quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
Titels:niets
Hoogtepunten: EK-finalist in 1980
Olympisch kampioen in 1920
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:29 schreef borisz het volgende:
Bosnie komt op 0-1 door Dzeko
Ook hier, de coach van Bosnië is Miroslav Blazevic en niet Fuad Muzurovic...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
BOSNIE-HERZEGOVINA
Coach: Fuad Muzurovic
Klassement FIFA: 75ste
WK-deelnames: -
en na woensdag: "..ohnee toch nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De wederopstanding is een feit ...
waarom weer die ironie ? Mtis winst hebben we voor het eerst sinds jaren de start eens niet gemist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
waarom weer die ironie ? Mis winst hebben we voor het eerst sinds jaren de start eens niet gemist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die ironie ? Omdat we toch meer 2-0 voorstaan door de zwakte van de Armenen dan de sterkste van de Belgen ... (achterin is het nog altijd dramatisch)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
waarom weer die ironie ? Mtis winst hebben we voor het eerst sinds jaren de start eens niet gemist.
Spijtig dat dit Turken nog scoren. Hup Bosnie !
In die van België ook natuurlijk. Benieuwd wat dat geeft woensdag ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:40 schreef Saviola het volgende:
Als je die samenvatting ziet van Spanje had Estland zeker 4 of 5 open kansen, er zitten toch flink wat gaten in die Spaanse verdediging.
euhm, ik hoop dat dit een typfout is...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:44 schreef Devrim_ het volgende:
2e helft Turkije was erg goed maar na de 2-1 kakte het weer snel in
Zoveel zouden de blessures niet uitmaken als Terim zijn persoonlijke issues met spelers opzij zou zetten. Terim heeft de moeite niet eens genomen om Karan, Tekke en Basturk op te roepen. Zelfs de (op dit moment)niet meer actief voetballende Hakan Sukur zou nog meer kansen benutten dan Mevlut. De keuze voor Mevlut Erdinç en Batuhan Karadeniz, terwijl hij ook kon kiezen voor een Mehmet Yildiz en een Halil Altintop, is ook een rare keuze.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:44 schreef Devrim_ het volgende:
2e helft Turkije was erg goed maar na de 2-1 kakte het weer snel in
Wel tof dat Turkije gewoon wint met heel veel blessures
Ik hoorde Sonck er ook al over klagen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens, wat een dramatische nieuwe grasmat op de Heizel zeg. Kunnen ze daar nu echt eens niks goed doen ...
Dat vraag ik mijzelf ook af, hij is hartstikke goed.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom roept Fatih Terim Mesut Özil (19) van Werder Bremen niet op? Hij doet het erg goed dit seizoen. Als ik mij niet vergis heeft hij er al 4 doelpunten ingelegd in 3 of 4 wedstrijden.
Ik heb net op Wikipedia gelezen dat hij voor Duitsland U-21 heeft gespeeld, maar hij mag toch nog steeds voor het A-team van Turkije uitkomen als hij daar voor kiest? Of niet?
Jaren getouwtrek?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:04 schreef xminator het volgende:
Hoezo er nu mee komt aanzetten? Het is al jaren getouwtrek. Maar Ozil blijft nog gewoon bij jong Duitsland.
Natuurlijk gaat er ook iets verkeerd, maar er spelen ook andere factoren mee.
René tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef BramKVO het volgende:
En wellicht zijn we er alweer aan voor de moeite woensdag, VDE zou met een vijfmansdefensie (Vermaelen-Kompany-Simons-Van Buyten-VD Borre) starten, twee verd midv ervoor (Vertonghen-Fellaini) en Defour uit de ploeg ...
De huidige Belgische ploeg moet het ook vooral van techniek hebben, dus dat is ook in het nadeel van de Belgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:01 schreef Radegast het volgende:
Maargoed, als je tegen Spanje aan moet treden lijkt een slecht veld me juist in het voordeel van de Belgen. Ik zou dus nog even een keer of vier het veld flink omploegen de komende dagen, en dan op woensdag bidden voor een plens regen tijdens de match...
De voorbereiding van de voorbereiding van deze goal was van Vanden Borrequote:
Als dat soort dingen blijft duren worden we straks nog het Griekenland van het WKquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:55 schreef Masanga het volgende:
[..]
De voorbereiding van de voorbereiding van deze goal was van Vanden Borre. Onterechte corner ook, maar ach..who cares
Belgiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, ik schakel al te laat in dus.
geblesseerd afgevallen in de opwarming dacht ik..quote:
Sonck zou de perfecte spits voor PSV zijn geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef Saviola het volgende:
Nee, viel geblesseerd uit in de opwarming
Sonck is trouwens wel in bloedvorm, logisch dat hij net scoort dus.
Al mag hij van mij als hij straks zijn 5de van de match scoort zich blesseren voor een weekje bij de salto die hij maaktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef Saviola het volgende:
Sonck is trouwens wel in bloedvorm, logisch dat hij net scoort dus.
ik ook, erg mooi tenue.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Wat spreekt de tenue kleuren van die belgen toch pure kracht uit.
Ik vind het mooi!
Sonck is een goede opportunist, die altijd gevaarlijk is , kopbalsterk (ondanks zijn lengte) , een valse trage, een degelijk schot ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sonck zou de perfecte spits voor PSV zijn geweest.
Hij was gewoon te weinig voetballer voor wat er bij Ajax van hem verlangd en verwacht werd.
Ja hij had alle eigenschappen die je als rechtsbuiten niet moet hebben en hij miste alle eigenschappen die een rechtsbuiten wel moest hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Sonck is een goede opportunist, die altijd gevaarlijk is , kopbalsterk (ondanks zijn lengte) , een valse trage, een degelijk schot ...
Alleen heeft hij idd niet die techniek om rond te tikken of vier man te dribbelen , maar dat heb je niet nodig op z'n plek bij de rode duivels hier.
Bij Ajax wilde men hem trouwens ook altijd in een 4 3 3 of op de flank opstellen. Heb ik ook nooit gesnapt.
Het is een vernieuwde retro-uitvoering van het tenue dat ze doorgaans in de jaren '70 & '80 (de hoogdagen) al droegen ... Ik vind het ook geslaagd iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Wat spreekt de tenue kleuren van die belgen toch pure kracht uit.
Ik vind het mooi!
En toch is hij dat seizoen erg belangrijk geweest voor Ajax.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja hij had alle eigenschappen die je als rechtsbuiten niet moet hebben en hij miste alle eigenschappen die een rechtsbuiten wel moest hebben
Exact, maar zet hem in de positie waar bv Kezman destijds bij PSV speelde en hij schiet er ook vlotjes 20 op een seizoen binnen hoor ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja hij had alle eigenschappen die je als rechtsbuiten niet moet hebben en hij miste alle eigenschappen die een rechtsbuiten wel moest hebben
Daarom zeg ik ook dat het voor PSV een perfecte spits geweest zou zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Exact, maar zet hem in de positie waar bv Kezman destijds bij PSV speelde en hij schiet er ook vlotjes 20 op een seizoen binnen hoor ...
Vlaams commentaar .. ik ben er ook wel liefhebber van.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef Fukjoeman het volgende:
wat een verademing, deze commentator ipv die draak op rtl
quote:'De scheidsrechter heeft zijn fluit in zijn mond.
Ik bedoel dan wel de scheidsrechtersfluit natuurlijk...'
Tegen ADO maakte hij anders wel een fantastische goalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet Brugge thuis niet. Geweldige dag toenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen ADO maakte hij anders wel een fantastische goal.
Zeg dat nou niet, de minuut erna flatert hij en leid de 1-1 inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef Masanga het volgende:
Fellaini vind ik (wederom) best indrukwekkend in duel. Daarnet even Puyol een koorknappje doen lijken in dat kopduel, net sterke controle ook ..
GOOOOOOOOOOOOOOOL DE ESPAÑA. GOOOOOLAZOOOOO DE INIESTA !!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL de Andrés Iniesta.
Bij gebrek aan WeebI.
En toch vind ik Vandenborre daar ook niet vrijuit gaan. Hij kopt veel te makkelijk naar Fellaini ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:22 schreef Saviola het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, de minuut erna flatert hij en leid de 1-1 in
Kom op, Fellaini kon daar nog 'n pot koffie zetten en 3 rondjes draaien voor er iemand in de buurt was.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En toch vind ik Vandenborre daar ook niet vrijuit gaan. Hij kopt veel te makkelijk naar Fellaini ...
Hoeveel stadions van 50.000 plaatsen heeft Nederland eigenlijk ? Eéntje meer dan wij ? De Arena en de Kuip ?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbalstadions_in_Nederlandquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoeveel stadions van 50.000 plaatsen heeft Nederland eigenlijk ? Eéntje meer dan wij ? De Arena en de Kuip ?
En dan ook net aan 50.000 natuurlijk. Verder ook nog wat vage plannetjes hier en daar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoeveel stadions van 50.000 plaatsen heeft Nederland eigenlijk ? Eéntje meer dan wij ? De Arena en de Kuip ?
Jup die 2.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of België dan nog wel bestaat dus, maar in de volgende shot zei hij erbij vanwege 't gedoe tussen de Walen en de Vlamingen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Jup die 2.
Wat zei Borst precies?
Van mij mag Turkije ook winnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:45 schreef Sensation89 het volgende:
Als Turkije wint win ik de toto
nog steeds 0-0![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kromkampquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
vd. Borre, hadden wij maar zo'n rechtsback
Bij FF dus welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom laad die goal niet?
http://vinovo.magnify.net/video/Belgium-vs-Spain-10-Sonck-goal
En dat van mijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Als Turkije vandaag niet wint.. hoop ik echt dat ze het WK niet halen. Mijn geld
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Als Turkije vandaag niet wint.. hoop ik echt dat ze het WK niet halen. Mijn geld
Die grensrechter, dat is toch ongelofelijk zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geweldig dat commentaar op de Belg.
Van Estland wint iedereen, kom op zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Alleen wedden op Turkije als ze in een toernooi spelen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef Masanga het volgende:
De scheids fluit wel makkelijk tegen Fellaini nu..
En geen buitenspel verdorie..
Het team speelt niet goed tenzij het MOET goed spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Van Estland wint iedereen, kom op zeg
Als ze naar dat toernooi willen lijkt het me handig om geen punten te laten liggen tegen landjes als Estland.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het team speelt niet goed tenzij het MOET goed spelen.
Dus als ze 3 punten moeten halen om naar het toernooi te gaan
Inderdaad, wat een bullshitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze naar dat toernooi willen lijkt het me handig om geen punten te laten liggen tegen landjes als Estland.
Sowieso vind ik het commentaar sufquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Gaal nog bij Ajax![]()
hij loopt iets achter
Zul je zien dat ze flink gaan scoren tegen Spanjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze naar dat toernooi willen lijkt het me handig om geen punten te laten liggen tegen landjes als Estland.
Snap ik ook niet. Gooi dan Stijn Desmet in de ploeg. Die is ook in bloedvorm ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef Saviola het volgende:
Van Damme voor Defour?Weer een echte VDE wissel
Volgens mij zijn op dit moment de Vlamingen in de meerderheid.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef _Mike_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verdeling qua frans/nederlandstalige belden in het eftal?
Discriminatiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn op dit moment de Vlamingen in de meerderheid.
Stijnen, => Nederlands/Italiaansquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef _Mike_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verdeling qua frans/nederlandstalige belgen in het eftal?
Duidelijk, thanksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Stijnen, => Nederlands/Italiaans
Vanden Borre, => Frans
Van Buyten, => Frans
Simons, => Nederlands
Kompany, => tweetalig
Vermaelen, => Nederlands
Vertonghen, => Nederlands
Fellaini, => Frans
Witsel, => Frans
Defour, => Nederlands
Sonck => Nederlands
Daems => Nederlands
Van Damme => Nederlands
kansloosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Devrim krijgt Turkije nog een beetje kansen of is het kansloos met die gasten ?
Afgelopen dus ?
Kansloosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Devrim krijgt Turkije nog een beetje kansen of is het kansloos met die gasten ?
Afgelopen dus ?
quote:
Daar was hij bijnaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik de enige die hier nog wel een penalty voor Spanje uit de lucht ziet vallen ?
Ja leuk hé die regelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu valt ie erbinnen en is het een vrije trap
Zijn absoluut niet de mindere.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef _Mike_ het volgende:
Toch leuk hoe Belgie speelt tegen zo'n wereldploeg
6 euro -> 140 euro.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. je hebt een zelfde soort combo als ik zo te zien.
Ik heb de volgende schandalig lange combo:
Noorwegen - NEDERLAND![]()
Malta - HONGARIJE![]()
AUSTALIE - Qatar![]()
Estland - TURKIJE![]()
Wit Rusland - ENGELAND![]()
Belgie - SPANJE![]()
DUITSLAND - Wales![]()
IERLAND - Cyprus
ITALIE - Montenegro![]()
Iets later dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Villa maakt rond de 75e minuut de 2-1.
Zeker te wetenquote:
Wat is besloten zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:35 schreef NumberNine het volgende:
Zo voorspelbaar, maar toch zo kut, bah!![]()
Zijn ze nog besloten ook, dat buitenspeldoelpunt had natuurlijk gewoon moeten tellen.
Bestolen duhquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Heero87 het volgende:
Je kan je onderhand afvragen wat de FIFA tegen ons heeft..
Ik denk dat hij vandaag in de ogen van de bondstop zijn contractverlenging heeft binnengesleept ... (echt serieus hoor)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef fanneke het volgende:
(maar dan graag met een andere bondscoach).
Dat is nog het ergste. Die hufters die mn combo verneukt hebben op partybets. Bah.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef dvdfreak het volgende:
jammer voor de belgen gunstig voor Turkije
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe René er toch maar steeds in slaagt om ons voetbal de dieperik in te helpen blijft opmerkelijk. Man , wat zat hier meer in zeg vandaag ...
Dat is het lot van een voetbaldwerg. Dat zie je in de Belgische competitie met de kleine ploegen tegen de Belgische top , dat zie je in Europa met de Belgische top tegen de Europese top , en dat zie je hier met de Rode Duivels tegen de wereldtop ... Als puntje bij paaltje komt krijgt de "grote ploeg" de arbitrage mee ...quote:
Het middenveld stuikt ineen na de wissel van Defour. Heb jij Van Damme gezien ? Nadien zijn we er nauwelijks nog uitgekomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:41 schreef Masanga het volgende:
[..]
![]()
Net door VDE spelen we 87 min mee. En wat doen die wissels er nu toe, wat maken die het verschil?
Idd 6 verdedigers in een thuis wedstrijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:52 schreef pfaf het volgende:
Mooie wedstrijd. Met een geweldige Kompany en Vanden Borre. Ik had het ze ook zeker gegund tot de 75e minuut. Van Damme voor Defour, hoe kom je er op.
Ik vind de reacties zwaar overdreven, zelfs getuigen van enige vooringenomenheid.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Saviola het volgende:
Defour eruit kan gerechtvaardigd worden ja, maar breng dan tenminste een aanvallende speler in de plaats zodat we nog druk kunnen uitoefenenen geen verdediger waardoor ze helemaal achteruit gaan kruipen.
Ik eigenlijk ook niet... Ik vind dat VDE deze wedstrijd heel slim heeft aangepakt. Heel het land schreeuwde dat hij te verdedigend zou starten, maar het heeft ons wel 89 minuten lang in de wedstrijd gehouden. Mits een beetje rechtvaardigheid komen we zelfs 2-1 voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik vind de reacties zwaar overdreven, zelfs getuigen van enige vooringenomenheid.
Van Damme is inderdaad defensiever ingesteld dan Defour , maar is zoveel gevaarlijker op stilstaande fases. Het leek me duidelijk dat België vooral die stilstaande fases wou benutten.
Neen, ik weiger mee te doen met de algemene teneur de schuld bij VDE te schuiven.
Plus Tuncay, Emre, Hamit Altıntop en Gökhan Gönül.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:06 schreef WeMan het volgende:
Turkije gaat Spanje in Spanje verslaan, dan is Nihat en Semih Senturk weer terug van blessure.
IMHO wel realistisch.. Spanje had het heel erg moeilijk en mag zich gelukkig prijzen dat Belgie 2x een foutje (Fellaini en Vermaelen) maakt, net als de grensrechter. (afgekeurde 2-1 Fellaini)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:56 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Idd 6 verdedigers in een thuis wedstrijdBelachelijk.
Wat heb jij in je dürüm gerold?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:06 schreef WeMan het volgende:
Turkije gaat Spanje in Spanje verslaan, dan is Nihat en Semih Senturk weer terug van blessure.
En dan deed Dembele nog niet eens mee....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Genoten van België. Echt een heerlijk team met geweldig veel potentie. Hoop echt dat ze het WK gaan halen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik vind de reacties zwaar overdreven, zelfs getuigen van enige vooringenomenheid.
Van Damme is inderdaad defensiever ingesteld dan Defour , maar is zoveel gevaarlijker op stilstaande fases. Het leek me duidelijk dat België vooral die stilstaande fases wou benutten.
Neen, ik weiger mee te doen met de algemene teneur de schuld bij VDE te schuiven.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet... Ik vind dat VDE deze wedstrijd heel slim heeft aangepakt. Heel het land schreeuwde dat hij te verdedigend zou starten, maar het heeft ons wel 89 minuten lang in de wedstrijd gehouden. Mits een beetje rechtvaardigheid komen we zelfs 2-1 voor.
Waar? Zuid-Afrika?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:14 schreef sjimz het volgende:
Maar die komen er hopelijk wel.
Emre mag van mij wegbleven.. heb liever Sabri dan Gökhan Gönül.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Plus Tuncay, Emre, Hamit Altıntop en Gökhan Gönül.
Zuid-Afrika komt nog net te vroeg denk ik, maar als het zo door gaat zijn ze er in 2012 'gewoon' weer bij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja sowieso weer eens op een groot toernooi!
Als ze bij Nederland in de poule hadden gezeten, hadden ze ook bij Nederland, Schotland en Noorwegen in gezeten. Het is maar de vraag of ze dat ook zo makkelijk zouden halen. Ze zitten nu eenmaal in een neerwaartse spiraal. Als deze kwalificatie weer op een fiasco uitdraait, wordt de volgende weer moeilijker, omdat de loting steeds meer tegen gaat zitten...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Belgie heeft ook wel een beetje pech met de poule. In de poule van Nederland waren ze wel doorgegaan, nu is het zien of je tweede kunt worden.
Ik heb toch liever Nederland, Schotland, Noorwegen dan Spanje, Turkije en Bosnië. Zeker gezien de vorm van Schotland en Noorwegen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ze bij Nederland in de poule hadden gezeten, hadden ze ook bij Nederland, Schotland en Noorwegen in gezeten. Het is maar de vraag of ze dat ook zo makkelijk zouden halen. Ze zitten nu eenmaal in een neerwaartse spiraal. Als deze kwalificatie weer op een fiasco uitdraait, wordt de volgende weer moeilijker, omdat de loting steeds meer tegen gaat zitten...
Dat is zo. Al speelden jullie je zwakste wedstrijden ook tegen teams die zich ingraven ( als Noorwegen ). Ik speel eerlijk gezegd wel liever tegen Turkije dan Noorwegen.... Maar dit is slechts koffiedik kijken, wat mijn punt is, is dat België door de slechte prestaties de laatste jaren het steeds moeilijker krijgt met kwalificeren...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Nederland, Schotland, Noorwegen dan Spanje, Turkije en Bosnië. Zeker gezien de vorm van Schotland en Noorwegen.
ik weet niet wat Belgen onder uitverkocht verstaan..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:43 schreef BramKVO het volgende:
Het was wel zo goed als uitverkocht hoor.
Pff wat een assist van Guizaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:48 schreef WeMan het volgende:
[..]
ik weet niet wat Belgen onder uitverkocht verstaan..
maar kijk hier maar even.
Op de lange kant waar je die lege plekken ziet moest je 60 tot 90 Euro betalen , geloof ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Belgische elftal is bezig het vertrouwen van het publiek terug te winnen, na die blamerende serie eerder snap ik dat de stadions nog niet geheel vol zitten. Jammer is het wel.
ik dacht dat er 47 000 toeschouwers waren en er kunnen er 50 000 binnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:48 schreef WeMan het volgende:
[..]
ik weet niet wat Belgen onder uitverkocht verstaan..
Dat was ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Boorde jij hem niet volledig de grond in een paar weken geleden? Of was dat Devrim.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:14 schreef TLC het volgende:
Turkije had zo'n mazzel gisteren dat België niet won van Spanje
Als je tegen Spanje en Turkije eigenlijk 6 op 6 had kunnen/moeten halen en dat wordt maar 1 op 6, dan mag je tegen Bosnie wel 6 op 6 halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef BramKVO het volgende:
Tegen Bosnie een 4 op 6 pakken en winnen thuis tegen Turkije en de tweede plaats moet binnen zijn. Wel makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk .
Terecht of niet, het is niet realistisch. Het is uitgesloten dat Spanje niet eerste wordt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het wordt belachelijk moeilijk, maar ik vind dat ze nog altijd voor de eerste plaats moeten gaan, ze hebben er recht op.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het wordt belachelijk moeilijk, maar ik vind dat ze nog altijd voor de eerste plaats moeten gaan, ze hebben er recht op.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met deze scheidsrechters wordt het inderdaad veel eenvoudiger voor Spanje om eerste te worden, dat klopt wel.
Geheel toevallig is die Ovrebo de scheids die (ook al geheel onterecht) een goal van Fellaini tegen Liverpool afkeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |