Fry was erg goed bij NMTB.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:37 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik peer 'em. Never mind the Buzzcocks in de herhaling op BBC2, met als gast teamcaptainStephen Fry
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voelde mij afgelopen donderdag na 7 witbier, 2 japans bier , 2 witte wijn en 1 baileys toch ook aardig wappy.
met toch 9% op de fles, het smaakt inderdaad niet naar bierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:38 schreef borisz het volgende:
Japans bier, dat is water met een smaakje.
Ah, ik ben 'n luie donder dus..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:40 schreef on_air het volgende:
[..]
PI PI PI: De teloorgang van de PI.
Zap naar BBC2 en je zult 't zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is Never mind the Buzzcocks toch eigenlijk
ik ga ook Stenders kijkequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar weer een Stenders kijken
Voor zolang ik het volhou tenminste![]()
ah je hebt het nu over basketbalquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Aloa !![]()
Terug uit de Martiniplaza.. dramatische wedstrijd tegen Nijmegen. Heeeel snel vergeten en nu maar even genieten van Weekend DNA.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Aloa !![]()
Terug uit de Martiniplaza.. dramatische wedstrijd tegen Nijmegen. Heeeel snel vergeten en nu maar even genieten van Weekend DNA.
Moi Stadjer!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Aloa !![]()
Goed plan. Ik trek ook maar 's een biertje open.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel trekt een Guinness open.
Tja.. Ik scroll altijd naar beneden. Dan staan de PI's niet meer in beeld. Zal wat minder gaan scrollen dus..quote:
Ik snap het niet... Quick reply?... PI's... Ook bij quoten. Je moet toch iets van (on)duidelijkheid of/danwel verwarring zaaien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tja.. Ik scroll altijd naar beneden. Dan staan de PI's niet meer in beeld. Zal wat minder gaan scrollen dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |