uuhhm jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah je hebt het nu over basketbal
Ik gebruik altijd de "normale quote". Als ik dan helemaal naar beneden scroll staan de PI's buiten 't beeld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Quick reply?... PI's... Ook bij quoten. Je moet toch iets van (on)duidelijkheid of/danwel verwarring zaaien.
A moi !quote:
Ach, dat is nu zo'n beetje standaard bij elk einde van 't uur. Maar ben er nog niet aan gewend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
A moi !
Trouwens, dan start Domien het leuke Sex on fire om deze na 1minuut te moeten afbreken vanwege de reclame. Praat dan de tijd vol, ofzo..
Wil er ook niet aangewend raken , is zo'n stomme gewoonte aan het wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach, dat is nu zo'n beetje standaard bij elk einde van 't uur. Maar ben er nog niet aan gewend.
Zal wel het resultaat zijn van nog meer platen in een uur, maar of dergelijke eindes nou zo geslaagd zijn betwijfel ik wel. Eens even kijken of er nog wat op de buis isquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach, dat is nu zo'n beetje standaard bij elk einde van 't uur. Maar ben er nog niet aan gewend.
Inderdaad. De laatste dagen is 't ook wel erg vaak gebeurd..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil er ook niet aangewend raken , is zo'n stomme gewoonte aan het worden
Stenders late vermaak!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel het resultaat zijn van nog meer platen in een uur, maar of dergelijke eindes nou zo geslaagd zijn betwijfel ik wel. Eens even kijken of er nog wat op de buis is
Ik heb 't lang geleden op Talpa al 's gezien, maar ik ben de helft vergeten merk ik..quote:
Heb 't nog nooit gezien, want toen kende ik heel die Rob Stenders nog nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 't lang geleden op Talpa al 's gezien, maar ik ben de helft vergeten merk ik..
Whehehe..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 't nog nooit gezien, want toen kende ik heel die Rob Stenders nog niet![]()
je hebt in het verleden wat gemistquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 't nog nooit gezien, want toen kende ik heel die Rob Stenders nog niet![]()
Daar kwam ik van de week ook achter, met die VrijdagmiddagBingoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt in het verleden wat gemist
lol ik sgreif welles raar jahquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"Amole, amole, amole!!"
Oh, en hoe je Chinees schrijft.
Ik moet er wel om lachen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol ik sgreif welles raar jah
quote:
Dus..quote:a vid i couldn't find on this site so uploaded it.
Also has a special meaning to me and is for someone special in my heart forever even if we're no longer together.![]()
you know who you are........ Man**** San***
op mijn harde schijf , als je het wil luisteren stuur even een pbquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Trouwens, waar heb je 't album van The Killers al gehoord m_a_w?
Ah, oké. Komt er dan zo aan!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op mijn harde schijf , als je het wil luisteren stuur even een pb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |