Geniet er van , je kan het goed gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Even een kort berichtje:
Ietsie Pietsie Pansie, Broekie is op vakantie
Er zijn ook genoeg mp3-spelers te vinden waar 'n beter geluid uit komt dan uit de iPod.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is het niet! Ga het lekker gebruiken, maar ben altijd wat huiverig geweest voor het iTunes/iPod imperium.
Enjoy!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Even een kort berichtje:
Ietsie Pietsie Pansie, Broekie is op vakantie
met dat laatste ben ik roerend eens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mp3-spelers te vinden waar 'n beter geluid uit komt dan uit de iPod.
De standaard oordopjes vervangen voor 'n setje betere scheelt ook al 'n heleboel!!
Ah, mooi!! Nog maar 's luisteren dan. Van de muziek van James wordt ik niet echt vrolijk..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, That's Live van vanavond staat online.
Qua gebruik is de iPod wel érg ideaal. Er hangt helaas wel 'n duur prijskaartje aan de betere oordopjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met dat laatste ben ik roerend eens.
koop bv de goedkoopste sennheiser en je hebt al 10x beter geluid dan die ipod krengen.
ben zelf fan van fabrikant iwon , heb zelf de D2.
* Sirolf heeft de Cowon iAudio 5 (al een aantal jaar). Is maar 1GB, maar voor mij is het genoeg en het klinkt goed met een setje Sennheiser oordopjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
koop bv de goedkoopste sennheiser en je hebt al 10x beter geluid dan die ipod krengen.
ben zelf fan van fabrikant iwon , heb zelf de D2.
34,95 voor zeer goede dopjes (in-ears) van sennheiser , oa goedkoop bij bol te koop de 300cxquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Qua gebruik is de iPod wel érg ideaal. Er hangt helaas wel 'n duur prijskaartje aan de betere oordopjes.
Ik heb zelf deze voor m'n iPhone en iPod. Erg prettig geluidquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik had toen ik de dopjes kocht het geld er nog niet voor over, maar weet dat die van jou tot de top behoren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze voor m'n iPhone en iPod. Erg prettig geluid. En ze zien er ook nog strak uit.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Qua gebruik is de iPod wel érg ideaal. Er hangt helaas wel 'n duur prijskaartje aan de betere oordopjes.
Hmm, ik heb er 'n aantal jaar geleden iets van ¤ 70,- voor betaald. Maar ze doen 't nog steeds prima!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
34,95 voor zeer goede dopjes (in-ears) van sennheiser , oa goedkoop bij bol te koop de 300cx
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb er zelf ook ~90 euro voor uitgegeven, maar dat is 't wel waard
.
Al kan 't altijd duurder natuurlijk![]()
.
"U kunt dit product als eerste beoordelen." En "gratis geleverd." Ja, dat zal best met die prijs.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat de verkoopcijfers van die dure oordopjes zijn.
Kolerequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb er zelf ook ~90 euro voor uitgegeven, maar dat is 't wel waard
.
Al kan 't altijd duurder natuurlijk![]()
.
zou het er ook nooit voor uitgeven, zeker niet aangezien die klote sleaves bijna nergens verkrijgbaar zijn.quote:
Denk dat ze best verkocht worden. Door de echte audiofielenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat de verkoopcijfers van die dure oordopjes zijn.
Da's 't probleem met de meeste oordopjes. En als je ze ergens krijgt, moet je er belachelijk veel voor dokken...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou het er ook nooit voor uitgeven, zeker niet aangezien die klote sleaves bijna nergens verkrijgbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |