quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Ieteke het volgende:
Jaja, we kennen elkaar van hyves en msn enzo.. Misschien moeten we Rianne hier ook eens heenlokken. Of zit ze hier al... ookal een Gerard fan haha
Mogen ook andere 3fm fans zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Ieteke het volgende:
Jaja, we kennen elkaar van hyves en msn enzo.. Misschien moeten we Rianne hier ook eens heenlokken. Of zit ze hier al... ookal een Gerard fan haha
Doen we het andersom, van welke muziek houd je niet ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:18 schreef Ieteke het volgende:
Natuuurlijk wil ik me introduceren.. profiel enzo moet nog een keer boeiender worden. Maar ben 20, kom uit Lochem... een gat in GelderlandEn verder, tja... wat zal ik zeggen... Luister vaak 3fm natuurlijk en vraag me niet naar mn muzieksmaak want die is zo breed!
Hardcore... Punk of house?quote:
Ze hopen op tietenfoto'squote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zijn jullie allemaal lief zeg
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef on_air het volgende:
Nee, lekker iTunes... toevoegen van twee nieuwe albums doettie nie. Gaat prima.
Of 10 bier in z'n mik.quote:
quote:
Voelde mij afgelopen donderdag na 7 witbier, 2 japans bier , 2 witte wijn en 1 baileys toch ook aardig wappy.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij 10 bier al zo gaan praten? Die jongen is ook niks gewend..
![]()
Chelsea Dagger!!
Ik zeg alleen maar "Uitzendingen met Oud & Nieuw".quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij 10 bier al zo gaan praten? Die jongen is ook niks gewend..
![]()
Chelsea Dagger!!
Fry was erg goed bij NMTB.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:37 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik peer 'em. Never mind the Buzzcocks in de herhaling op BBC2, met als gast teamcaptainStephen Fry
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voelde mij afgelopen donderdag na 7 witbier, 2 japans bier , 2 witte wijn en 1 baileys toch ook aardig wappy.
met toch 9% op de fles, het smaakt inderdaad niet naar bierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:38 schreef borisz het volgende:
Japans bier, dat is water met een smaakje.
Ah, ik ben 'n luie donder dus..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:40 schreef on_air het volgende:
[..]
PI PI PI: De teloorgang van de PI.
Zap naar BBC2 en je zult 't zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is Never mind the Buzzcocks toch eigenlijk
ik ga ook Stenders kijkequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar weer een Stenders kijken
Voor zolang ik het volhou tenminste![]()
ah je hebt het nu over basketbalquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Aloa !![]()
Terug uit de Martiniplaza.. dramatische wedstrijd tegen Nijmegen. Heeeel snel vergeten en nu maar even genieten van Weekend DNA.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Aloa !![]()
Terug uit de Martiniplaza.. dramatische wedstrijd tegen Nijmegen. Heeeel snel vergeten en nu maar even genieten van Weekend DNA.
Moi Stadjer!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Aloa !![]()
Goed plan. Ik trek ook maar 's een biertje open.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel trekt een Guinness open.
Tja.. Ik scroll altijd naar beneden. Dan staan de PI's niet meer in beeld. Zal wat minder gaan scrollen dus..quote:
Ik snap het niet... Quick reply?... PI's... Ook bij quoten. Je moet toch iets van (on)duidelijkheid of/danwel verwarring zaaien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tja.. Ik scroll altijd naar beneden. Dan staan de PI's niet meer in beeld. Zal wat minder gaan scrollen dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |