen kijken tegenkomt
kijk dat is handig, zo mogen meer mensen naar ons topic reeks komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
op msn![]()
wij hebben elkaar op hyves ontmoet!
Hallo en welkom!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:05 schreef Ieteke het volgende:
Wil je je een klein beetje introduceren , je profiel zegt nl nog niet zoveel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:07 schreef Ieteke het volgende:
haha dankjewel, ik heb er miljoenen voor neergelegd!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:12 schreef Sirolf het volgende:
Domien zegt 'ik zal de webcam wegschakelen'...
Eh... die doet het al sinds vanochtend niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |