quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 23:44 schreef Devrim_ het volgende:2e helft Turkije was erg goed maar na de 2-1 kakte het weer snel in
Wel tof dat Turkije gewoon wint met heel veel blessures

Zoveel zouden de blessures niet uitmaken als Terim zijn persoonlijke issues met spelers opzij zou zetten. Terim heeft de moeite niet eens genomen om Karan, Tekke en Basturk op te roepen. Zelfs de (op dit moment)niet meer actief voetballende Hakan Sukur zou nog meer kansen benutten dan Mevlut. De keuze voor Mevlut Erdinç en Batuhan Karadeniz, terwijl hij ook kon kiezen voor een Mehmet Yildiz en een Halil Altintop, is ook een rare keuze.
Verder begint de beste man de wedstrijd met 2 verdedigende middenvelders (Aurelio en Ayhan) tegen Bosnië op eigen veld.Wat wil je daarmee bereiken denk ik dan? Toen Batuhan Karadeniz eruit ging, kwam Nuri Sahin erin, waardoor we 4-5-1 gingen spelen. Ik kan hem moeilijk vatten. Het heeft uiteindelijk goed gelopen, maar het kon ook anders lopen. Zeker als het Spanje was waar we tegen speelden.
Mijn mening over wat spelers:
Sabri: man of the match, vind ik. Die man heeft de wedstrijd van zijn leven gespeeld en dit is pas zijn tweede wedstrijd na zijn blessure. Dit was echter wel onverwacht en het is maar de vraag of hij zo door blijft spelen. Doordat hij zo vaak mee naar voren toe kwam, leek het af en toe er wel op dat hij zijn oorspronkelijke positie vergat (rechtsback). Wel goede concurrentie voor Gokhan Gonul.
Mevlut: het was ook aan zijn gezicht te zien dat hij niet blij was met zijn gemiste kansen. Naar mijn mening is hij op dit moment nog niet rijp genoeg voor het nationale team.
Kazim: tja, meer dan een reservespeler voor Hamit zal hij niet worden. Enkele geslaagde acties, maar hield de bal toch te vaak stil op momenten dat hij zou moeten spelen.
Ibrahim Kas: af en toe wat fouten gemaakt, maar dat doet Gokhan Zan ook wel (zie Metalist).