Zeg dat nou niet, de minuut erna flatert hij en leid de 1-1 inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef Masanga het volgende:
Fellaini vind ik (wederom) best indrukwekkend in duel. Daarnet even Puyol een koorknappje doen lijken in dat kopduel, net sterke controle ook ..
GOOOOOOOOOOOOOOOL DE ESPAÑA. GOOOOOLAZOOOOO DE INIESTA !!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL de Andrés Iniesta.
Bij gebrek aan WeebI.
En toch vind ik Vandenborre daar ook niet vrijuit gaan. Hij kopt veel te makkelijk naar Fellaini ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:22 schreef Saviola het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, de minuut erna flatert hij en leid de 1-1 in
Kom op, Fellaini kon daar nog 'n pot koffie zetten en 3 rondjes draaien voor er iemand in de buurt was.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En toch vind ik Vandenborre daar ook niet vrijuit gaan. Hij kopt veel te makkelijk naar Fellaini ...
Hoeveel stadions van 50.000 plaatsen heeft Nederland eigenlijk ? Eéntje meer dan wij ? De Arena en de Kuip ?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbalstadions_in_Nederlandquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoeveel stadions van 50.000 plaatsen heeft Nederland eigenlijk ? Eéntje meer dan wij ? De Arena en de Kuip ?
En dan ook net aan 50.000 natuurlijk. Verder ook nog wat vage plannetjes hier en daar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoeveel stadions van 50.000 plaatsen heeft Nederland eigenlijk ? Eéntje meer dan wij ? De Arena en de Kuip ?
Jup die 2.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of België dan nog wel bestaat dus, maar in de volgende shot zei hij erbij vanwege 't gedoe tussen de Walen en de Vlamingen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Jup die 2.
Wat zei Borst precies?
Van mij mag Turkije ook winnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:45 schreef Sensation89 het volgende:
Als Turkije wint win ik de toto
nog steeds 0-0![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kromkampquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
vd. Borre, hadden wij maar zo'n rechtsback
Bij FF dus welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom laad die goal niet?
http://vinovo.magnify.net/video/Belgium-vs-Spain-10-Sonck-goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |