quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Ieteke het volgende:
Jaja, we kennen elkaar van hyves en msn enzo.. Misschien moeten we Rianne hier ook eens heenlokken. Of zit ze hier al... ookal een Gerard fan haha
Mogen ook andere 3fm fans zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Ieteke het volgende:
Jaja, we kennen elkaar van hyves en msn enzo.. Misschien moeten we Rianne hier ook eens heenlokken. Of zit ze hier al... ookal een Gerard fan haha
Doen we het andersom, van welke muziek houd je niet ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:18 schreef Ieteke het volgende:
Natuuurlijk wil ik me introduceren.. profiel enzo moet nog een keer boeiender worden. Maar ben 20, kom uit Lochem... een gat in GelderlandEn verder, tja... wat zal ik zeggen... Luister vaak 3fm natuurlijk en vraag me niet naar mn muzieksmaak want die is zo breed!
Hardcore... Punk of house?quote:
Ze hopen op tietenfoto'squote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zijn jullie allemaal lief zeg
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef on_air het volgende:
Nee, lekker iTunes... toevoegen van twee nieuwe albums doettie nie. Gaat prima.
Of 10 bier in z'n mik.quote:
quote:
Voelde mij afgelopen donderdag na 7 witbier, 2 japans bier , 2 witte wijn en 1 baileys toch ook aardig wappy.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij 10 bier al zo gaan praten? Die jongen is ook niks gewend..
![]()
Chelsea Dagger!!
Ik zeg alleen maar "Uitzendingen met Oud & Nieuw".quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij 10 bier al zo gaan praten? Die jongen is ook niks gewend..
![]()
Chelsea Dagger!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |